hjælp til koder

M-koder (udstyrskoder), består af tre bogstaver/tal og står i servicehæftet og på en label i bilen. De fortæller hvilket udstyr bilen er leveret med fra fabrikken.
Besvar
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

hjælp til koder

Indlæg af KATH »

Hey... min audi vogn er fra tyskland, kunne sk... godt tænke mig og se en liste over hvad min vogn er født med af udstyr.. har både oprettet mig på minaudi.dk og audi tyskland.. men kan ikk finde det sted på audi.de hvor jeg skal skrive mit stel nummer.. er der nogen der kan, ved hjælp af mit stel nummer kan skaffe en liste til mig... helst på dansk.... det kunne være konge.... :D
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: hjælp til koder

Indlæg af rlarsen »

Jeg ved ikke hvordan den danske virker (vidste slet ikke at der fandtes en), men til den tyske kan du finde en lille beskrivelse her: http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic. ... de#p153461
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Re: hjælp til koder

Indlæg af KATH »

takker... har lige prøvet, jeg kan godt trykke på meine daten, men det billede der kommer derefter er ikk det samme som vist i linket... desværre.... crap
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Re: hjælp til koder

Indlæg af KATH »

prøver lige igen... det er næsten det samme billede der kommer frem , undtaget den jeg skal bruge , nemlig- fahrzeugverwaltung..... hvorfor fanen kommer den ikk frem????
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: hjælp til koder

Indlæg af rlarsen »

Jeg har lige oprettet en helt ny konto, og det viser sig at man ved den første bil skal starte ved at klikke på "Mein Audi" og så klikke på "Fahrzeug anlegen" knappen - resten er som beskrevet i linket.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Re: hjælp til koder

Indlæg af KATH »

ok... når jeg gør det efter mein audi, kommer der kun en der hedder kostenvelvaltung... eller er det bare mig der ikk fatter en meter???
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: hjælp til koder

Indlæg af rlarsen »

Du skulle gerne få "Fahrzeug anlegen" knappen til højre for venstre menuen - lige som det er vist i linket (bare uden et billede af min A4'er)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Re: hjælp til koder

Indlæg af KATH »

Hey... jeg kan godt se på dit link, at den skulle komme frem... men det gør det desværre ikk.... total nederen.... ellers prøver jeg sku og ringe til audi fredercia, så må de sku lave en udskrift til mig... kunne jo bare være fint hvis jeg selv kunne klare det.. men tak for hjælpen rlarsen...
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: hjælp til koder

Indlæg af rlarsen »

Så ved jeg ikke hvad der ka være galt med din profil.

Måske det er din browser som ikke kan vise siden korrekt ??

Jeg har lavet et skærmdump af min ny oprettet profil, hvor jeg blot har valgt "Mein Audi" i venstre menu, og så findes den røde "Fahrzeug anlegen" knap under den lille film.

myaudi.png
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
KATH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10/08/2010 20:06
Geografisk sted: Jylland

Re: hjælp til koder

Indlæg af KATH »

juhuuuuuuu, så lykkes det sku... takker igen for hjælpen, det var sku flinkt gjordt, ... mit næste problem er TYSK... hvorfor fa.... lyttede jeg ikk efter i de tysktimer dengang.... dammmm.... men kan da se på listen (tror jeg) at bilen ikke er født med navi plus, det troede jeg sku den var... men hva, jeg må se om jeg kan få det hele oversat... takker igen larsen
A4 avant 2.0 Tfsi 2006. 200 hk. multitronic.benzinfyr.bi zenon.navi plus.stor f.i.s. med farve.fart pilot.multi rat.
parkerings sensor, el form sæder, aft træk, aut klima,cobra alarm,
Besvar

Tilbage til "M-koder"