Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Til efterlysning af stjålne effekter eller biler.
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Hej allesammen

Min fine gamle Audi 80 er lige blevet stjålet i Brønshøj - I må meget gerne holde øje derude!
Den er i rigtig fin stand. Jeg har selv importeret den, og passet og plejet den de sidste 12år, og havde egenliligt planlagt at vi skulle blive gamle sammen. ;(
Vedhæftede filer
A80.jpg
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
Brugeravatar
audi_claus
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1829
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Ebeltoft

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af audi_claus »

Jonas skrev:Hej allesammen

Min fine gamle Audi 80 er lige blevet stjålet i Brønshøj - I må meget gerne holde øje derude!
Den er i rigtig fin stand. Jeg har selv importeret den, og passet og plejet den de sidste 12år, og havde egenliligt planlagt at vi skulle blive gamle sammen. ;(

Har du delt den på FB - der kommer ting hurtigt langt omkring ?
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Ja Claus - har lagt den på facebook og efterlyst den via taxacentralen med dusør, men det har desværre ikke givet noget endnu.

Læste i en salgsannonce på en anden Audi 80, at den havde været stjålet 2 gange tidligere, men at hverken dør eller tændingslås havde taget skade - gad vide om der er en slags universalnøgle i omløb hos biltyvene? :-k
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
JBJ-A6
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 240
Tilmeldt: 2/09/2004 06:57
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af JBJ-A6 »

Trist at din fine 80`er er væk ;(

En makker havde et par Audi 80 dengang de var mere almindelige i gadebilledet end i dag.

De blev begge stjålet og anvendt til ram-buk tyverier. Da der var tale om TDI udgaver blev de dog kun brugt som ram-buk og ikke som flugt bil. :lol:

Politiet oplyste dengang at netop A80 var forholdsvis let/enkel at stjæle og derfor var særligt populær blandt tyve.
Kan ikke huske om der blev angivet en præcis metode/fremgangsmåde.
Mvh
JBJ-A6

RS2 2,2 R5, årg. 1994
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Høy »

Dette skal ikke forstås som en vejledning (suspekte individer ved allerede det hele), men en advarsel til dem, der har disse biler. Jeg havde indbrud i min ene S2 i 2015. Der var intet at se (ud over at en USB-pind og en masse værktøj manglede). Ved nærmere undersøgelse viste det sig, at låsen i førerdøren var så ledløs, at man kunne åbne med en hvilken som helst anden A80-nøgle. Dvs. det kunne man ikke helt, men man kunne dreje så langt, at kontakten til centrallåsen blev aktiveret og låste hele bilen op. Da jeg kom ned til den om morgenen, var den åbnet med centrallåsen, men jeg kan ikke have glemt at låse, for fjernbetjeningen kan ikke aktiveres 2 gange i træk i den samme retning, og den ville kun låse op. Desuden tager jeg altid i døren, når jeg går, hvilket folk finder ustyrligt morsomt ;|

Om låsen var sådan inden eller blev det som følge af vold er jeg ikke helt sikker på, da jeg aldrig brugte den (fjernbetjening), men bagefter pillede jeg stikket til kontakten af sammen med den mekaniske forbindelse fra cylinderen til låsemekanismen. Man kan stadig dreje låsen, men der sker ingenting. Et alternativ er at fylde låsecylinderen op med 2-komponentlim. Dørfunktionen hæmmes ikke. Som en ekstra sikkerhed bør bagklappen (i hvert fald på Coupé) stilles på manuel, så bagklappen kun kan åbnes med nøgle. Hvis de så vil i bagagerummet, skal de kravle derind.

Jeg kunne finde på masser af andre nyttige sager, men de er med sikkerhed forbudt, fordi de kan give den stakkels biltyv traumer ;( .

Som absolut nødløsning kan man altid stige ind via bagagerummet (med nøgle) eller bruge passagerdøren, hvor låsen sjældent er slidt - eller bytte om på låsene, hvis man gider.

Hvis I har disse biler, er det en god idé i hvert fald at tjekke låsene, da de ikke ligefrem er Franz Jägers fineste.

Tændingen er også nærmest en vits. Det er en god idé at anbringe en skjult afbryder til f.eks. benzinpumpen eller forsyningen til tændspolen. Styreledningen til benzinpumperelæet er ikke ret tyk og belastes kun med maks. 200 mA, og man kan bruge en hvilken som helst kontakt. Så længe ingen ved, hvor kontakten er, er det meget tidskrævende at få bilen startet, og tyven skal til at trække nye ledninger, hvilket han nok ikke gider.

