blæse motor

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
Beauty V8
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 264
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Himmerland

blæse motor

Indlæg af Beauty V8 »

min blæsemotor kører ikke altid ?? har nu fundet ud af at der er spænding til den (målt ved stik til blæse kasse) er der kul i sådant en fætter eller skal den bare skiftes, bare sådant inden jeg adskilder hele bilen. Ruller øjne
Jens Chr.

Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
VW/Audi freek
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 230
Tilmeldt: 7/07/2007 13:08
Geografisk sted: Ringsted
Kontakt:

Re: blæse motor

Indlæg af VW/Audi freek »

På min C4 hade jeg det samme problem men gik længe inden jeg skiftede den for alle jeg snakkede med sagde at hele varme kassen skulle ud!!! Ked af det Så det betød hele midterkonsollet osv Overrasket
Snakkede dog med vores rådgiver for VW og han sagde at på nogen kan man trække blæseren baglæs ud gennem kassen ved og fjerne en låsering bag på blæseren.
Det måtte prøves, hjem og skille hele klima/varme systemet ad (husk og få aftappet dit væske inden du begynder og skille ad) efter nogen tid kom jeg ind til blæseren og gangske rigtig, sad der en låsering af med den, og efter en del asen og masen kom skidtet ud og kullene var helt færdige. Ny blæser Griner
MVH Lasse
Audi 100 2.5 TDI og 200 20V quattro
HUSK KIA står for: Koreansk Industri Affald! Smiler
Lad nu være med og montere Xenon-look-A-Like, det blænder af H. til og lyset skal være hvidt ikke Lilla!
Husk aut lygtejust, godkendte DE-lygter og lygtevasker så kan du få rigtig xenon på din bil Smiler
Og nej de må ikke sidde i tåbelygterne!
Beauty V8
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 264
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Himmerland

Re: blæse motor

Indlæg af Beauty V8 »

Æh? Lyder til at det er nødvendigt at have en anden blæser ved hånden inden man begynder at skille det hele af. Tror Mistænksom Arrrgghhh! måske at jeg kan komme til ude fra motorrum. tak for dit svar.
Jens Chr.

Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
VW/Audi freek
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 230
Tilmeldt: 7/07/2007 13:08
Geografisk sted: Ringsted
Kontakt:

Re: blæse motor

Indlæg af VW/Audi freek »

Du kan kun komme til den via motorrummet du skal fjerne dækpladen under forruden der sidder den. Smiler
MVH Lasse
Audi 100 2.5 TDI og 200 20V quattro
HUSK KIA står for: Koreansk Industri Affald! Smiler
Lad nu være med og montere Xenon-look-A-Like, det blænder af H. til og lyset skal være hvidt ikke Lilla!
Husk aut lygtejust, godkendte DE-lygter og lygtevasker så kan du få rigtig xenon på din bil Smiler
Og nej de må ikke sidde i tåbelygterne!
Beauty V8
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 264
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Himmerland

Re: blæse motor

Indlæg af Beauty V8 »

Meget glad Cool nu er blæsemotor skiftet, Ruller øjne 7 timer tog det at skifte den Super glad men så er vi også super glade for nu kan vi nyde vejret igen
Jens Chr.

Skoda Yeti Outdoor 1,2 TSI 2015
V8 4.2 88' med 93' teknik. Solgt
A2 1.4 TDI 01'. Solgt
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"