Q7 i ekstreme tests

Her kan nyheder på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under nyheden på hjemmesiden).
Besvar
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af kirkster »

Den bliver spændende at se "live" - mon ikke det kunne være en stor konkurent til den så populære VW Touareg Tænke
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

Jeg tror den bliver et kæmpe hit, specielt på det amerikanske marked. VW bliver stadig (med rette?) betragtet som et mindre anerkendt mærke når det drejer sig om biler i luksusklassen. Se bare på den katastrofalt dårligt sælgende Pheaton som sikkert er en ganske OK bil, men det er stadig en VW... Ruller øjne - Har I nogensinde set kvaliteten på det plastic låg der sidder i rummet ovenpå instrumentbordet i en Touareg (og Touran.. Rødmer ) Det er ikke en Daihatsu Charade værdigt IMO. Chokeret

Porsche har en vis blærerøvsfaktor over sig, så der er en del mennesker der måske ikke synes at en Cayenne egner sig som familiebus.

Audi derimod udstråler kvalitet og fornuft blandet med lidt "sport feeling", og den appelerer til bilentusiaster, så jeg tror den bliver en storsælger. (specielt på det amerikanske marked) - Havde jeg $$ til at købe den ville den stå ret højt på min ønskeliste! Danser

Den er altså heller ikke specielt grim.. Fløjte


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede[/img]
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Iznogood »

Jeg har noglet delte meninger om Q7, jeg glæder mig til at se den live. Billeder kan nemt "snyde", umiddelbart syntes jeg den ser meget "masiv" ud. Den er jo også størrer end Vw/Porche, men jeg syntes den ser meget lang ud på de billeder jeg har set.
Også syntes jeg de linier fra/omkring forlygter ser mig lidt Subaru agtigt ud. Den har lidt af det Audi Allroad udseende som jeg personligt aldrig har kunne lide.
Jeg syntes dog modellen fuldgør programmet hos Audi godt, så mangler vi bare en afløser for A2.
Ikke fordi jeg nogen sinde får råd til sådan en øse på hvide plader, og de fleste danske eksemplarer bliver nok også berøvet bagsæder, og udstyret med gule plader.
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
CFA
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 8/10/2004 11:25
Geografisk sted: Snekkersten

Q7 Live

Indlæg af CFA »

Så bød lejligheden sig til en live oplevelse af Q7. Den er bare OK. Ligeså var A8 W12 at finde.
Vedhæftede filer
Q7_1.JPG
Q7_1.JPG (103.98 KiB) Vist 20376 gange
Q7_2.JPG
Q7_2.JPG (115.17 KiB) Vist 20379 gange
A8_1.JPG
A8_1.JPG (95.7 KiB) Vist 20379 gange
Mvh Claus Flensted
A6 Avant 2.6
Besvar

Tilbage til "Nyhedsdebat"