Generalforsamling 2006

Her kan nyheder på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under nyheden på hjemmesiden).
Brugeravatar
biker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22/04/2004 17:21
Geografisk sted: mariager

Indlæg af biker »

§.5.Ved fremsendelse af indkaldelsen skal foreningens reviderede regnskab vedlægges.

Har aldrig set noget regnskab,for de år jeg har været medlem.
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

Det opnår du nok heller ikke i år, for jeg har ikke modtaget noget fra "kassereren", selvom jeg har afleveret alle bilag.
Hvis du nu mødte til generalforsamlingerne, kunne du jo se regnskabet. Chokeret
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
biker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22/04/2004 17:21
Geografisk sted: mariager

Indlæg af biker »

Dvs at hvis man som medlem af audiclub dk bor på bornholm,skal man møde op på generalforsamlingen for at se økonomien i clubben ??
De andre år er der heller ikke kommet noget regnskab frem,selv om der er flere der har efterlyst det Omg
Alex M
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 610
Tilmeldt: 13/02/2004 10:34

Indlæg af Alex M »

Som du sikkert har opdaget, da du læste indkaldelsen til generalforsamlingen, så foreslår bestyrelsen en rokering, således at de enkelte poster besættes på en anden måde end hidtil. En af årsagerne til det er, at kassereren ikke har tid til at varetage funktionen sådan, som det er bedst, og det illustreres jo klart af det faktum, at regnskabet ikke foreligger.
Imidlertid har et andet bestyrelsesmedlem påtaget sig jobbet, så skal vi ikke gætte på, at det bliver meget bedre i fremtiden?
Af indkaldelsen fremgår også andre ændringer; eksempelvis har PEB efter mange intinsive år ønsket at skrue lidt ned for turboen, men heldigvis har han accepteret at fortsætte som bestyrer af klubbens webside.
Undertegnede har så tilbudt at overtage skiltet med formandsposten.

- dog, skal man være opmærksom på, at det er den nuværende bestyrelses FORSLAG, dvs. det skal først vedtages af generalforsamlingen. Derfor skal alternative forslag indsendes i god tid, så de kan blive distribueret til medlemmerne.
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

Jeg vil sørge for at regnskabet bliver lagt på hjemmesiden ligeså snart det er mig i hænde. Meget glad
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
chRiS2
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9/09/2004 15:02
Geografisk sted: Galten

Indlæg af chRiS2 »

Bare lige for at skrue lidt ned for diskussionens seriøsitet:
Bliver der mulighed for at fyre lidt quattro af hen ad landingsbanen? Danser
Audi RS2
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

Nej, ikke denne gang.
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Sidste tilmelding

Indlæg af Iznogood »

Hej gutter

Har lige skrevet sammen med et medlem (navnet af mig bekendt), han havde glemt at det var sidste tilmelding i dag, andre med samme hullede hukommelse?
Husk at generalforsamling er medlemmernes mulighed for medindflydelse på Clubben.
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

Ja, husk at det er sidste chance i dag for tilmelding og man SKAL tilmelde sig, ellers kommer man ikke ind.
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Indlæg af tscheel »

PEB skrev:Ja, husk at det er sidste chance i dag for tilmelding og man SKAL tilmelde sig, ellers kommer man ikke ind.


Dvs. vi har betalende medlemmer af en klub der vil blive afvist til klubbens generalforsamling? Den har jeg ikke hørt før..

Nu har jeg haft fuld valuta for mit medlemsgebyr (dog primært fra andre medlemmer - dvs. ikke noget der har belastet foreningens økonomi), men ellers kunne man godt undre sig over lukketheden - bl.a. at regnskabet ikke foreligger. En kombination af mange medlemmer og et relativt højt kontingent (for en internetforening) og det "forsvundne" blad er heller ikke noget der bidrager til tilliden.

Jeg er ked af at være skeptisk, men jeg har svært ved at se hvad klubbens overskud går til. En RS4 til medlemslotteriet Spørgsmål
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Alex M
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 610
Tilmeldt: 13/02/2004 10:34

Indlæg af Alex M »

Jeg vil da gerne oplyse 'tscheel' om, at vi jo som nævnt afholder vores generalforsamling på Flyvestation Ålborg, hvilket som bekendt er militært område. Derfor vil man ikke lade hvem som helst komme ind på et hvilket som helst tidspunkt; vi kører ind samlet, idet et medlem af betyrelsen vil være til stede i vagten og fortælle hvem klubmedlemmerne er. Altså ingen luskede bagtanker her, men blot et resultat af, vi udnytter PEB's forbindelser til at se noget, ikke så mange andre får lov at se - og det skal man da vist ikke klage over, vel?

