Justering af viskerarm forrude

Indlæg om alt det andet
Besvar
Jornq
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27/11/2013 11:28

Justering af viskerarm forrude

Indlæg af Jornq »

Kære alle,
På min A6 Avant fra 2004 (den gamle model) går den venstre vinduesvisker for langt ud i yderpositionen og rammer dermed venstre kanten af forruden og giver et stort klok hver gang. Jeg tænkte på om det måske var noget jeg selv kunne justere i stedet for at tage på værksted. Jeg er ikke en haj til at ordne biler så hvis i mener at jeg bør tage på værksted siger i bare det :)
Er der en af jer der kan forklare hvordan man gør eller kan give mig et link til en beskrivelse af det.
På forhånd tusind tak for jeres hjælp.
Jørn
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Justering af viskerarm forrude

Indlæg af SorenR »

Jornq skrev:Kære alle,
På min A6 Avant fra 2004 (den gamle model) går den venstre vinduesvisker for langt ud i yderpositionen og rammer dermed venstre kanten af forruden og giver et stort klok hver gang. Jeg tænkte på om det måske var noget jeg selv kunne justere i stedet for at tage på værksted. Jeg er ikke en haj til at ordne biler så hvis i mener at jeg bør tage på værksted siger i bare det :)
Er der en af jer der kan forklare hvordan man gør eller kan give mig et link til en beskrivelse af det.
På forhånd tusind tak for jeres hjælp.
Jørn

Hvor står viskeren når den er slukket ???
Vedhæftede filer
vw-wi___rl_A.da-DK.A05.5608.59.wi__30157001.pdf
(23.81 KiB) Downloadet 902 gange
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Jornq
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27/11/2013 11:28

Re: Justering af viskerarm forrude

Indlæg af Jornq »

Tak Søren,
Viskeren står ned i bunden når den er slukket. Men måske står den ikke helt rigtigt i forhold til de mål du medsendte. Jeg kan ikke se på tegningen hvordan man får viskeren skruet af (der står "se afsnit" men der er ikke noget afsnit så vidt jeg kan se ?
Jørn
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Sv: Justering af viskerarm forrude

Indlæg af SorenR »

Jornq skrev:Tak Søren,
Viskeren står ned i bunden når den er slukket. Men måske står den ikke helt rigtigt i forhold til de mål du medsendte. Jeg kan ikke se på tegningen hvordan man får viskeren skruet af (der står "se afsnit" men der er ikke noget afsnit så vidt jeg kan se ?
Jørn

Du piller proppen af og så skal du bruge en topnøgle og en aftrækker.
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Jornq
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27/11/2013 11:28

Re: Sv: Justering af viskerarm forrude

Indlæg af Jornq »

Jeg tror sørme det lykkedes. Nu har jeg ikke prøvet i regnvejr men det ser ud til at virke :)
Søren tusind tak for hjælpen.
Mvh
Jørn
Besvar

Tilbage til "Andet"