Forræder!

Her skrives om alt andet, fx. ombygning af garage, steder man har været på kør-selv ferie, motorcykler m.m., men fortæl også gerne om din nye Audi- vis også gerne billeder af den udkårne (bil).
Forumregler
Ingen salg/køb-annoncer her, brug de dertil indrettede forum.
Besvar
Brugeravatar
Bohn
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 962
Tilmeldt: 22/06/2007 22:12
Geografisk sted: Haslev, Sjælland

Forræder!

Indlæg af Bohn »

Kære venner, vores mangeårige bekendtskab/venskab er gået ind i en ny epoke. Efter 20år med Audi, en pæn del af disse i Audi club Danmark! har vi solgt vores A3 Sportback, er gået forrædervejen og købt en BMW i3 Rex- Yes, ikke nok med at det er en bimmer, det er også en elbil.

Som en del af jer ved blev jeg syg op til, og henover, sommertræffet i 2014. Det viste sig at jeg havde to diskusprolaps i lænderyggen samt spinalstinose. Jeg har været gennem hele sundhedssystemet inkl. smerteklinik. Der er intet at gøre, og jeg skal lære at leve med det- få det bedste ud af det! Desværre betyder mit smertehandicap at jeg er meget meget langt væk fra arbejdsmarkedet. Det frivillige arbejde jeg havde som presseansvarlig i Audi club Danmark, bragte mig utrolig stor glæde og tilfredsstillelse, men også nogle frustrationer. Det kulminerede da Torill, som formand, ikke fik bestyrelsen opbakning i konfrontationen med Weise! Da var tiden for mit vedkomne kommet til at trække stikket.
Audi club Danmark har bragt så mange gode minder, venskaber og oplevelser. I sin tid stod specielt Reno, Steen, for nogle fantastiske arrangementer hvor min familie deltog, og det gav blod på tanden til selv at arrangere og blive involveret. Dengang havde klubben et sundt liv med aktive medlemmer og et stigende medlemsantal.
Desværre er det henover årene gået stile og roligt tilbage for klubben. Audi club Danmark er kun så stærk som sine medlemmer- der skal ikke så meget til før det kan blomstre op, men det er for svært for 1-2 mand at løfte det alene. Jeg håber der er medlemmer som ikke blot vil “rygklappe” men som vil bidrage med tid og energi til klub, om ikke andet, så for en kortere periode- hvis nogle få bidrog bare lidt hist og her, så skal det nok lykkedes for Jørgen som formand, at kæmpe klubben tilbage til storhed.

Mit medlemsskab er udløbet, min tid i klub er fortid. Tak for minderne, venskaberne, kampene- måske vi ses i fremtiden.
Hygge
Kim Bohn

By: Haslev
Bil: BMW i3 Rex 2014
CV: LMC Dominant 550RD 2005
Foto: Fujifilm X100s & DJI Phantom 4
Brugeravatar
Jan-DK
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 3/03/2004 21:41
Geografisk sted: Sjælland

Re: Forræder!

Indlæg af Jan-DK »

Pas godt på dig selv og dine.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Forræder!

Indlæg af SorenR »

Jeg er overbevist om at der nok skal være nogen der kan klistre nogle Audi logoer hen over dine propeller, hvis du dukker op til træf en dag :mrgreen:

Jeg har det selv lidt på samme måde - man kan blive så træt - og så må man lave noget andet. Det er jo heller ikke alle mennesker, som bliver 25 år på samme arbejdsplads. :-k
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Forræder!

Indlæg af jorlund »

Hej Kim!

Tillykke med den nye bil. Håber Audi laver noget, der egner sig til din ryg i fremtiden.
På mit første sommertræf i 2014, tog du og Søren (og familier) rigtig godt imod mig og Kirsten - det var rart at føle sig velkommen, selvom man kom som helt ny. Tak for indsatsen gennem årene, og held og lykke fremover!

Mvh Jørgen
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Forræder!

Indlæg af MortenAa »

Hej Kim

Du er ikke alene, lige pt. kører jeg en Seat Ibiza, og den er sku dejlig at køre i, savner dog mine to tidligere audi 80, ingen tvivl om det.
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Forræder!

Indlæg af Ivan »

Trist med din ryg - nationalsygdommen plus dobbelt op. :(

Kiggede på sådan en i3 range extender for noget tid siden, men syntes den var lidt for speciel til mig, så det bliver nok egolf. Måske der er en højere indstigning til gavn for ryggen?

Den skulle iøvrigt have et rigtig godt bundtræk :)

Pøj pøj fremover.
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Forræder!

Indlæg af MortenAa »

Ivan skrev:Den skulle iøvrigt have et rigtig godt bundtræk :)


Det kan jeg godt skrive under på de har, man bliver jo næsten smidt om bagi når man trykker til på speederen.
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Brugeravatar
Reno
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 10/07/2004 12:52
Geografisk sted: Amager

Re: Forræder!

Indlæg af Reno »

Det er kedeligt at læse om dine helbredsmæssige problemer, de rygproblemer mærker jeg selv til hver dag. Måtte selv trække mig fra bestyrelsen på grund af dem.

Men sikke en bil I har købt, det er godt nok en lille lækker sag, den vil I nyde i mange år frem. Har selv kigget på den, drømt som vi mænd kan drømme og kan godt forstå, I har valgt versionen med extender.

Vi har haft mange gode hyggestunder i audiclub, gode træf sammen og dengang var der mange der bidrog til clubben. Vi var også flere medlemmer, tiden en anden, vores indbyrdes relationer gik op i en højere enhed og hver ting har jo sin tid. Synes vores nye formand gør et god indsats, så jeg er fortrøstningsfuld til fremtiden for clubben.

Når man først har mærket de 4 ringe, så er der næsten ingen vej tilbage, sikker på du vil kigge med her på audiclub i ny og næ.

Tak for dine mange smukke og fede billeder du har taget for clubben, har selv glæde af nogle af dem, i sær dem af Tau

God vind til familien og dig og vil bare sige, håber på gensyn.
Ama`r
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Forræder!

Indlæg af FinnK »

Hej Bohn.
Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at møde dig, men det har altid været spændende at kigge på de billeder du har skudt, samt de reportager du har skrevet. Det er altid kedeligt at få at vide at der er nogle ting man bare må leve med uden der kan gøres noget :| .
jeg ønsker dig god vind fremover, og tillykke med den nye BIMMER (y) .
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
Kell Petersen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16/05/2018 15:35

Re: Forræder!

Indlæg af Kell Petersen »

Kipper med flaget og ønsker dig god bedring og god vind fremover..
Besvar

Tilbage til "Audiclub Social (Off Topic)"