Montere S5 Læderkabine i A5

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
Brugeravatar
kennethxyz
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 143
Tilmeldt: 15/07/2013 11:31

Montere S5 Læderkabine i A5

Indlæg af kennethxyz »

Hej
Jeg går lidt og overvejer at fejre den nyindkøbte bil med en komplet S5 Læderstue, Jeg har fundet et par stykker der passer på Ebay, men jeg er sgu lidt i tvivl om ledningsnettet også skal skiftes, for så bliver det sgu for omstændigt.

Min A5: Alm. sæder med manuel indstilling og varme
S5 Sæder: opvarmede skållædersæder med el-lændestøtte, og muligvis el-indstillelige sæder (er under afklaring med sælger)

Nu bliver der jo allerede leveret strøm til sædevarmen, men er det nok til at drive eventuelle motorer til lændestøtter og elindstilling?

Kenneth
Audi A5 Sportback 2.0 TFSI
Brugeravatar
CN
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 16/10/2006 17:06
Geografisk sted: Sjælland

Re: Montere S5 Læderkabine i A5

Indlæg af CN »

kennethxyz skrev:Hej
Jeg går lidt og overvejer at fejre den nyindkøbte bil med en komplet S5 Læderstue, Jeg har fundet et par stykker der passer på Ebay, men jeg er sgu lidt i tvivl om ledningsnettet også skal skiftes, for så bliver det sgu for omstændigt.

Min A5: Alm. sæder med manuel indstilling og varme
S5 Sæder: opvarmede skållædersæder med el-lændestøtte, og muligvis el-indstillelige sæder (er under afklaring med sælger)

Nu bliver der jo allerede leveret strøm til sædevarmen, men er det nok til at drive eventuelle motorer til lændestøtter og elindstilling?

Kenneth


Nej sædevarme er kun til sædevarme og kan ikke bruges til andet. der skal trækkes nye ledninger. du kan evt købe et ledningssæt fra kufatec.
det skulle så være en overkommelig opgave.
ellers er der folk der laver den slags. det tager ikke ret lang tid at lave.
Carsten
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"