haj antenne

Alt om CD Navigation Plus RNS-D
Besvar
Brugeravatar
mathisen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 193
Tilmeldt: 4/12/2004 21:51
Geografisk sted: Midtdjursland

haj antenne

Indlæg af mathisen »

jeg kunne godt tænke mig en haj antenne http://cgi.ebay.de/GPS-Antenne-mit-UKW-und-GSM-Haifischform-Original-Audi_W0QQitemZ370029760651QQihZ024QQcategoryZ76082QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem er der nogen der ved om det er lige til at gå til ( om stikkene passer med de gamle) og hvordan modtage forholdene er mht. til tv
Hilsen Mathis

[color=#FF0000].....Nu uden Audi.....[/color]

Audi A6 avant 2,5 TDI quattro tiptronic, 110 kw, motorkode AFB, 1999.

[size=18][color=#0080FF]Livet er en gave.....Har du kvitteringen for så vil jeg gerne have mit byttet [/color][/size]
[color=#FF0000]Har lige smurt Audien ind i Anti age fra Yves Rocher...håber det hjælper.....[/color]
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: haj antenne

Indlæg af Yann »

mathisen skrev:jeg kunne godt tænke mig en haj antenne http://cgi.ebay.de/GPS-Antenne-mit-UKW-und-GSM-Haifischform-Original-Audi_W0QQitemZ370029760651QQihZ024QQcategoryZ76082QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem er der nogen der ved om det er lige til at gå til ( om stikkene passer med de gamle) og hvordan modtage forholdene er mht. til tv


ER jo ikke til at sige når man ikke ved hvad der er på nu. Der er hverken TV eller Radio antenne i den der. Det er BT, TLF og park.varmer der er i den.
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: haj antenne

Indlæg af Bjørn T »

I annoncen står tydeligt at den er til GPS - FM - Tlf./GSM.
Det er vel bare et spørgsmål om at få kablerne til at passe.
Send sælger en mail med biloplysninger. Så får du præcis svar.
Ok
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Brugeravatar
mathisen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 193
Tilmeldt: 4/12/2004 21:51
Geografisk sted: Midtdjursland

Re: haj antenne

Indlæg af mathisen »

det er den originale pisk med gps runddarius bagved, hvordan fanger man tv signalet Rødmer det må hedde noget
Hilsen Mathis

[color=#FF0000].....Nu uden Audi.....[/color]

Audi A6 avant 2,5 TDI quattro tiptronic, 110 kw, motorkode AFB, 1999.

[size=18][color=#0080FF]Livet er en gave.....Har du kvitteringen for så vil jeg gerne have mit byttet [/color][/size]
[color=#FF0000]Har lige smurt Audien ind i Anti age fra Yves Rocher...håber det hjælper.....[/color]
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: haj antenne

Indlæg af Yann »

Den antenne som du linker til kan KUN bruges til: BT, TLF og Park.varmer - Sælger tager fejl! VW laver en triplex antenne der også kan bruges til radio, men dette er ikke en hajfinneantenne, ser sådan ud: http://www.pc-max.de/forum/upload/release/3740_1.jpeg

Til TV bruges der normalt 4 antenner, der sidder integreret i ruderne. Til eftermontering findes der nogle andre løsninger der er nemmere end at skifte ruderne, men hvor gode de er skal jeg ikke kunne sige - Men der er sikkert nogle herinde der har erfaring med hvad man skal købe/ Ikke købe.
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
Brugeravatar
mathisen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 193
Tilmeldt: 4/12/2004 21:51
Geografisk sted: Midtdjursland

Re: haj antenne

Indlæg af mathisen »

ok tak, det var bare fordi himlen alligevel skulle ned og så ville jeg gerne have skiftet antennefoden, for den er elendig til fange noget(tror i ikke den kan være irrert indeni), + det gjorde ikke noget hvis den var lidt mere moderne.
Hilsen Mathis

[color=#FF0000].....Nu uden Audi.....[/color]

Audi A6 avant 2,5 TDI quattro tiptronic, 110 kw, motorkode AFB, 1999.

[size=18][color=#0080FF]Livet er en gave.....Har du kvitteringen for så vil jeg gerne have mit byttet [/color][/size]
[color=#FF0000]Har lige smurt Audien ind i Anti age fra Yves Rocher...håber det hjælper.....[/color]
Brugeravatar
Allan_A4
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 183
Tilmeldt: 30/01/2008 07:59

Re: haj antenne

Indlæg af Allan_A4 »

jeg har en original hajfinde antende liggende brugt. hvis der er nogen der har interasse. og har en ombygget hajfinde liggende også ny, med radio antende gps, men ved ikke hvor godt den virker fik den aldrig prøvet. hvis der har interasse kan de købes.
Besvar

Tilbage til "CD Navigation Plus RNS-D"