tyveri

Til efterlysning af stjålne effekter eller biler.
Besvar
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

tyveri

Indlæg af KATH »

Hej... hvis nogen får tilbudt en navi plus med serie nummerAUZBZ7E1102557, så er det MIN.... har haft indbrud inat, side ruden er smadret...
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Brugeravatar
LAL
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 312
Tilmeldt: 19/08/2009 16:45
Geografisk sted: Lolland

Re: tyveri

Indlæg af LAL »

KATH skrev:Hej... hvis nogen får tilbudt en navi plus med serie nummerAUZBZ7E1102557, så er det MIN.... har haft indbrud inat, side ruden er smadret...


Hvor belastende :x Prøv at sætte en købsannonce i den blå avis. Det kan være du selv bliver tilbudt den så.
Med venlig hilsen

Lars


Audi A6 avant, 2007. Multitronic, 2.0 TDI
VW Up!

If it´s not an Audi - it´s just a car
StivertP
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 1/05/2012 20:36

Re: tyveri

Indlæg af StivertP »

det jo sygt når de knalder en rude til mange tusinde kr for at nakke en gps de ikke kan få mere end et par hundrede for når den skal sælges,

det er typisk misbrugere osv der laver den slags, så render de rundt med en taske og snupper en håndfuld villa veje og fylder posen op med had de finder, har selv prøvet det, dog blev min rude ikke smadret da jeg ikke havde låst bilen , hvilket jeg var glad for på det tidspunkt da jeg kørte en mercedes s320 o.O
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: tyveri

Indlæg af Ivan »

Er vi ved at blive en nation af... :evil: føler med dig - håber du får dit navi ubeskadiget igen og tyven(e) bliver taget.

Et nostalgisk opstød: Hvad skete der siden dengang man lod nøglen side i bilen, så man slap for at lede efter den... :-k
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Lars Sand
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1/08/2010 01:24

Re: tyveri

Indlæg af Lars Sand »

Første weekend i februar havde jeg også indbrud i bilen, der blev stjålet et sæt kopi solbriller til 50 kr, samt nogle 10 år gamle skindhansker, 1 stk. Sweizer lommekniv som jeg fik i konfirmationsgave for 24 år siden og en 2 TB ekstern harddisk i bagagerummet. De lod den 1 liter flaske Captain Morgan der lå på bagsædet ligge, underligt nok.
Men det mest mystiske er nu at der INGEN tegn var på indbrud, og bilen var låst da jeg kom ud til den om morgenen. Grunden til at jeg er sikker på at den var låst om aftenen/natten er at jeg brugte Coming Home funktionen til at oplyse postkassen da jeg var nede og se efter post.

Hvordan faen de er kommet ind i bilen er en gåde jeg endnu ikke har løst.
Lars Sand
Audi A4 Avant 2.0 TDI, 143 hk (2010)
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: tyveri

Indlæg af SorenR »

Lars Sand skrev:Første weekend i februar havde jeg også indbrud i bilen, der blev stjålet et sæt kopi solbriller til 50 kr, samt nogle 10 år gamle skindhansker, 1 stk. Sweizer lommekniv som jeg fik i konfirmationsgave for 24 år siden og en 2 TB ekstern harddisk i bagagerummet. De lod den 1 liter flaske Captain Morgan der lå på bagsædet ligge, underligt nok.
Men det mest mystiske er nu at der INGEN tegn var på indbrud, og bilen var låst da jeg kom ud til den om morgenen. Grunden til at jeg er sikker på at den var låst om aftenen/natten er at jeg brugte Coming Home funktionen til at oplyse postkassen da jeg var nede og se efter post.

Hvordan faen de er kommet ind i bilen er en gåde jeg endnu ikke har løst.

"Polsk nøgle".... Ligner en uslebet VAG nøgle med 6-kant i enden og lavet i hærdet stål...
Der er absolut INTET at se på låsen ud over at den virker med hvilken som helst VAG nøgle bagefter... +||

Billede
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
1635
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 27/07/2007 13:27
Geografisk sted: Sjælland

Re: tyveri

Indlæg af 1635 »

Hej igen SÅ er min A4 tilbage ! :D Tyven havede parkeret den ved siden af politistationen og låst døren men tabt sin astmaspray på sæddet med dna?. :shock:

Hej alle klubben

Har idag Mandag 13/8 2012 lige mistet min Audi A4 18 t , de har sparket døren op til mit hus i Glostrup og fundet nøglen ... :evil: så please kik efter den [-o< inden den forsvinder ud af landet
Det er en Sølvgrå Avant med 18" alu og sorte ruder
Senest rettet af 1635 21/08/2012 07:37, rettet i alt 1 gang.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: tyveri

Indlæg af SorenR »

1635 skrev:Hej alle klubben

Har idag Mandag 13/8 2012 lige mistet min Audi A4 18 t , de har sparket døren op til mit hus i Glostrup og fundet nøglen ... :evil: så please kik efter den [-o< inden den forsvinder ud af landet
Det er en Sølvgrå Avant med 18" alu og sorte ruder regi nr: ZZ53946

Ring Henrik 20359617 :!:

En 2003 model med anhængertræk ???

Billede ???
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
boby147
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26/11/2013 12:13

Re: tyveri

Indlæg af boby147 »

det jo sygt når de knalder en rude til mange tusinde kr for at nakke en gps de ikke kan få mere end et par hundrede for når den skal sælges,
Besvar

Tilbage til "Efterlysning"