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
Lambrecht
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 361
Tilmeldt: 23/05/2011 07:15
Geografisk sted: Søborg

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Lambrecht »

Havde også en 80'er der blev "lånt" nogle 100meter, der var ingen som helst tegn på indbrud hverken i døre eller tænding (lavede en tråd om det dengang)
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Sv: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af SorenR »

Høy skrev:Dette skal ikke forstås som en vejledning (suspekte individer ved allerede det hele), men en advarsel til dem, der har disse biler. Jeg havde indbrud i min ene S2 i 2015. Der var intet at se (ud over at en USB-pind og en masse værktøj manglede). Ved nærmere undersøgelse viste det sig, at låsen i førerdøren var så ledløs, at man kunne åbne med en hvilken som helst anden A80-nøgle. Dvs. det kunne man ikke helt, men man kunne dreje så langt, at kontakten til centrallåsen blev aktiveret og låste hele bilen op. Da jeg kom ned til den om morgenen, var den åbnet med centrallåsen, men jeg kan ikke have glemt at låse, for fjernbetjeningen kan ikke aktiveres 2 gange i træk i den samme retning, og den ville kun låse op. Desuden tager jeg altid i døren, når jeg går, hvilket folk finder ustyrligt morsomt ;|

Om låsen var sådan inden eller blev det som følge af vold er jeg ikke helt sikker på, da jeg aldrig brugte den (fjernbetjening), men bagefter pillede jeg stikket til kontakten af sammen med den mekaniske forbindelse fra cylinderen til låsemekanismen. Man kan stadig dreje låsen, men der sker ingenting. Et alternativ er at fylde låsecylinderen op med 2-komponentlim. Dørfunktionen hæmmes ikke. Som en ekstra sikkerhed bør bagklappen (i hvert fald på Coupé) stilles på manuel, så bagklappen kun kan åbnes med nøgle. Hvis de så vil i bagagerummet, skal de kravle derind.

Jeg kunne finde på masser af andre nyttige sager, men de er med sikkerhed forbudt, fordi de kan give den stakkels biltyv traumer ;( .

Som absolut nødløsning kan man altid stige ind via bagagerummet (med nøgle) eller bruge passagerdøren, hvor låsen sjældent er slidt - eller bytte om på låsene, hvis man gider.

Hvis I har disse biler, er det en god idé i hvert fald at tjekke låsene, da de ikke ligefrem er Franz Jägers fineste.

Tændingen er også nærmest en vits. Det er en god idé at anbringe en skjult afbryder til f.eks. benzinpumpen eller forsyningen til tændspolen. Styreledningen til benzinpumperelæet er ikke ret tyk og belastes kun med maks. 200 mA, og man kan bruge en hvilken som helst kontakt. Så længe ingen ved, hvor kontakten er, er det meget tidskrævende at få bilen startet, og tyven skal til at trække nye ledninger, hvilket han nok ikke gider.

\Alex

Førerdøren på min ur kan åbnes med postkassenøglen... Lige pt kræver det dog knapt 5 kg stumper at starte den, og så skal man lige bruge en vinkelsliber på ratlåsen for at flytte den ;-)
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
HME
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 216
Tilmeldt: 13/10/2005 09:51
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af HME »

Trist historie - ikke mindst at læse Alex' beskrivelse af hvor let der er at stjæle en A80-ser. Men Jonas, var din bil udstyret med nogen form for sikring mod tyveri?
Mvh
HME
HME
Audi 80 avant, 2,6 quattro, 1993, motorkode ABC(solgt)
MB SLK 230 Kompressor
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af MortenAa »

Min 80'er har alarm i sig. Hvilket er både godt og skidt, det er noget kinaskrammel, men den har startspærre funktion i, og den er ikke koblet sammen med bilens centrallås :)

Men trist jeg vil holde øje når jeg kører rundt.
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Nej den havde ikke monteret alarm. Har dog en ratlås og har ofte taget relæet til benzinpumpen med, hvis vi er på ferie, eller jeg føler den holder udsat - men det var ikke tilfældet da den forsvandt.

Fruen var inde og drikke kaffe en time på en villavej i forbindelse med noget børnefødselsdag - så det vrimlede faktisk med andre biler og forældre der hvor den blev stjålet.

