BOSE højttalere

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
Soulbrother
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 136
Tilmeldt: 7/04/2012 17:57

BOSE højttalere

Indlæg af Soulbrother »

Godaften i stuerne.

Jeg har fået et godt tilbud på et komplet sæt BOSE højttalere med ledningsnet til min A8 D2. Troede egentlig der var BOSE i bilen, da min Audi Delta radio skriver " BOSE" ved opstart. Efter at have pillet dørbeklædningerne af, kunne jeg til min store skræk se at det kun var Nokia højttalere ;( De to i hattehylden er dog BOSE men den ene virker ikke.

Er der nogen der har erfaring med at udskifte ledningsnet i sådan en slæde? Tænker på om det tager 3 timer eller jeg skal afsætte min 3-ugers sommerferie til det?

Mvh Peter
Brugeravatar
Jake242
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 242
Tilmeldt: 2/05/2011 21:43
Geografisk sted: København S

Re: BOSE højttalere

Indlæg af Jake242 »

Håber ikke du mener ledningsnettet men bare højtaler ledninger?

Hvad er en god pris? jeg har et sæt liggende også(fejlkøb da jeg allerede har bose i men ikke troede det)

Det skulle undre mig meget at du har bose bagbasser men nokia i dørerne... det plejer at være enten eller.

Har du forstærker i bagagerummet?

Jeg mener at nokia højtalerene kører uden forstærker og mener at basserne mangler helt i hattehylden... så måske at basserne er tilkøbt efterfølgende og så bare sat til højtalerne istedet for en forstærker(nokia skulle have nogle små forstærkere indbygget i selve højtalerene)

Du kan købe mit bose sæt for 1000 kr hvis du vil, det er samme pris jeg gav inkl forsendelse fra tyskland.

Sættet indeholder højtalere og diskanter til fordørerne, højtalere til bagdørerne, basser til hattehylden og en forstærker.

Mvh Jake
Billede Billede
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen

Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Soulbrother
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 136
Tilmeldt: 7/04/2012 17:57

Re: BOSE højttalere

Indlæg af Soulbrother »

Hej Jake,

Det er et sæt fra Ebay hvor jeg har skrevet lidt frem og tilbage med sælger. Prisen er 700 DKK for hele sættet (samme antal højttalere og forstærker som du nævner). Han skrev det var inklusiv "Kabelbaum" og så spurgte jeg min gode ven google hvad det betød, og fik svaret "ledningsnet" hehe :D Der er jo noget med at Nokia højttalerne kører med 4 Ohm og BOSE kører med 2 Ohm. Ikke sandt?

Jeg har lige haft dørbeklædningen af i førersiden og der synes jeg alså godt nok der stod Nokia på diskanten. Fik ikke lige skruet den sorte plastic der holder bundhøjttaleren af, så jeg så desværre ikke om der stod BOSE på den. Ved dog at min Audi Delta radio skriver BOSE ved opstart og at der er forstærker i, lige under CD veksleren. Den der sorte forstærker med tværgående riller.

Kan være vi lige skal snakkes ved angående det sæt du har Jake, hvis alle højttalere fungerer :)

Dine højttalertoppe i hattehylden er jo nok sorte, og mine er beige, men mon ikke man kan skrue toppen af? Sikkert skruet sammen med torx.

Mvh Peter
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"