A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

motor, gearkasse, kardan, differentialer, aksler.
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Ha ha ... god værkstedshumor :D :P
Jeg prøver at skrue det løs og tager en tur ;)

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Høy »

Mål nu bare i tomgang, så du ikke sprøjter benzin på andre trafikanter. Du behøver ikke at køre for at logge data ... motoren skal bare være i gang.

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Nu har jeg gennemført 3 logninger (stående i indkørslen ;) )
Motor har ikke været slukket under de 3 logninger.

1. er med næsten kold motor (kølevæske under 35gr.) godt 7min.
Under målingen giver jeg gas et par gange (roligt op på 2000 omdr. holder den der et stykke tid og så slippe igen) både for at få temp lidt hurtigere op og for at se hvad der sker med værdierne.
Jeg finder her ud af at den er meget svær at holde på 2000omdr. og beslutter at næste test skal være med en pind på speeder, så jeg kan holde den helt præcis samme sted hele tiden.
Maks omdr.=3168
Min omdr.=577
Lambdareg. - indspr.korr. x (maks)=29,4
Lambdareg. - indspr.korr. x (min)=-37,6
Lambdareg. - indspr.korr. x (gns.)=2,02
994 målinger alt i alt
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (maks)=3,97 (dog kun 5 målinger ellers maks 1,1xx og mest 1,0xx ser ud som om det er lige efter jeg slipper speeder)
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (min)=0,707
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (gns.)=1,0036
389 målinger over 1,0 og 605 under.
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (maks)=3,97 (dog kun 5 målinger ellers maks 1,1xx og mest 1,0xx ser ud som om det er lige efter jeg slipper speeder)
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (min)=0,729
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (gns.)=1,0034
403 målinger over 1,0 og 591 under.

2. er med varm motor (kølevæske knap 90gr.) godt 4min.
Selv med en pind på speeder kører omdr. op og ned (2000-2600) 5-6sek., så stabil (1960-2090) i 10sek., så ustabil (2100-2400), så stabil igen mellem 2400-2490, så stabil mellem 2500-2510 og der bliver den. Speeder har ikke rykket sig en tødel i denne tid.
Maks omdr.=2569
Min omdr.=687
Lambdareg. - indspr.korr. x (maks)=6,7
Lambdareg. - indspr.korr. x (min)=-23,7
Lambdareg. - indspr.korr. x (gns.)=-8,31
673 målinger alt i alt
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (maks)=1,0488
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (min)=0,918
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (gns.)=0,9943
227 målinger over 1,0 og 446 under.
Lambdasonde 1 - række 2 (Er) (maks)=1,0781
Lambdasonde 1 - række 2 (Er) (min)=0,9336
Lambdasonde 1 - række 2 (Er) (gns.)=0,9954
256 målinger over 1,0 og 417 under.


3. er med varm motor (kølevæske over 100gr.) godt 2,5min. KUN tomgang.
Maks omdr.=741
Min omdr.=642
Lambdareg. - indspr.korr. x (maks)=7,6
Lambdareg. - indspr.korr. x (min)=-9,4
Lambdareg. - indspr.korr. x (gns.)=0,95
394 målinger alt i alt
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (maks)=1,0391
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (min)=0,9482
Lambdasonde 1 - række 1 (Er) (gns.)=0,9984
146 målinger over 1,0 og 248 under.
Lambdasonde 1 - række 2 (Er) (maks)=1,0449
Lambdasonde 1 - række 2 (Er) (min)=0,0001 (18 målinger ellers o,99xx)
Lambdasonde 1 - række 2 (Er) (gns.)=0,9526
133 målinger over 1,0 og 261 under.

Under 3. måling opdagede jeg desuden at gasspjældet klappede igen med godt 1min. imellem.
De 2 gange hvor det stod på (klapper flere gange) kan jeg se at Lambdareg. - indspr.korr. x pludselig varierer en del og omdr. varierer også men kun ca. 50omdr.
De 2 lambda rækker går her kun lige over 1, men justerer sig ned under 1 igen.

