Audi Efficiency drive 2009

Her kan nyheder på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under nyheden på hjemmesiden).
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Iznogood »

Chr-A4 skrev:Vi er spændte på hvordan det gik Super glad

Update, please!


Min puls er ved at nå normalt leje, det var simpelthen verdens fedeste tur.
Der var tænkt på ALT, tilbudende var mange, alt fra Helikopter rundflyvninger til hotlaps på landingsbanen i R8 V10 og R8 LMS.
Vi kom så tæt på løbet det overhovedet var muligt uden at man gik i vejen.
Der er oploadet lidt video i en anden tråd:
viewtopic.php?f=23&t=19080

Ved at Kim tog rigtig mange billeder derned, så mon ikke et enkelt eller to finder vej hertil også Blinke

Det lykkedes dog ikke at få den lovede Pitwalk med Mr le mans Vræler Vræler Vræler
Så vi går stærkt ud fra vi har den tilgode Griner
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
Gekko
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1210
Tilmeldt: 26/06/2007 22:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Gekko »

Iznogood skrev:
Chr-A4 skrev:Vi er spændte på hvordan det gik Super glad

Update, please!


Min puls er ved at nå normalt leje, det var simpelthen verdens fedeste tur.
Der var tænkt på ALT, tilbudende var mange, alt fra Helikopter rundflyvninger til hotlaps på landingsbanen i R8 V10 og R8 LMS.
Vi kom så tæt på løbet det overhovedet var muligt uden at man gik i vejen.
Der er oploadet lidt video i en anden tråd:
viewtopic.php?f=23&t=19080

Ved at Kim tog rigtig mange billeder derned, så mon ikke et enkelt eller to finder vej hertil også Blinke

Det lykkedes dog ikke at få den lovede Pitwalk med Mr le mans Vræler Vræler Vræler
Så vi går stærkt ud fra vi har den tilgode Griner


Audi hospitality er uovertruffen, har prøvet det 4 gange til DTM og har alle 4 gange af mulighed for pittwalk med ham. Det er bare super.

Eneste problem er at man er skadet for livet. Det er ikke det samme at tage til DTM på monkey class Arrrgghhh! Man står misundeligt og kigger på Audis VIP telt men man har ikke et guld VIP kort om halsen. S8 limoener drøner om ørene på en, men der er ikke adgang uden guldkortet Ked af det
Mvh. Søren

A6 Avant (4F-BDW) 2,4 V6 Multitronic S-Line
VW Polo 5D (6R-CAYC) 1,6 TDI DSG Trendline (Konebilen)
anchorpoint
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 721
Tilmeldt: 22/01/2008 00:11

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af anchorpoint »

Gekko skrev:Audi hospitality er uovertruffen, har prøvet det 4 gange til DTM og har alle 4 gange af mulighed for pittwalk med ham. Det er bare super.

OT: Hvordan kom du med til det? Er det invite-only, eller er det noget der koster noget? Smiler
Brugeravatar
Gekko
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1210
Tilmeldt: 26/06/2007 22:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Gekko »

anchorpoint skrev:
Gekko skrev:Audi hospitality er uovertruffen, har prøvet det 4 gange til DTM og har alle 4 gange af mulighed for pittwalk med ham. Det er bare super.

OT: Hvordan kom du med til det? Er det invite-only, eller er det noget der koster noget? Smiler


Invite only - Der hvor jeg arbejder var sponsor for Tom K. i en periode. Super fedt glemmer det aldrig. Glemmer aldrig den fest hvor Playboy var sponsor for den ene Audi DTM bil Engel Engel Engel Engel Den anden sponsor var et tysk øl firma og den tredie Redbull. Det var lige efter at Tom havde vundet en af sine Lemans sejre for Audi. Det er seriøst den vildeste og mest dekandente fest jeg har været til, og så blev jeg kørt hjem til hotellet i en S8 Meget glad Og så er der jo DTM taxi Super glad Det genoplevede jeg så selv fornyeligt da jeg selv sad bag rattet i en nascar racer.

