RNS-E software opdaterer ikke

Alt om Navigation Plus RNS-E
Besvar
Roenlev
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8/02/2014 21:40

RNS-E software opdaterer ikke

Indlæg af Roenlev »

Hej!
Jeg har netop fået nyeste kortversion på DVD (2016), og det virker perfekt. Mere skuffende er det dog, at den ikke laver en software update...

Lige nu har jeg version 0220, og der kommer ikke sådan en automatisk opdatering når jeg sætter dvd'en i.

Jeg synes jeg kan læse mig til, at der findes software helt op i version 0660..?

Kan jeg gøre noget for at få den opdateret - og hvilke funktioner går jeg glip af, hvis den ikke er opdateret?

Jeg har modellen med den blanke kant rundt om skærmen - G modellen, vist nok - kan det ikke passe?

Håber I kan hjælpe!
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: RNS-E software opdaterer ikke

Indlæg af 8PJ »

Du har den nye hardwareudgave af RNS-E, så du har formentlig nyeste firmware i forvejen. Der findes to udgaver af RNS-E. Den "gamle" udgave har softwareversion 650/660 og den nye har version 0220 (i hvert fald var det version 0220 på 2014 kortet). På DVD'erne ligger der både software til den gamle og den nye hardwareversion.

Der udvikles ikke nyere versioner til den gamle udgave, og åbenbart heller ikke til den nye.

Mvh

Per J


Roenlev skrev:Hej!
Jeg har netop fået nyeste kortversion på DVD (2016), og det virker perfekt. Mere skuffende er det dog, at den ikke laver en software update...

Lige nu har jeg version 0220, og der kommer ikke sådan en automatisk opdatering når jeg sætter dvd'en i.

Jeg synes jeg kan læse mig til, at der findes software helt op i version 0660..?

Kan jeg gøre noget for at få den opdateret - og hvilke funktioner går jeg glip af, hvis den ikke er opdateret?

Jeg har modellen med den blanke kant rundt om skærmen - G modellen, vist nok - kan det ikke passe?

Håber I kan hjælpe!
Besvar

Tilbage til "DVD Navigation Plus RNS-E"