Bose/lydsystem/delefilteret

Alt om BOSE lydsystemer.
Besvar
Ttl
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26/10/2013 14:23

Bose/lydsystem/delefilteret

Indlæg af Ttl »

Hej
Jeg har netop købt en A4 avant b6 hvor tidligere ejer har eftermonteret rns-e og den aktive bose sub i bagagerummet.
Nu er det så jeg undre mig lidt....
Det lyder som om de foreste ht er forstærket, og de bagerste ikke er, men Er der udgange fra forstærkeren på sub boksen til andre ht? Og hvor mange?
Hvor sidder delefilteret til hver ht i dørene? Og er der en forstærker i hver dør eller?

Grunden til jeg spørger er at jeg har en del enheder liggende fra mine yngre dage hvor bilstereo gerne måtte koste 50k og bilen gerne måtte være splittet ad i atomer i flere måneder for at skrue det rigtige anlæg i, og jeg ville gerne erstatte de ringe standard enheder med mine, men jeg orker ikke at splitte bilen totalt ad....

Kort og godt:
1). Kan alle enheder tilsluttes AMP på bas boksen?
2). Hvor mange udgange er de på rns-e?
3). Hor sidder delefilteret til hele molivitten?

Mvh Thomas
ploft
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 105
Tilmeldt: 12/04/2010 13:36
Geografisk sted: Aarhus

Re: Bose/lydsystem/delefilteret

Indlæg af ploft »

1. Nu havde jeg selv en limo, og ved ikke om det forholder sig lige sådan med avanten, men det tænker jeg.
Her havde jeg en Bose forstærker i bag beklædningen i bagagerummet, der trak de 4 døre, center højttaler og bas i hattehylde. Der var standard alm. radio, og en lille fortstærker bag radioen, som siden er blevet udskiftet med RNS-e. RNS-e har ikke selv indbygget forstærker, så derfor plejer der ligge en lille bitte forstærker bag, der kan drive højtalerne.
Eftersom det er eftermonteret i din, kan det måske godt være ejeren har lavet det således at forstærkeren trække forhøjttalerne.

2. 4 udgange i iso-stikket, adapter til alm. phono mener jeg kan købes hos f.eks. carsound.dk

3. delefilteret (ved originale højttalere) sidder i højtaleren
Besvar

Tilbage til "BOSE lydsystemer"