Efter sådan en tur så tænker man bare hold da kæft hvor er mit liv egentlig kedeligt til hverdag Ruller øjne
Mvh. Søren

A6 Avant (4F-BDW) 2,4 V6 Multitronic S-Line
VW Polo 5D (6R-CAYC) 1,6 TDI DSG Trendline (Konebilen)
anchorpoint
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 721
Tilmeldt: 22/01/2008 00:11

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af anchorpoint »

Gekko skrev:Efter sådan en tur så tænker man bare hold da kæft hvor er mit liv egentlig kedeligt til hverdag Ruller øjne

Hehe, det lyder godt nok som det søde, søde liv! Danser .. men i det mindste kører vi rundt i Audi så vores liv er en lille smule mindre kedelig end andres! Super glad
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af kitora »

Så er der lige lidt billeder:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
anchorpoint
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 721
Tilmeldt: 22/01/2008 00:11

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af anchorpoint »

Vi hader jer! for søren det ser sgu fedt ud, mand! Argh.. er SLET ikke.. SLET ikke misundelig.. OVERHOVEDET!! Ked af det Chokeret Ok Ok Ok

Så fik I endda at opleve Le Mans, før de amputerer motorerne til næste år. Cool
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af SorenR »

Gekko skrev:Efter sådan en tur så tænker man bare hold da kæft hvor er mit liv egentlig kedeligt til hverdag Ruller øjne
Jeg kørte bag ved en sort Maserati GranTurismo (med automatgear?) på motorvejen på vej hjem fra København i dag... Kø.. 30-50 km/t.. Vinduerne nede.. OK lyd af en Italiener.. Ventede bare på at køen blev opløst - så sku' jeg nok vise den spagetti gryde hvad en Audi kan.. Så er der kraftede** en Ford Mondeo der skærer ind foran )(/(//&%¤% selvom der dårligt var plads til ham Mur @ Head

Jeg kan helt følge dem der lider af Road Rage Fløjte

Kedeligt liv?? Hvem ??

PS: Hvor er det lige man kan købe de der blå LED lygter man bruger nu til dags - altså dem der "blinker" Spørgsmål
Senest rettet af SorenR 16/06/2009 00:11, rettet i alt 1 gang.
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Iznogood »

Tak Kim. Der er nogle voldsomt fede billeder imellem.
Synd man ikke har lyd på still-billeder, for den da også de Corvetter lyder brutale. Ond eller sur
Rigtig gode billeder af den lidt for fede R8 LMS.
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Kokken »

fede billeder Ok
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Avantismo
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 23/12/2005 22:29
Geografisk sted: Syd for Whiskybæltet

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Avantismo »

Sjovt nok lider jeg af samme sygdom...

Fik et akut udbrud på vej hjem efter vores dejlige lille træf og en times kø...

1-2-3 gear blev lige strækket ud og så var jeg kureret Rødmer
Mvh Kim

Audi TT coupe 180 hk CQJ 1998
anchorpoint
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 721
Tilmeldt: 22/01/2008 00:11

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af anchorpoint »

SorenR skrev:Jeg kørte bag ved en sort Maserati GranTurismo (med automatgear?) på motorvejen på vej hjem fra København i dag... Kø.. 30-50 km/t.. Vinduerne nede.. OK lyd af en Italiener.. Ventede bare på at køen blev opløst - så sku' jeg nok vise den spagetti gryde hvad en Audi kan..


Godt nok er det italiensk, men synes alligevel det er lidt i overkanten at kalde den en spagetti gryde - GranTurismo'en er sgu en af de flotteste biler i mange år - rigtig sprød! Jeg så bl.a. en sort holde på Via del Corso (hovedgaden) i Rom sidste sommer, og ALLE kiggede. Med al respekt tror jeg iøvrigt din "sauerkraut-kasserolle" ville få kamp til stregen. Super glad Blinke

Maserati GranTurismo
Specifications

* Engine: 4.2 L (4,244 cc) (259 cu in) 90° V8
* Power: 405 PS (298 kW; 399 hp) at 7,100 rpm
* Torque: 460 N·m (340 lb·ft) at 4,750 rpm
* Top speed: 285 km/h (177 mph)[2]
* 0- 100 km/h (62 mph) acceleration: 5.2 seconds
* 1/4 mi acceleration: 13.4 seconds
* 1 mi acceleration: 23.9 seconds
* Drag coefficient:0.33

Hvad er det din 1/4 mile tid er Søren? Nårja, det er rigtigt .. det er 13.42 sekunder .. Række tunge
Brugeravatar
audi_claus
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1829
Tilmeldt: 13/08/2005 09:41
Geografisk sted: Ebeltoft

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af audi_claus »

Replica skrev:Sjovt nok lider jeg af samme sygdom...