Desuden skal jeg lige nævne at tanken var næsten nede på reservetank og at det ikke gav nogen ændring om jeg havde åben eller lukket tankdæsel.
Har desuden bemærket at det har lugtet lidt af benzin omkring bilen de seneste dage med varme :shock:
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Jonas Johansen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5/07/2016 23:47

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Jonas Johansen »

Hej der ude.
Jeg står med samme problem med min a6 2,4. Var der kommet nogen løsning på hvad problemet kunne være?
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Hej Jonas (velkommen i min klub ;) )

Nej desværre ikke, men jeg har fået rigtig store problemer når bilen har stået natten over.
De første 3-5min er den HELT umulig. Kan IKKE sætte igang før den har beroliget sig.
Jeg har logget ovenstående igen i den periode og hvis nogen kan bruge værdierne til noget fornuftigt vil jeg gerne poste dem herinde når jeg er ved min PC igen?

Kedeligt for dig selvfølgelig, men jeg er sq glad for jeg ikke er den eneste med dette problem... det er vildt frustrerende for udover ovenstående kører den bare 100% perfekt (om vinteren) og den har power som den dag den forlod fabrikken er jeg overbevist om. Har som sagt været oppe og ringe med 229km/h og den trækker rigtig fint derop til... et lille kort, næsten ubetydeligt dyk i performance lige efter 4000 RPM er det eneste jeg bemærker.
Sagt med andre ord... udover ovenstående problem er jeg 110% tilfreds med bilen og har ingen intentioner om at udskifte den til trods for den nu har rundet 410.000 km :mrgreen:

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Jonas Johansen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5/07/2016 23:47

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Jonas Johansen »

Tusind tak.

Jeg har lige anskaffet mig sådan en dejlig bil, og er oven ud lykkelig for mit valg efter at have kørt BMW.
Men det er også et lille irritations moment for mig at den har det lille problem men ujævn kørsel ved alm landsvejs kørsel, og specielt når man læser her inde at du desværre ikke har fundet problemet efter så lang tids søgen.

Jeg havde min til A/C service her i sidste uge og nævnte problemet for min mekaniker, skal siges at han arbejder på et lille værksted med speciale i Audi, men han havde ikke hørt om problemet før, men han ville vildt gerne prøve at rode i min for at finde problemet så han også kan blive klogere.
Men hans bedste bud uden at have kigget på bilen var luftmasse måleren, og måske dens temp føler luftmasse måleren.
Men det havde du jo tjekket så vidt jeg lige kan huske hele denne tråd.
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Jeg har ikke prøvet at skifte den på mistanke fordi den koster lidt og jeg IKKE får fejl på den, men må indrømme jeg er meget tæt på at prøve...
I er velkommen til at trække på mig hvis jeg skal prøve noget også mht. målinger.
Burde unægteligt være nemmere at finde fejlen nu vi er 2 der har problemet.

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Brugeravatar
CN
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 16/10/2006 17:06
Geografisk sted: Sjælland

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af CN »

Læste at din bil har kørt 410000 KM så blev lidt nysgerrig hvilke raperationer har du haft på bilen i denne periode.
Carsten
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Det svarer jeg MEGET gerne på, men det hører til i en anden tråd... ;-)

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

EDIT:
Har oprettet denne tråd http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=307&t=37220
Spørg gerne i den :D
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Jonas Johansen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5/07/2016 23:47

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Jonas Johansen »

Hvis du kan komme til at lave nogle målinger på den kunne der være lækkert, men jeg vil prøve at låne en brugt som virker og sætte den på for at se om der skulle være bogen forskel.
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af morten00 »

Høy skrev:Mål nu bare i tomgang, så du ikke sprøjter benzin på andre trafikanter. Du behøver ikke at køre for at logge data ... motoren skal bare være i gang.

\Alex
Hej Alex

Jeg har prøvet at google lidt på BDW ujævn motorgang ved lav belastning og fundet den her tråd http://www.lpgforum.de/gas-cafe/21201-a ... -70-a.html

Tråden beskriver samme problem men på en BDW motor der er konverteret til gasdrift. Nu er du jo ret så skarp til teknikken og det tyske.
Tråden er nemlig på tysk og det beskrives ganske udførligt men jeg kan alligevel ikke gennemskue om de beskrevne timings ændringer på mellemindsprøjtningerne også bruges ved benzindrift og om det kunne være en løsning på kimenemark's problem?

