bremserør??

Indlæg om bremser
Besvar
tiwang
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 255
Tilmeldt: 1/09/2006 07:45
Geografisk sted: Bredebro, DK

bremserør??

Indlæg af tiwang »

hej derude
Jeg skal have mine bremserør bagi fornyet og har opgivet at finde nogle færdige i kobber så jeg må selv til det - men jeg kan se at de nipler man kan få til at montere med jo findes i et hav af varianter - nogen der kan fortælle mig hvad de hedder som jeg bør bruge til min A2'er i 3L udgave - til de bagerste bremse-cylindre - de der små alu fiduser hvor stemplerne ruster fast i?

mvh 2a2
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: bremserør??

Indlæg af SorenR »

tiwang skrev:hej derude
Jeg skal have mine bremserør bagi fornyet og har opgivet at finde nogle færdige i kobber så jeg må selv til det - men jeg kan se at de nipler man kan få til at montere med jo findes i et hav af varianter - nogen der kan fortælle mig hvad de hedder som jeg bør bruge til min A2'er i 3L udgave - til de bagerste bremse-cylindre - de der små alu fiduser hvor stemplerne ruster fast i?

mvh 2a2

Du har prøvet Audi ??? De ligger vist mellem 20 og 40 euro stykket...
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Sv: bremserør??

Indlæg af SorenR »

Ha! Biltema har rør med nippler i færdige længder... Har lige hentet et 510mm rør med SW11 nippler til konens Golf... Der er ikke noget VAG nummer på røret iflg. ETKA :-)

60 kr...
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
tiwang
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 255
Tilmeldt: 1/09/2006 07:45
Geografisk sted: Bredebro, DK

Re: bremserør??

Indlæg af tiwang »

takker - så vidt jeg kan se mangler jeg 620mm og 1400 mm (ca) - ser lige om jeg kan få det i "løs" vægt -ellers køber jeg lige et kit til at lave med
mvh ti
tiwang
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 255
Tilmeldt: 1/09/2006 07:45
Geografisk sted: Bredebro, DK

Re: bremserør??

Indlæg af tiwang »

nåå alle deres bremserør aa0* er længden med sw11 nipler - ok - fremgik ikke helt fra webkataloget - nu henter jeg lige en aa0610 - den er nok lang nok

mvh ti
Besvar

Tilbage til "Bremser"