Ledningsnet til dobb. airbag of klima anlæn

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
Brugeravatar
jms
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 60
Tilmeldt: 31/03/2010 07:37
Geografisk sted: Ringsted

Ledningsnet til dobb. airbag of klima anlæn

Indlæg af jms »

Hej
Jeg søger et ledningsnet til dobbelt airbag og klimaanlæg. evt. VAGnr. enten fra en Audi coupe eller stationcar fra omkring 1996.

Er ved at montere klima anlæg i min lidt ældre bil.....men problemet er, at de ledningsnet jeg har pt.
enten kun er til én airbag i førerside og så klima anlæg. eller ledningsnet til to airbags men ingen klima anlæg.

VW vil ikke oplyse VAG nr. på det ledningsnet kun at det koster 13.000+ og iøvrigt er udgået. Se at det er udgået af produktion kommer ikke som en overraskelse, men at de i det mindste kunne oplys reservedels nr. er noget nyt. DE har altid ydet en god service tidligere.

Alternativet er at jeg må få fat i en auto elektriker og få ham til at få stikkene til klima over på ledningsnettet til to airbags. Altså få lavet et custom ledningsnet.

Men ville foretrække at få et ledningsnet der er designet til to airbags og automatisk klima.

Håber der er en vemnlig sjæl herinde, som kan være behjælpelig med VAG nr. og måske link til et sådan ledningsnet.
Audi Cabriolet 2.0E, 96 ombygget til 2.3E
Audi A4 1,6 std. car, 2000
Audi 80 2.0S, 94 solgt til fordel for cabrioleten.
Fink
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 518
Tilmeldt: 4/09/2008 21:16

Re: Ledningsnet til dobb. airbag of klima anlæn

Indlæg af Fink »

Prøv at se i denne:

Audi Cabriolet 1996 Airbag

Det ser muligvis position 20 du søger:
8A0 971 581 A airbag wiring harness (driver and passenger side) F 8G-P-000 001>>

Den er dog:
Dropped on 01/09/2011 Without Replacement
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"