Men livet går videre, skal se på en 10årig A3 ambition 2,0 TFSI quattro imorgen

(fruen vil have en ny Polo - gør hvad jeg kan for at undgå at betale en formue for sådan en kedelig lille potte)
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
JBJ-A6
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 240
Tilmeldt: 2/09/2004 06:57
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af JBJ-A6 »

Det er jo selvfølgelig en legal anledning til at få en "ny" vogn, men stadig trist når den nu var så fin :shock: .

Har lige dobbelt checket at min har startspærre, men tror egentlig ikke det gør den helt store forskel, men et krav fra forsikringen.
Mvh
JBJ-A6

RS2 2,2 R5, årg. 1994
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Vil selvfølgelig helst have den hjem igen, men er nødt til at finde en afløser da fruen ikke vil lade sig omskole til at multivan - Og man finder jo aldrig en 80'er magen til ;(

Min RS2 har en eftermonteret carguard alarm m startspærre: en værre omgang kabelspaghetti m div kabelsko og strømtyve under rettet :roll:
Den kan godt finde på at drille, har fornylig været igang med ordentlig omgang fejlfinding, målte bla at benzinpumpen ikke fik spænding når den fik tænding. Men pludselig virkede det hele igen uden jeg aner hvorfor og hvordan!

Nogen som kender 2,0TFSI - sælger taler om tandremskift (troede egentlig de havde kæde) men det er jo bare en fordel hvis det er korrekt.
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Bjørn T »

Jonas skrev:Vil selvfølgelig helst have den hjem igen, men er nødt til at finde en afløser da fruen ikke vil lade sig omskole til at multivan - Og man finder jo aldrig en 80'er magen til ;(

Min RS2 har en eftermonteret carguard alarm m startspærre: en værre omgang kabelspaghetti m div kabelsko og strømtyve under rettet :roll:
Den kan godt finde på at drille, har fornylig været igang med ordentlig omgang fejlfinding, målte bla at benzinpumpen ikke fik spænding når den fik tænding. Men pludselig virkede det hele igen uden jeg aner hvorfor og hvordan!

Nogen som kender 2,0TFSI - sælger taler om tandremskift (troede egentlig de havde kæde) men det er jo bare en fordel hvis det er korrekt.

Hej Jonas.
Brug aldrig strømtyve på en startspærre. [-X For at undgå fremtidige problemer må du i gang med loddekolben og krympeflex.
Kedeligt med din firser. Havde det så bare været en eller anden anonym koreapotte.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Hej Bjørn
Uha nej - det kunne jeg aldrig drømme om! Alarmen er monteret af den tidligere svenske ejer. Har overvejet at afmonterer den, men det er et stort arbejde. Den har stort standby forbrug, så tager batteriet fra hvis den skal holde mere end et par dage.
Kommer i tanke om dengang vi kørte på isbane og 80'eren fik dagens bedste tid...
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
JBJ-A6
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 240
Tilmeldt: 2/09/2004 06:57
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af JBJ-A6 »

Jonas skrev:

Min RS2 har en eftermonteret carguard alarm m startspærre: en værre omgang kabelspaghetti m div kabelsko og strømtyve under rattet :roll:
Den kan godt finde på at drille, har fornylig været igang med ordentlig omgang fejlfinding, målte bla at benzinpumpen ikke fik spænding når den fik tænding. Men pludselig virkede det hele igen uden jeg aner hvorfor og hvordan!



Fuldstændig samme som min, der har Svenskerne heller ikke noget at være stolte af! ;(
Har dog ikke direkte haft problemer med alarmen, men monteringen scorer ingen "Hopla-nål" =;
Mvh
JBJ-A6

RS2 2,2 R5, årg. 1994
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Bjørn T »

Jonas skrev:Hej Bjørn
Uha nej - det kunne jeg aldrig drømme om! Alarmen er monteret af den tidligere svenske ejer. Har overvejet at afmonterer den, men det er et stort arbejde. Den har stort standby forbrug, så tager batteriet fra hvis den skal holde mere end et par dage.
Kommer i tanke om dengang vi kørte på isbane og 80'eren fik dagens bedste tid...