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Høy »

"Mein Umrüster meint es kann nur an meinem Auto liegen, und ich denke aber es liegt eher an der Gasanlage, da es auf Benzin ohne Probleme läuft und keine Zündaussetzer hat." =>

Gasmontøren mener, at problemet kun kan skyldes min bil, men jeg mener, at det snarere må skyldes gasanlægget, da bilen kører uden problemer på benzin og ikke har tændingsudsættere.


Jeg foreslår ... relæet med nr. 614 påtrykt (2. fra venstre i vandkassen) eller benzinpumpen! Afbryd 2 dyser i samme side, og udlæs lambda for den modsatte side. Hvis lambda bliver bedre, når belastningen af pumpen er ringere, må pumpen være defekt. Er allerede foreslået, men tilsyneladende ikke forsøgt! Ellers kan man ikke teste pumpen uden at købe måleudstyr.

En anden tysker skriver i et andet forum, at han har fået det væk ved at bytte lambdasonder, men det er tilsyneladende allerede sket her.

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Sorry Alex... jeg afskrev pumpen som fejlkilde, da jeg mente den så heller ikke burde kunne acc. så jævnt som den gør til 229km/h og når jeg laver en WOT test til knap 6000rpm trækker den også jævnt... bør jeg foretage din foreslåede test alligevel?

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Høy »

I mangel af løsninger og andre forslag bør man ikke afskrive noget som helst. Normalt vil jeg give dig ret, men jeg aner ikke, hvordan trykreguleringen fungerer, da du tilsyneladende kun har 1 benzinledning. Værdierne ved fuld gas kunne være interessante, for selv om den er mager, kan den godt køre hurtigt, men den vil muligvis kunne accelerere hurtigere med mere benzin. Husk, at lambda ikke skal være 1 ved belastning. Energiudbyttet er størst ved 0,86 eller deromkring. Hvis den får støvle ved omkring 4000, vil jeg i hvert fald forvente, at den skal under 0,90. Få en anden til at kigge, eller gem datalog, hvis du måler under fuld acceleration.


Hvis du selv har kørt over 200.000 og aldrig har skiftet pumpen, er den nok ikke fremragende mere - slet ikke, hvis den aldrig nogensinde er skiftet, jvf. dine egne oplevelser med en A4 i 2007. Der kan også bare være ir på kabelspaderne til den. Prøv også at se, om relæet ser suspekt ud.

På BOSCH er benzinpumpen noget af det eneste, den ikke selv kan opdage, og det er formodentlig det samme her (Siemens).

Omvendt kan jeg også godt lide lambdasonderne som fejlkilde, fordi de netop IKKE arbejder under fuld belastning (dvs. du kan godt udlæse lambda, men blandingen reguleres ikke på grundlag af signalet).

Interessant nok står der ved 2003 Audi A4: Luftmassenmessung...

http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a4/pdf/a4b6/2003_03_a4_b6_24_125.pdf

Mens der ved 2004 A6 bare står: Saugrohrdruck geführtes System... Indsugningstrykreguleret system

http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a6/pdf/a6c6/2004_09_a6_c6_24_130.pdf

Så det med LMM tror jeg godt, at I kan glemme (som vi også har været inde på). Hvis den er der, må den sidde indvendigt i luftfilterkassen.

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
Aboje
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 199
Tilmeldt: 10/07/2015 21:05
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Aboje »

Lige en tanke - Hvis motoren, som en ABC, har en tynd vacuumslange fra indsugningsblokken og til motorstyringen kan den være utæt/knækket, og dermed være skyld i forkert input til styringen.
Allan Bojesen
4 cylindre er 2 for lidt til bil og 2 for meget til mc :-)

2001 - Audi A4 3,0 V6 Avant quattro
2001 - Audi A3 1,9 TDI 130 5 dørs
2001 - Honda VTR1000 Sp1
Original VCDS fra Netech
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Høy »

På de nyere sidder der ofte bare en tryksensor et sted på motoren, og den er så forbundet med motorstyringen via ledninger.

