Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
Soulbrother
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 136
Tilmeldt: 7/04/2012 17:57

Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg af Soulbrother »

Hej med Jer,

Åhh I er så flinke til at hjælpe en ny mand i A8-verdenen, det ved jeg (y)

Jeg mangler lys i begge sider af mit klimapanel, der hvor man man se hvilken temperetur den står på. Alt andet lys i panelt virker. Man kan svagt ane hvor mange grader der står i displayet og kan også se (og selvfølgelig mærke :roll: ) hvor varmt /koldt den er indstillet til i grader. Kan det bare være et spørgsmål om at skifte de 2 pærer der sidder og lyser displayet op? Synes bare det er underligt at man svagt kan ane tallene i displayet hvis det lyst udenfor og man lægger sig ind over kardanboksen :D

Med venlig hilsen
Peter Andersen
Brugeravatar
timan
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1163
Tilmeldt: 19/05/2005 21:35
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg af timan »

Det er pærerne som skal skiftes, jeg ville nok skifte dem alle sammen når når det er skilt ad, så der ikke kun går 14 dage og der går en anden pærer.

Mvh. Tim

Ps. jeg har rippet en A8 så jeg har flere dele ligende hvis du mangler noget.
BilledeMan skal ikke hænge med hovedet når man står i lort til halsen

Audi S6 plus Imola gul
Audi 80 B4 2,0
Camaro 67 cab
Soulbrother
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 136
Tilmeldt: 7/04/2012 17:57

Re: Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg af Soulbrother »

timan skrev:Det er pærerne som skal skiftes, jeg ville nok skifte dem alle sammen når når det er skilt ad, så der ikke kun går 14 dage og der går en anden pærer.

Mvh. Tim

Ps. jeg har rippet en A8 så jeg har flere dele ligende hvis du mangler noget.



Super duper Tim, det lyder som det helt korrekte at gøre. Kan du evt. være behjælpelig med hvilken slags pære der er tale om?

Har du nederste dørliste til passagersiden på ydersiden af døren? Den typpe sorte der sidder i bunden af døren? Skal lige have tjekket om min bare skal trykkes ind så klipsen får fra eller om listen er defekt.

Har du armlæn til sådan en? Hvis ja, hvilken farve?

Mvh Peter
Brugeravatar
Jake242
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 242
Tilmeldt: 2/05/2011 21:43
Geografisk sted: København S

Re: Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg af Jake242 »

Soulbrother skrev:
timan skrev:Det er pærerne som skal skiftes, jeg ville nok skifte dem alle sammen når når det er skilt ad, så der ikke kun går 14 dage og der går en anden pærer.

Mvh. Tim

Ps. jeg har rippet en A8 så jeg har flere dele ligende hvis du mangler noget.



Super duper Tim, det lyder som det helt korrekte at gøre. Kan du evt. være behjælpelig med hvilken slags pære der er tale om?

Har du nederste dørliste til passagersiden på ydersiden af døren? Den typpe sorte der sidder i bunden af døren? Skal lige have tjekket om min bare skal trykkes ind så klipsen får fra eller om listen er defekt.

Har du armlæn til sådan en? Hvis ja, hvilken farve?

Mvh Peter


Jeg har et facelifted armlæn til den som jeg ikke skal bruge, det er 2 farvet lyse gråt og sort, har du originalt armlæn i?

Var der ikke noget med du ville smide billeder op af bilen?
Billede Billede
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen

Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Brugeravatar
timan
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1163
Tilmeldt: 19/05/2005 21:35
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg af timan »

Soulbrother skrev:
timan skrev:Det er pærerne som skal skiftes, jeg ville nok skifte dem alle sammen når når det er skilt ad, så der ikke kun går 14 dage og der går en anden pærer.

Mvh. Tim

Ps. jeg har rippet en A8 så jeg har flere dele ligende hvis du mangler noget.



Super duper Tim, det lyder som det helt korrekte at gøre. Kan du evt. være behjælpelig med hvilken slags pære der er tale om?

Har du nederste dørliste til passagersiden på ydersiden af døren? Den typpe sorte der sidder i bunden af døren? Skal lige have tjekket om min bare skal trykkes ind så klipsen får fra eller om listen er defekt.

Har du armlæn til sådan en? Hvis ja, hvilken farve?

Mvh Peter



Jeg mener det er denne type, de kan fås i forskelige watt, du kan også skifte dem til dioder så holder de næsten evigt.

Jeg har hverken liste eller armlæn desvære.

Mvh. Tim
BilledeMan skal ikke hænge med hovedet når man står i lort til halsen

Audi S6 plus Imola gul
Audi 80 B4 2,0
Camaro 67 cab
Soulbrother
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 136
Tilmeldt: 7/04/2012 17:57

Re: Manglende lys i 2-delt klimapanel

Indlæg af Soulbrother »

Tak for jeres indlæg. Jeg må lige have pillet klimapanelet ud en af de nærmeste dage når jeg kommer på benene igen. Ligger i sengen med influenza, hvilket også er derfor jeg endnu ikke har lagt billeder af ministervognen ind endnu :mrgreen:

Mvh Peter
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"