eksploded view af klimanalæg

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

eksploded view af klimanalæg

Indlæg af MortenAa »

Hej jeg har et par problemer med mit klimaanlæg, det første er at forrude dysen ikke blæser op på højre side af ruden men kun venstre side, så jeg kunne godt tænke mig at kunne se om der sidder et spjæld derinde bagved, uden at skille ad til at starte med :)

Det andet er der er en rørstuds på klimakondenseren hvor der ikke går noget rør fra, så et diagram over rørføring kunne være lækkert :)
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: eksploded view af klimanalæg

Indlæg af Høy »

Det kantede rør helt ude til venstre går op til forruden. Der er ikke lukket/åbent i en bestemt side. Det er enten eller. Hvis klappen ikke åbner helt, kan der muligvis komme lidt mere luft i den ene side. Prøv at se efter, om der sidder noget bæ i slidsen under forruden.

Billede

Hvis du piller hylden under rattet af, kan du se det her rør og drevet til spjældet indeni.

Studsen på kondenseren kan være til påfyldning eller til at trække vakuum ved påfyldning.

http://www.ebay.de/itm/Kondensator-Klimaanlage-AUDI-A6-94-NISSENS-94206-KONDENSER-/252352943471?fits=Make%3AAudi%7CModel%3A80&hash=item3ac168556f:g:QLEAAOSwSzdXDMcB

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"