Ikke megen lyd...

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
Brugeravatar
Lars4733
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 157
Tilmeldt: 2/02/2015 11:41
Geografisk sted: 4733 Tappernøje
Kontakt:

Ikke megen lyd...

Indlæg af Lars4733 »

I min "nye" A6 2,6 Avant fra 10/94 har jeg normalt kun lyd i højre fordør - skruer jeg godt op kommer der lidt i bla venstre bagdør..

Jeg er klar over at der kan være overgnavede ledninger i dørene, men tænker at når der kommer lidt lyd ud andre steder ved højere "lydstyrke" kunne det måske være selve radioen der er defekt?

At købe en billig radio i Harald eller T Hassan er jo ikke umuligt - men hvad er Jeres erfaringer?
Jeg har ikke behov for "Brian-lyd" med div Xsound udstyr med div blinkende blå dioder osv - kunne bare godt tænke mig at høre radio i begge ører når jeg triller til og fra arbejde..

Det er en gammel Pioneer med kasette i selve radioen og en 6 stk cd-veksler i baggagerummet, så den er jo ikke ligefrem "frisk" længere.. :P
Citroën C5 2,0 HDi Berline Prestige 2001
Blenster
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 455
Tilmeldt: 28/06/2013 22:17
Geografisk sted: København

Re: Ikke megen lyd...

Indlæg af Blenster »

Måske kan din gamle Pioneer ikke trække de højttalere bagi pga. alder og manglende effekt ..
Havde det samme problem med mine i bagdørene på min tidligere 80´er.. de spillede kun når der blev skruet op på næsten maks.. Så skiftede jeg til en Alpine med 4 x 50W og så kom der lyd.
Mvh Peter Blenster

Nuværende: Audi A6 2.4 V6 BDV 125 KW 4B Avant 2003 - Multitronic og beige læder kabine. Farve LZ9W, med 209.000 km på bagen.

Tidligere: Audi A6 2,4 V6 30V AGA 121KW 4B Avant 1998 - lige kørt til med 268.XXX km ish. Solgt

Solgt: Audi 80 2.0E B4 Avant 1995 gået 278.000 km. i fin form.

Drømme bil: RS6 Avant gerne helt ny ..
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"