Genetablering af MMI i brugt A5

Alt om MMI Navigation
Besvar
Mtolesen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 2/04/2019 23:07

Genetablering af MMI i brugt A5

Indlæg af Mtolesen »

Hej,

Jeg har set på en brugt A5 Cabriolet, årgang 2010.
Når man starter bilen kommer MMI skærmen op med en næsten blank skærm, med en fejl meddelse, en enkelt gang kom der et skærm billede op med en lidt underlig menu, med skærm billede så ikke ud som standard Audi MMI layout.
Jeg tror nogen har forsøgt at installere noget ikke originalt, og mit spørgsmål er om man kan genetablere det oprindelige Audi MMI i bilen, og om der er mulighed for opdateringer, evt med navigation i den her bil?

Mvh
Martin
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Genetablering af MMI i brugt A5

Indlæg af Gio »

Mtolesen skrev:Når man starter bilen kommer MMI skærmen op med en næsten blank skærm, med en fejl meddelse, en enkelt gang kom der et skærm billede op med en lidt underlig menu, med skærm billede så ikke ud som standard Audi MMI layout.
Ja - det kan snildt genetableres. Måske du har noget defekt hardware, så der skal købes lidt stumper. Har du billeder af de fejlmeddelesler/skærme du har set? Kunne tænkes de kunne kaste lidt mere lys over sagen.

Desuden, så bør du lige få læst fejlkoder ud omkring Navigation (med VCDS e.l., alternativt hos en forhandler (=$$))
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Mtolesen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 2/04/2019 23:07

Re: Genetablering af MMI i brugt A5

Indlæg af Mtolesen »

Hej Gio,

Tak for svaet, ja jeg vil prøve at tage et billede af hvad det er skærmen viser i fejltilstand.

Mvh
Martin
Besvar

Tilbage til "MMI Navigation"