Med hensyn til 'lukkethed', så skal du også lige hjælpes lidt: som ovenfor nævnt foreslår vi netop en omstrukturering af bestyrelsen, eftersom den nuværende kasserer har meldt ud, at han ikke har tid/energi/overskud til at varetage funktionen. Altså heller ikke her nogen baggrund for skumle mistanker; vi er alle kede af, at det har kørt sådan, men det bliver der rettet op på nu.

Klubbladet var til debat på sidste generalforsamling, hvor jeg som hidtidig redaktør oplyste medlemmerne om den noget umulige opgave det er at forfatte et klubblad til folk, der kun vil læse og ikke bidrage! Derfor var mit forlag, at bladet ændres til et årsskrift, der udkommer efter den årlige generalforsamling. Meget af det stof, der ellers kunne stå i bladet, er jo allerede debatteret på forum og følgelig bare nogle gamle nyheder, når bladet kunne udkomme en måned eller to senere. Det eneste, der kan være interessant ved et klubblad, er medlemmernes personlige historier om deres oplevelser med deres Audi(er) - men det er uhyggeligt svært at få folk til at bidrage !! Derfor !

Men i øvrigt gælder det gode princip, at de, der kommer til arrangementerne, får mest glæde af kontingentet, og desuden er blot et beskedent indkøb hos SMC nok til at klubrabatten har tjent medlemsbidraget hjem igen.

- vel mødt på søndag!

Alex M.
Brugeravatar
AUDISKYTTE
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 24
Tilmeldt: 14/02/2006 21:51
Geografisk sted: Sydkysten Kbh

Indlæg af AUDISKYTTE »

Buu huu!jeg er af den opfattelse at Audi folk er fornuftige og kvalitets bevidste folk ,så det med regnskab og manifestet omkring Audi-Club.DK Ok vil jeg syntes vi "bare" skal nyde at der er nogle gode Audi venner der vil hjælpe alle os andre i denne nye Audi verden .De udføre nok ikke dette job for at blive rige og berømte for så vil jeg foreslå et andet forum at tjene penge i "Aktier" feks.Med håb om at vi alle opføre os pænt i denne Audi verden,god forsamling .Desværre er der for langt til FSN AAlborg med defekt Aut.gearkasse i min ny indkøbte Avant. Ok Ok Ok
AUDI (Avant Aut 2,6 95=SOLGT)Opel Zafira igen.
Chrysler Voyager Aut 3,3 96(SOLGT)
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

tscheel skrev:
PEB skrev:Ja, husk at det er sidste chance i dag for tilmelding og man SKAL tilmelde sig, ellers kommer man ikke ind.


Jeg er ked af at være skeptisk, men jeg har svært ved at se hvad klubbens overskud går til. En RS4 til medlemslotteriet Spørgsmål


Du kunne jo f.eks møde til (nogle) de arrangementer der har været. Chokeret

Sommerfesten kostede f.eks ca. 30.000 Kr, så.....
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Iznogood »

Nå, for os der har tilmeldt os, (cutvw turde jo ikke komme med Række runge ).
Hvordan gør vi deroppe, kan forstå vi skal køre ind i samlet flok.
Mødes foran hovedindgangen?
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

Hvis I allesammen mødes udenfor skal jeg nok komme halsende et par minutter for sent til stor irritation for alle.... d'oh!
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Kokken »

kitora skrev:Hvis I allesammen mødes udenfor skal jeg nok komme halsende et par minutter for sent til stor irritation for alle.... d'oh!


man skal jo nødigt bryde en tradition Fløjte
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Kokken »

Iznogood skrev:Nå, for os der har tilmeldt os, (cutvw turde jo ikke komme med Række runge ).
Hvordan gør vi deroppe, kan forstå vi skal køre ind i samlet flok.
Mødes foran hovedindgangen?


gætter på at hoved indgangen er den ved vadum for det er jo på militær lufthavnen vi skal møde. d'oh! Tvivlsom
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Iznogood »

For os der ikke er kendt i den ende af landet, kunne det være rart med en nøjagtig adresse. Så man kunne printe en vildledning på krak.
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Kokken »

efter tunellen køres der mod løkken/thisted og når man rammen dobbeltporet rundkørelse nr. 2 den med et jager fly har man ramt plet... lige overfor en Q8 Ellehammersvej 2 9430 Vadum
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Iznogood »

Hej Kok

Tak for svaret. så har jeg ingen undskyldning for at fare vild. Det skal nu ikke afholde mig fra at prøve. Ruller øjne
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Besvar

Tilbage til "Nyhedsdebat"