Anbefaling af firma til lakreperation?

Indlæg om karosseri
Besvar
Brugeravatar
DrEvil
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22/01/2012 21:01

Anbefaling af firma til lakreperation?

Indlæg af DrEvil »

Byttede bil med konen i dag, det skal man ikke :suicide: Hun ringer et par timer senere og siger "Skat, jeg har en dårlig nyhed"... Som de fleste nok ville reagerer, spørger jeg straks "Er du okay, er du kørt galt?" hvortil jeg så får af vide at hun har det fint og at hun ikke er kørt galt, men at nogle har været så flinke, at efterlade et flot rukolakering hen af siden på bilen :/[] Hvad f.... er det for en verden vi lever i, hvor man ikke en gang kan tage i Superbest, uden at få bilen ridset ?!?!?

Nå, men hvor om altid er, er der nogle herinde, der kender til et sted, hvor de kan reparerer lakskader? Umiddelbart, så virker den en smule dyb, man kan sagtens se at det er ridser fra en nøgle, der er også stadig lidt metalsplinter at spore.

Ser frem til jeres hjælp !!!

På forhånd tak
Audi Q7 V12 TDI mit der gesamten Ausrüstung

Tidl: Audi RS6 (C6) Avant ABT 740 HK --- Audi S5 Coupe --- Audi TTRS (8J) --- Audi S6 (C6) Avant --- Audi S4 (B7) Avant --- Audi RS4 (B7) Avant --- Audi S4 (B6) Avant --- Audi A6 Allroad + det løse, som ikke har været Audi
Brugeravatar
LAL
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 312
Tilmeldt: 19/08/2009 16:45
Geografisk sted: Lolland

Re: Anbefaling af firma til lakreperation?

Indlæg af LAL »

Hold kæft hvor irriterende at folk ikke kan komme over deres egen misundelse, og må ty til sådanne midler for at pleje deres tilfredsstillelse.

Og sikke en ordentlig kværn du har i den Q7´er (y)

Nu står der ikke hvor du bor, men de fleste autolakerere kan vel ordne det. Ellers kan et Audi værksted da helt sikkert :)
Med venlig hilsen

Lars


Audi A6 avant, 2007. Multitronic, 2.0 TDI
VW Up!

If it´s not an Audi - it´s just a car
Brugeravatar
DrEvil
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22/01/2012 21:01

Re: Anbefaling af firma til lakreperation?

Indlæg af DrEvil »

LAL skrev:Hold kæft hvor irriterende at folk ikke kan komme over deres egen misundelse, og må ty til sådanne midler for at pleje deres tilfredsstillelse.

Og sikke en ordentlig kværn du har i den Q7´er (y)

Nu står der ikke hvor du bor, men de fleste autolakerere kan vel ordne det. Ellers kan et Audi værksted da helt sikkert :)


Det er endda gjort forholdsvis langt nede på siden af bilen, så personen har ikke en gang haft nosser til at stå oprejst og gøre det :?

Jeg bor i østjylland, men kører gerne fastlandet rundt. Den lokale Audi forhandler, hvor bilen er købt, mener at døren skal omlakeres, det vil jeg helst undgå.
Senest rettet af DrEvil 3/02/2012 20:17, rettet i alt 1 gang.
Audi Q7 V12 TDI mit der gesamten Ausrüstung

Tidl: Audi RS6 (C6) Avant ABT 740 HK --- Audi S5 Coupe --- Audi TTRS (8J) --- Audi S6 (C6) Avant --- Audi S4 (B7) Avant --- Audi RS4 (B7) Avant --- Audi S4 (B6) Avant --- Audi A6 Allroad + det løse, som ikke har været Audi
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Anbefaling af firma til lakreperation?

Indlæg af Ivan »

For Sxxxx da - så har Jante været på spil igen. ;( :evil:

Håber det kan fixes uden for meget bøvl/penge. Lige ved, at man skal have cams monteret, men så kan synderen vel kræve erstatning. :roll:
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Besvar

Tilbage til "Karosseri"