Fik et akut udbrud på vej hjem efter vores dejlige lille træf og en times kø...

1-2-3 gear blev lige strækket ud og så var jeg kureret Rødmer


Se det er jeg "vokset" fra - efter jeg dummede mig på vejen uden for Scantune ved et rulletræf i 2007. Rødmer Jeg glemmer ikke den velfortjente skideballe jeg fik af Per Mai - og tænker tit: hellere en skideballe end en ulykke, selv om det "blot" var en 0-100 test jeg blev forledt til af et af de slemme clubmedlemmer. Så lidt opmærksomhed som muligt - vel vidende, at jeg nok kan køre fra de fleste - så jeg har ikke noget at skulle bevise over for eventuelle for mig ukendte andre bilister uanset hvor tåbelige de måtte være. Engel
600 Hk er hjemme: det Blå Bæst 600 / 637Nm and counting.
Http://www.audi-claus.dk
Aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer.
LandRover Discovery 3 m ZF 6HP26 autobox
Sendt fra min Lenovo V110 m win10
Brugeravatar
Iznogood
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2182
Tilmeldt: 2/06/2004 07:50
Geografisk sted: Horsens

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Iznogood »

audi_claus skrev:
Replica skrev:Sjovt nok lider jeg af samme sygdom...

Fik et akut udbrud på vej hjem efter vores dejlige lille træf og en times kø...

1-2-3 gear blev lige strækket ud og så var jeg kureret Rødmer


Se det er jeg "vokset" fra - efter jeg dummede mig på vejen uden for Scantune ved et rulletræf i 2007. Rødmer Jeg glemmer ikke den velfortjente skideballe jeg fik af Per Mai - og tænker tit: hellere en skideballe end en ulykke, selv om det "blot" var en 0-100 test jeg blev forledt til af et af de slemme clubmedlemmer. Så lidt opmærksomhed som muligt - vel vidende, at jeg nok kan køre fra de fleste - så jeg har ikke noget at skulle bevise over for eventuelle for mig ukendte andre bilister uanset hvor tåbelige de måtte være. Engel



He he, den episode kan jeg godt huske, det lød nu godt!! ( bilen altså )
MVH
Jesper Kjeldsen

Come to the dark side, we have cookies.....
Brugeravatar
Skeel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1754
Tilmeldt: 16/10/2006 23:52
Geografisk sted: Whiskeybæltet
Kontakt:

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af Skeel »

Damn i var tæt på - lige oven over Audi pitten - Jeg forstår Jer udemærket når I siger at i ALDRIG kan tage til Le Mans igen... Kanon!

Det ser også ud som om Poul Erikbech som han nu hedder fremover (hehe) også hyggede sig gevaldigt Super glad
"Rulleskøjten" RS4 Cabriolet MTM
Q7 3.0 TDI med bagsæder.
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af PEB »

Skeel skrev:Damn i var tæt på - lige oven over Audi pitten - Jeg forstår Jer udemærket når I siger at i ALDRIG kan tage til Le Mans igen... Kanon!

Det ser også ud som om Poul Erikbech som han nu hedder fremover (hehe) også hyggede sig gevaldigt Super glad



Det er den bedste tur jeg har været på og ja, jeg kan aldrig tage til Le Mans igen, for det kan kun blive dårligere.

Bo: Jeg hyggede mig gevaldigt. Der var flere tidspunkter, hvor jeg var lige ved at gå til af velvære. Smiler
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af SorenR »

PEB skrev:
Skeel skrev:Damn i var tæt på - lige oven over Audi pitten - Jeg forstår Jer udemærket når I siger at i ALDRIG kan tage til Le Mans igen... Kanon!

