Hej.
Jeg ved godt at der er flere indlæg med valg af værksted, men det er mere generelt.
Jeg søger et værksted der er super skarpe til S modeller. Jeg har været i Gladsaxe hos Audi, og de er dygtige, men man betaler helt sikkert også for det.
Hvor får i lavet jeres S og RS modeller henne ?
Vh.
Thomas
Værksted med specialister i S modeller
-
- Ny forumbruger
- Indlæg: 9
- Tilmeldt: 17/02/2018 21:35
Re: Værksted med specialister i S modeller
Hjemme i garagen. Hverken S eller RS er alverden mere komplicerede end andre biler. Heller ikke nyere end mine.
Hvis du efterspørger specialister med et meget snævert defineret kompetenceområde, kommer du til at bløde for det. Sådan er det bare.
Det vigtigste er bare en mekaniker, der interesserer sig for teknikken og gider at gøre sig umage. Hvis vedkommende ikke tør binde an med tandremmen på en V6 eller V8, ville jeg heller ikke give ham/hende en tandrem til en 4-cylindret.
Hvis du på forhånd selv sætter dig ind i det tekniske problem, du vil have repareret, er det meget lettere at finde en mekaniker, du kan være tryg ved.
\Alex
Hvis du efterspørger specialister med et meget snævert defineret kompetenceområde, kommer du til at bløde for det. Sådan er det bare.
Det vigtigste er bare en mekaniker, der interesserer sig for teknikken og gider at gøre sig umage. Hvis vedkommende ikke tør binde an med tandremmen på en V6 eller V8, ville jeg heller ikke give ham/hende en tandrem til en 4-cylindret.
Hvis du på forhånd selv sætter dig ind i det tekniske problem, du vil have repareret, er det meget lettere at finde en mekaniker, du kan være tryg ved.
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Re: Værksted med specialister i S modeller
Det samme som Alex.
Jeg laver min S6 hjemme i garagen.
Det "eneste" jeg ikke selv kan laver er AC påfyldning.
Og det selv om det er en V8.
Men jeg er jo også uddannet mekker. I Volvo Lastbiler altså.
Jeg laver min S6 hjemme i garagen.
Det "eneste" jeg ikke selv kan laver er AC påfyldning.
Og det selv om det er en V8.
Men jeg er jo også uddannet mekker. I Volvo Lastbiler altså.
Hilsen Jan Møller.
https://www.bilgalleri.dk/galleri/28874-audi_a6_avant_quattro
https://www.bilgalleri.dk/galleri/9947-mercedes_benz_c_250_st__cdi
Jeg er ikke doven. Jeg er energi bevidst.
https://www.bilgalleri.dk/galleri/28874-audi_a6_avant_quattro
https://www.bilgalleri.dk/galleri/9947-mercedes_benz_c_250_st__cdi
Jeg er ikke doven. Jeg er energi bevidst.
-
- Audi club DK Ambassadør
- Indlæg: 6908
- Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
- Geografisk sted: Vesterlyng Strand
Re: Værksted med specialister i S modeller
Havde en S4 B5 (1998) fra 2006 til 2013. Lavede alt selv undtaget et turboskift m.m. hos AZF i Tyskland. Ca. 45.000 kr incl transport af bilen af DSV.
http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=11301&p=57456#p57456
http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=20&t=22116&p=142079#p142079
Konens Golf I Cabriolet Etienne Aigner (1990) købt i 2005 (470.000 km) Laver alt selv. Har ikke haft motoren åbnet endnu...
Min Audi quattro (1982) købt i 2009. Laver alt selv.
http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=869&t=29490&p=194389#p194389
Datteren fik totaltskadet sin Mazda 2 så nu har vi fået en 2016 VW HIGH UP i familien. Ved endnu ikke hvor meget jeg skal lave på den endnu...
Er så småt begyndt at skrue på vores Mercedes A180 CDi men det er min første dieselbil... Det skal nok komme
Uddannelse: 1 uges erhvervspratik på et Volvo værksted i 7. klasse og 30+ år indenfor international IT/Tele. Teknik, salg og programmering
Var lige nede hos vores lokale SMC (VW/Skoda) i Køge forleden dag for at få 3 nye bolte til en ny bærekugle på Golf'en - rimelig standard 8.8 stål M7 x 20 med fjederskive og møtrik... "Ja så gerne, dem skal jeg bestille hjem og kan have dem i morgen"... Gav dem fingeren (med hånden i lommen) og daffede over til JNF... 30 kr til kaffekassen og så kørte jeg hjem og skruede ophænget fast.
http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=11301&p=57456#p57456
http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=20&t=22116&p=142079#p142079
Konens Golf I Cabriolet Etienne Aigner (1990) købt i 2005 (470.000 km) Laver alt selv. Har ikke haft motoren åbnet endnu...
Min Audi quattro (1982) købt i 2009. Laver alt selv.
http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=869&t=29490&p=194389#p194389
Datteren fik totaltskadet sin Mazda 2 så nu har vi fået en 2016 VW HIGH UP i familien. Ved endnu ikke hvor meget jeg skal lave på den endnu...
Er så småt begyndt at skrue på vores Mercedes A180 CDi men det er min første dieselbil... Det skal nok komme
Uddannelse: 1 uges erhvervspratik på et Volvo værksted i 7. klasse og 30+ år indenfor international IT/Tele. Teknik, salg og programmering
Var lige nede hos vores lokale SMC (VW/Skoda) i Køge forleden dag for at få 3 nye bolte til en ny bærekugle på Golf'en - rimelig standard 8.8 stål M7 x 20 med fjederskive og møtrik... "Ja så gerne, dem skal jeg bestille hjem og kan have dem i morgen"... Gav dem fingeren (med hånden i lommen) og daffede over til JNF... 30 kr til kaffekassen og så kørte jeg hjem og skruede ophænget fast.
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V