Audi Club Danmark på Facebook?!

Her kan du læse vigtige informationer fra bestyrelsen og forumets administratorer.

Hvad synes du om en facebook side for klubben?

Hurra! Langt om længe!
14
48%
Det skader vel ikke!
7
24%
Hvad skal det til for?
4
14%
Facebook?!
4
14%
 
Afgivne stemmer: 29

jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Audi Club Danmark på Facebook?!

Indlæg af jorlund »

Som en sidebemærkning tror jeg, jeg har fået fikset login problemerne på boardet - jeg bliver i hvert fald ikke logget ud hele tiden længere. Nu skal jeg bare have vores udbyder til at fikse en konfigurationsindstilling på hjemmesiden, så burde man også forblive logget ind der. Det burde gøre lysten til at deltage lidt større, når man ikke skal slås med det hver gang..
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: Audi Club Danmark på Facebook?!

Indlæg af SteenTP »

Kim... jeg er fuldt ud klar over at man afskærer sig fra at nå den nyere generation uden FB da det er knudepunktet til deres eksistens.
Det er også helt fint og jeg stemte også 'Det skader vel ikke' til undersøgelsen.

Indlægget i går/nat var skrevet i en rødvinsbrandert (Amon Ra er en gudevin)
Så selv om jeg ikke er bedste venner med FB så er det da sikkert vejen frem at vi skal have en presence dér.
Alt der kan være med til at drage opmærksomhed til vores klub er naturligvis fint.
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Audi Club Danmark på Facebook?!

Indlæg af Bjørn T »

Jeg sgu ved at løbe sur i Audi Snak på FB. Folk stiller de mest tåbelige spørgsmål, men endnu værre er svarene fra folk der ikke ved et hak om mekanik, ja faktisk knap ved i hvad side af deres egen bil rattet sidder. :roll:

De 1200 brugere på Audi Snak er jo kun et billede af kvantitet. I hvert fald ikke af kvalitet.
Jeg er dødstræt af, at Audi Snak som det første popper op på min FB side, med et billede af en Audi og en der siger: Så er bilen blevet vasket til weekenden. Eller hvorfor lyser denne lampe og ellers ingen yderligere forklaring. Altså come on.
Jeg kunne ALDRIG finde på, at stille et teknisk spørgsmål vedr. min bil på FB.

Hvad indlæg her på forum angår, er det vel ok, at indlæggene ikke ligefrem står i kø her i ferietiden.
Og så har den uro bestyrelsen har skabt heller ikke hjulpet på medlemstilgangen. :x
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Brugeravatar
Kim j
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 453
Tilmeldt: 25/05/2010 21:14
Geografisk sted: 8881 Thorsø

Re: Audi Club Danmark på Facebook?!

Indlæg af Kim j »

Audiclub.dk er på pc...

Den forhåbentlig nye Audiclub.dk ligger på mobilen(facebook) uden det mærkelige tapatalk...

Måske et differenceret kontigent kunne hjælpe på økonomien i klubben. 50kr. pr. år for forum/facebook 250 mere for arrangementer. Noget større arbejde for de frivillige, men forhåbentligt bedre opbakning (er ikke selv for god :-k )...
Audi A6 1,9 TDI Avant - 6 gear - 130hk - 300Nm - Motorkode: AVF - årg. 2003
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Audi Club Danmark på Facebook?!

Indlæg af jorlund »

Helt enig, Kim! Jeg er begyndt at kigge efter et nyt skin, der bedre understøtter mobilos, men er ikke nået så langt endnu.
Vi har en feature, der viser indlæg fra de seneste x timer - vil gerne have den med over på mobilen. Eller eventuelt noget, der kan vise nye indlæg som standard
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Audi Club Danmark på Facebook?!

Indlæg af jorlund »

Så har vi været i luften en måneds tid - vi er forløbig oppe på 77 følgere og kunne godt bruge flere. Demografien er dog lidt overraskende - hvor er alle de unge mennesker henne?

Er der nogen, der har lyst til at invitere nogle venner til at synes godt om siden? :)
Vedhæftede filer
audiclub følgere.PNG
audiclub følgere.PNG (14.91 KiB) Vist 30971 gange
Besvar

Tilbage til "Bekendtgørelser"