Audi antenne

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her
Besvar
JohanKristian

Audi antenne

Indlæg af JohanKristian »

Hej! Jeg er den heldigve ejer af en Audi 80 B4 fra '94. Desværre er der en eller anden klaphat der har knækket antennen af! :x
Jeg har kigget lidt rundt på nettet og synes ikke jeg kan finde nogen ny antenne. Bilens antenne er monteret i venstre bagskærm, så jeg tvivler på at en uoriginal kan bruges.

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan finde en ny antenne så jeg kan høre radio igen?

Mvh JohanKristian
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Audi antenne

Indlæg af SorenR »

JohanKristian skrev:Hej! Jeg er den heldigve ejer af en Audi 80 B4 fra '94. Desværre er der en eller anden klaphat der har knækket antennen af! :x
Jeg har kigget lidt rundt på nettet og synes ikke jeg kan finde nogen ny antenne. Bilens antenne er monteret i venstre bagskærm, så jeg tvivler på at en uoriginal kan bruges.

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan finde en ny antenne så jeg kan høre radio igen?

Mvh JohanKristian

Den originale teleskopantenne udgik i 1997. Prøv at høre med SMC om ikke de har en almindelig teleskopantenne, de koster vist et par hundrede kroner...

Alternativt en bilstereo butik... Måske en el-antenne der selv kører op/ned så du slipper for flere knækkede antenner ;-)
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
BMJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 40
Tilmeldt: 8/08/2010 23:30
Geografisk sted: 8881 Thorsø

Re: Audi antenne

Indlæg af BMJ »

Jeg fik en elektrisk teleskop antenne til min 80'er sedan monteret, da jeg (igen, igen) ødelagde den i vaskehal.

Mener at det var en uoriginal Mercedes antenne. Kostede vidst en 300...! :-) (Blev handlet ved Mekonomen)
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Audi antenne

Indlæg af MortenAa »

BMJ skrev:Jeg fik en elektrisk teleskop antenne til min 80'er sedan monteret, da jeg (igen, igen) ødelagde den i vaskehal.

Mener at det var en uoriginal Mercedes antenne. Kostede vidst en 300...! :-) (Blev handlet ved Mekonomen)


Elektrisk er nice at have, sådan set must have ;)

Men kig ind hos www.hovwdiaudi.dk de har alm udtræksantenne
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"