ChristianL skrev:omes skrev:Der kan jeg godt se, at der står i bogen, men kan samtidig fortælle, at de aut. Audi værksteder har andre tal. Jeg fik skiftet stempler mm. På garanti, da min havde brugt noget der ligner 0,5 L på ca 3500 km. Det var for stort et forbrug, fik jeg at vide.
Kan lige så godt stå frem i lyset og sige at det er mig som har skiftet dine stempler, og var også mig der afsluttede forbrugsmålingen. Den brugte mere end 0,5 pr 1000 km, og det er det vi altid går efter, at du har fået andet at vide forstår jeg ikke
Håber den kører som den skal? Udover det med gearkassen som der selvfølgelig skal findes en løsning på. Iøvrigt rigtig fin A4 du har
Nå for delen, der kan man bare se, jamen tak for det, er i store træk også ved at være glad for den, selv om der har været en del småting med den
så kan det være at du kan fortælle mig, hvor meget olie den skal bruge, inden at man begynder og kunne se det på måleren i bilen og hvor meget olie der ca er mellem max og min? Det har de ihvertfald ikke kunnet svare på, ude i indskrivningen. Oliemæssigt, har den ikke vist tegn på forbrug via skærmen i bilen og derfor har du ikke noget at gemme dig for
det er nærmere end anden herre på jeres kontor, der burde skamme sig over, at han ikke svare på sine mails, ikke er til at komme i kontakt med pr. Telefon, ikke orientere kunden om, hvordan det står til med hans bil, som har gået 100.000 og motoren er taget ud af bilen og som ikke får sendt papir til mig, på noget af det, som er lavet på bilen, der er trods alt lavet en del små og store ting på den, inden for det sidste halve år. Dette er kun ment, som kritik af din overordnede, eller hvad man nu kalder ham, for du udfører jo dit arbejde som du skal, og det jeg har fået lavet på bilen, har skam været helt i orden, selv om der desværre har været en del ting, der skulle ordnes. Hvad angår gearkassen, så har jeg haft kontakt til semler gruppen og de bad mig om, at tage kontakt til jer igen og fortælle, at der er kommet en opdaterer udgave af synchromeserne til 2.0 TDI og da min gearkasse var næsten magen til (fik jeg at vide) ville han gerne have jer til at vurdere det igen og hvis ikke det lykkedes, skulle jeg få et andet audi værksted, til at give en skriftlig vurdering af gearene og så vil semler gruppen tage kontakt til jer, hvis der vel og mærket, er noget at komme efter. Nu har denne herre bare haft en uge til at ringe tilbage til mig, på om I vil kigge på det igen, det har han desværre ikke gjort, selv om han sagde at han ville ringe tilbage med det samme, så har en tid på et andet værksted i næste uge, så må vi se hvad de siger, for kan forstå, at der vist er et generelt problem med dem, som audi tydeligvis ikke vil erkende. Hvis det viser sig, at gearene bare er så elendige i den model og der ikke kan gøres noget ved det, så bliver den sat til salg, for det er desværre ringere end min 10 år gamle Ford transit firmavogn, som har gået væsentligt flere km og er blevet tævet, som jeg ved ikke hvad
fy faen, det var en lang smøre, god torsdag
Crime doesn't pay... does that mean my job is a crime?
A4 B8 Avant - 2009
1,8 TFSI