Vcds pris

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
Elpres
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 14/08/2014 18:45

Vcds pris

Indlæg af Elpres »

Hej, nogen der kan fortælle mig lidt om En VCDS tester?
Hvordan kan det være den koster omkring kr3500? Er det ik bare et kabel og noget software?
/Jakob
Brugeravatar
Nicolaisen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 290
Tilmeldt: 21/03/2013 21:26

Re: Vcds pris

Indlæg af Nicolaisen »

Der ligger en licens i stikket/print pladen så den kan køre dansk software og kan opdateres. Hvis du kan nøjes med engelsk software og som ikke kan opdateres, fåes det til 100-200 kr.
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Vcds pris

Indlæg af Gio »

Køb IKKE de billige Kina-kabler. Hvis de overhovedet kan udlæse noget som helst, så er funktionaliteten ofte meget begrænset - og softwaren piv-gammel. :-&

Faktisk er der tale om piratkopieret gammel software i mange tilfælde, inden VAG-COM indbyggede dongle/licens i selve stikket - og lukkede af for, forholdsvis simpelt, at cracke softwaren.

Men jow - et VCDS koster lidt. Men til gengæld er det nok det stykke værktøj der holder prisen bedst over tid! (y)
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
thoj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 382
Tilmeldt: 12/07/2014 12:00
Geografisk sted: Falster

Re: Vcds pris

Indlæg af thoj »

Hvis du går og roder med VW og lign er det næsten uundværlig. Værksteder tager rask væk 400-500 kr pr udlæsning og de har altid lukket når jeg roder så derfor købte jeg VCDS.
Har også x431 men det renover mere rodet opbygget. Tilgengæld kan du tilkøbe mange andre bilmærker og du kan udlæse på iphone/ iPad.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Assumption is the MOTHER of all f..k ups
_____________________
Audi 4B C5 S6 2001, limo, SOLGT
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"