Det ser også ud som om Poul Erikbech som han nu hedder fremover (hehe) også hyggede sig gevaldigt Super glad
Det er den bedste tur jeg har været på og ja, jeg kan aldrig tage til Le Mans igen, for det kan kun blive dårligere.

Bo: Jeg hyggede mig gevaldigt. Der var flere tidspunkter, hvor jeg var lige ved at gå til af velvære. Smiler
I mangler den anden halvdel af at være til Le Mans Blinke

Det hele starter 2 dage før løbet med at folk ankommer i de mest syge biler. Vi måtte på et tidspunkt holde ind til siden og vente på en kortege af 20+ Aston Martin biler skulle passere. Chokeret
Teltene bliver sat op i nogle ordentlige "tåger" og sørøverskibe, motoriserede sofaer og andre pudsige påfund fræser rundt på campingpladsen. Pocket bikes og Pocket ATV'er findes alle vegne.

Jeg var på Houx sidste år og det var for fedt! Vore nærmeste naboer ankom med en "Gulf" Porsche 911, en "Jägermaister" Porsche 911, en stur stur lastbil (malet i Gulf farver), en pavillon, et komplet køkken med komfur og ovn (fra en nedrivning) samt et monster af en bil brugt under optagelserne af Judge Dredd. Englændere selvfølgelig.

Vi havde siddepladser 2 rækker til venstre for Audi PIT'en så det var fint nok men kunne godt have brugt VIP turen ;-)

Lørdag aften står i en lettere tåge men der var lidt drifting i rundkørslen indtil politiet stoppede det, dækbrændere, en brandert i G-streng og BH på cykel og en million glade mennesker - indtil vore naboer kom ud i deres monster (med en vandkanon på toppen Super glad ).. 200L vand holder ikke længe Ond eller sur

Jeg fik ikke set så meget ræs men det var afgjort den fedeste fest jeg nogensinde har været med til Ok

Lidt blandede billeder incl. lidt kulturelle oplevelser. Skulle lige hilse at sige at billedkvaliteten er ligefrem proportional med alkoholens effekt.. De mest slørede er sorteret fra Blinke
http://www.lolle.org/~dynamic/gallery/LM2008/
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af SteenTP »

Hvaøhhh... Sørner.... ligger den Lolle site i Vladivostok bag en 1k linie sejlgarn? Griner
Jeg estimerede at det ville tage en 3-4 minutter pr billede at få det at se så det droppede jeg....
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
anchorpoint
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 721
Tilmeldt: 22/01/2008 00:11

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af anchorpoint »

SteenTP skrev:Hvaøhhh... Sørner.... ligger den Lolle site i Vladivostok bag en 1k linie sejlgarn? Griner
Jeg estimerede at det ville tage en 3-4 minutter pr billede at få det at se så det droppede jeg....


Også her Ked af det .. tror det er Søren, der selv serverer billeder fra egen computer. Han kender nok ikke til f.eks. Picasa eller Flickr. Fløjte Række tunge
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Re: Audi Efficiency drive 2009

Indlæg af kitora »

Jeg er til dels enig med Søren. Det er min 3. tur til Le Mans og denne gang savnede jeg lidt kørerparaden og alt det andet sjov. Jeg savnede ikke de kilometerlange køer for at få et iskoldt brusebad i en meget beskidt plasticbrusekabine. Jeg savnede heller ikke de møgulækre toiletter på campingpladsen. - faktisk var der et skilt ved bruserne på Audi hotellet hvor der stod "forsigtig, fare for skoldning" Griner

Jeg tager til Le Mans for at se løb og blive fuld flere gange om dagen, og hele atmosfæren dernede er for fed. Turen i år kommer vi aldrig til at opleve på samme måde igen (man skal aldrig sige aldrig... Blinke ), men jeg skal afsted igen næste år med mit utætte telt og punkterede luftmadras... Super glad

Søren, vi kan da følges ad så skal jeg lære dig at drikke øl, og du kan forsøge at få mig til at forstå hvad du siger når du bliver teknisk.... Griner Skål
Besvar

Tilbage til "Nyhedsdebat"