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Sorry... korrekt Alex... LMM har vi tidligere afvist... det var den kombinerede tryk og temp. sensor jeg tænkte på.
Jeg er også med på at det kunne være en ide at skifte benzinpumpe, men kviger mig stadig ved at skifte de dyre komponenter på mistanke når problemet er ekstremt om sommeren og 100% væk om vinteren... og nu 4 "sæsoner" i træk!
Jeg kunne skifte pumpe, diverse følere og lambda sonder... det er en udskrivning på knap 10 kilo... og så har jeg stadig ingen garanti for at fejlen er iblandt disse komponenter.
Jeg prøver det du foreslår og vender tilbage...
Ang. Lambdasonder har jeg IKKE prøvet at bytte rundt. Jeg har skiftevis og sågar haft samtlige koblet fra men ikke kunne fremprovokere entydige resultater.
Var det højre/venstre jeg skulle bytte rundt?


Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Høy »

Lambdareguleringen er cylinderspecifik, så det er ikke uden betydning, hvilken side der måles på (hhv. hvilken side bilen tror, der måles på), men jeg er ikke sikker på, om stikkene overhovedet passer på kryds og tværs. Der er dog mange, der køber universalsonder og lodder dem sammen med stikkene, fordi det er billigere. Her er der en spinkel mulighed for, at der blevet byttet rundt. Da du også havde problemer uden sonderne, er det dog næppe årsagen.

Har du ledningsdiagrammer, kan du også bare bruge dem til at tjekke, om de sidder de rigtige steder.

Købte du ikke en trykmåler? Der er 3 porte på benzinfilteret, så trykket reguleres muligvis med en 4 bar ventil i filteret. Den ene port føres tilbage til pumpen, men jeg er ikke sikker på, om trykreguleringen er formålet. På benzinfilteret er der også en slangekobling til fremløbet, hvor du kan tilslutte din trykmåler. Forlæng slangen, så du kan komme til at se noget.

Ellers skal du bruge et sæt forskruninger med samme diameter som indgangen på benzinbroen i motorrummet.

Eller du kan forsøge fuskermetoden. Hvis lambda er høj i en bestemt side: Sluk motoren, afbryd stikkene fra 2 dyser i den modsatte side. Start igen, og aflæs lambda i den svage side, hvor alle dyserne er tilsluttet endnu. Motoren går ikke ret godt, men hvis lambda bliver lavere, tyder det på pumpen. Bemærk, at i den side, hvor dysestikkene er taget af, kan du ikke bruge lambdasignalet til noget, da motoren pumper frisk luft igennem de cylindre, der ikke får benzin, og lambdasonden dybest set er en iltmåler.

\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Brugeravatar
kimenemark
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 914
Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
Geografisk sted: Trekantområdet

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af kimenemark »

Det med sonderne kan jeg også afvise. Tidligere ejer har så vidt jeg ved altid haft den på autoriseret værksted og jeg har ikke rørt ved lambdaerne. Stik og ledninger ser desuden orginal ud og problemet er jo opstået i min tid.
Jeg prøver dine forslag... tak :-)


Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Jonas Johansen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5/07/2016 23:47

Re: A6 2.4 hakker eller går ujævn ved kørsel uden belastning

Indlæg af Jonas Johansen »

Så fik jeg løst problemet.
Snakkede med min mekaniker om hele problemet, og som sagt så ville han skyde på at det var luft masse måleren.
Men da vi gik ind for at se prisen på sådan en bandit, fandt vi ud af at denne bil ikke har en luft masse måler men en Map sensor til en langt billigere pris.
Vi bestilte sådan en hjem for at se om det kunne løse problemet.
Afleverede bilen på værkstedet her til morgen og en time senere var den færdig.
Hele indsugningen var fuldstændig kokset til inkl Map sensor, så indsugning blev renset så godt de kunne, samt gasspjæld blev renset og justeret til grundindstillinger.
Nu køre bilen som den skal.
Og det kom til at koste mig 1666kr.

Håber det er samme problem du har.
Besvar

Tilbage til "Drivlinje"