Godt værksted til service

Indlæg om service- på værksted eller Gør Det Selv (GDS), samt værktøj og andre spørgsmål.
Besvar
CasperStoklund
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 15/01/2016 06:39

Godt værksted til service

Indlæg af CasperStoklund »

Hej allesammen.

Da min dejlige A4 2.0 TDI multi. snart runder 5 år skal den have skiftet tandrem + service ink. gearkassen.

Er der nogle herinde der kan anbefale et godt værksted hvor man får en god service og behandling, eftersom jeg jeg har været forbi Jacon biler og Audi Fredericia, er behandlingen utrolig dårlig fordi man ikke udstråler, man ligger inde med 2 mil på lommen.

Casper.
Brugeravatar
Rosager
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 5/07/2011 13:07
Geografisk sted: Herning

Re: Godt værksted til service

Indlæg af Rosager »

Det fremgår desværre ikke hvor du bor i landet, men hvis du har haft Fredericia/Kolding i tankerne, er vejen til Flensborg ikke så lang, prøv AZF (Audi Zentrum Flensborg), de giver dig en fast pris på opgaven, hvilket ofte er en umulighed at få på et dansk værksted, de har super service, priserne er lavere end i DK, er du medlem af klubben er der 10% at hente på reservedele, det så et enkelt service har du tjent til medlemskabet :-).
Jeg har brugt dem til alle mine service - min A6 er netop blevet serviceret det 330.000 km. PS.: de har også ansatte der taler dansk.
Mvh - Lars Rosager

2014 Audi A6, 3,0 TDI
Fiat 500
Solgt: 2008 Audi A6, 2,7 TDI quattro s-line - +300.000 km and still going strong
Besvar

Tilbage til "Service, Værktøj eller Gør Det Selv!"