Ikke helt bedst men lige så tæt på som Anders Scheel og undertegnede. ;)
Det er lidt sejt at vi 3 Audiclub medlemmer snupper 3 andenpladser. Det var en feeed weekend.
Her er resultaterne.:

http://www.sak-motorsport.dk/index.php/resultater

Så vidt jeg husker havde både Toyotaen og Subaruen 4x4 og knopdæk med pigge. :-&
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Brugeravatar
audi_claus
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1829
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Ebeltoft

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af audi_claus »

Bjørn T skrev:
Jonas skrev:Hej Bjørn
Uha nej - det kunne jeg aldrig drømme om! Alarmen er monteret af den tidligere svenske ejer. Har overvejet at afmonterer den, men det er et stort arbejde. Den har stort standby forbrug, så tager batteriet fra hvis den skal holde mere end et par dage.
Kommer i tanke om dengang vi kørte på isbane og 80'eren fik dagens bedste tid...

Ikke helt bedst men lige så tæt på som Anders Scheel og undertegnede. ;)
Det er lidt sejt at vi 3 Audiclub medlemmer snupper 3 andenpladser. Det var en feeed weekend.
Her er resultaterne.:

http://www.sak-motorsport.dk/index.php/resultater

Så vidt jeg husker havde både Toyotaen og Subaruen 4x4 og knopdæk med pigge. :-&


Jeg kom om søndagen, og under træning ramte jeg en isskosse, der hev en bærekugle af, så løbet blev ikke til noget (står som Claus V fra Knebel nederst) Havde lige købt ny vinterdæk til 200 20V' men måtte liste forsigtigt hjem da det er ens påvirkning af krængningsstabilisatoren, der så holdt den på plads.Med en bundgarnspæl, mange eder og 5 raske hjælpere fik vi den lirket på plads Tænkte først, at det var bilens vægt, der holdt den; men på motorvejen hjem, fik jeg lige tænkt geometrien igennem og sat farten ned. Et lille bump et par dage efter, så røg den af igen ved lav hastighed på lokalvej.
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Bilen er fundet idag på Lersø park Alle af en kvik fyr der hedder Rolf - Fantastisk godt spottet! :D

Skæbnen ville det sådan, at opringningen kom netop samtidig med jeg skulle til og overfører betalingen for en Audi A3 - så kørte derud sammen med sælgeren.

Man kunne ikke få nøglen i dørlåsen i førersiden (måske den bare er frosset) men kunne fint låse mig ind i passagersiden. Der er brækket div plast i stykker, men bilen starter fint. Dog er gearkasse eller koblingen ødelagt, så måtte slæbe vognen i sikkerhed.
Min datters løbehjul som lå i bagagerummet er væk - så tyven har muligvis fortsat flugten på det!
Tilgengæld er der efterladt nogle ikea-agtige laminat hylder… :roll:
Vedhæftede filer
IMG_3253.JPG
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af Jonas »

Ikke helt bedst men lige så tæt på som Anders Scheel og undertegnede. ;)
Det er lidt sejt at vi 3 Audiclub medlemmer snupper 3 andenpladser. Det var en feeed weekend.
Her er resultaterne.:

http://www.sak-motorsport.dk/index.php/resultater

Så vidt jeg husker havde både Toyotaen og Subaruen 4x4 og knopdæk med pigge. :-&


Nåe ja ok så, men jeg var da ihvertfald nr1 da jeg kørte dernede fra - man har det jo med at forbedre de gamle historier med årene...
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Efterlysning: Audi 80 avant 2,8 quattro YX45949

Indlæg af SorenR »

Jonas skrev:
Ikke helt bedst men lige så tæt på som Anders Scheel og undertegnede. ;)
Det er lidt sejt at vi 3 Audiclub medlemmer snupper 3 andenpladser. Det var en feeed weekend.
Her er resultaterne.:

http://www.sak-motorsport.dk/index.php/resultater

Så vidt jeg husker havde både Toyotaen og Subaruen 4x4 og knopdæk med pigge. :-&


Nåe ja ok så, men jeg var da ihvertfald nr1 da jeg kørte dernede fra - man har det jo med at forbedre de gamle historier med årene...

Ja det var underholdende... 21/2-2010: 02:02 :- 02:04 02:04 02:06

Det var vist kun Anders Scheel af Audi klub medlemmerne der var hurtigere på den bane... O:)

Jeg havde Claus med som kameramand nu da hans egen bil var blevet "halt" :mrgreen:
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Besvar

Tilbage til "Efterlysning"