Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg om service- på værksted eller Gør Det Selv (GDS), samt værktøj og andre spørgsmål.
Besvar
pma
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1/02/2013 23:14
Geografisk sted: Klampenborg

Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af pma »

Hej

Jeg skal have nye bremser for og bag samt 90.000 km service. Har talt med AZF og Kaim. Er der nogen der ved om vi (Medlemmer af Audi Club DK) får rabat på de oplyste priser? Jeg kan se her i forum at vi får 10% (eller ihvertfald gjorde) på reservedele hos AZF, gælder det også ved service dernede eller kun når man selv henter reservedelene? :)
MVH PMA

Kører: Audi A6 Avant 3,0 TDI quattro Tiptronic, 2009, bi-xenon, MMI Navigation 3G, læder/alcantare, fuld S-line pakke og...og...
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af SorenR »

pma skrev:Hej

Jeg skal have nye bremser for og bag samt 90.000 km service. Har talt med AZF og Kaim. Er der nogen der ved om vi (Medlemmer af Audi Club DK) får rabat på de oplyste priser? Jeg kan se her i forum at vi får 10% (eller ihvertfald gjorde) på reservedele hos AZF, gælder det også ved service dernede eller kun når man selv henter reservedelene? :)

Kender kun til AZF men her får du rabatten på reservedele hvad enten du henter, de sender eller de laver din bil...

De gange de har sendt dele til mig bliver delene sendt fra Padborg, d.v.s. dansk porto..

Jeg købte bremseskiver til min S4 2.7T her http://www.bremsen-heinz.de/ og betalte € 311,02 incl. fragt. for 2 @ 321x30 (ventileret) og 2 @ 245x10 (massiv).

Zimmermann hullede sportsskiver med "coating" og her 1 1/2 år senere ser de stadig flotte ud..
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af FinnK »

SorenR skrev:
pma skrev:Hej

Jeg skal have nye bremser for og bag samt 90.000 km service. Har talt med AZF og Kaim. Er der nogen der ved om vi (Medlemmer af Audi Club DK) får rabat på de oplyste priser? Jeg kan se her i forum at vi får 10% (eller ihvertfald gjorde) på reservedele hos AZF, gælder det også ved service dernede eller kun når man selv henter reservedelene? :)

Kender kun til AZF men her får du rabatten på reservedele hvad enten du henter, de sender eller de laver din bil...

De gange de har sendt dele til mig bliver delene sendt fra Padborg, d.v.s. dansk porto..

Jeg købte bremseskiver til min S4 2.7T her http://www.bremsen-heinz.de/ og betalte € 311,02 incl. fragt. for 2 @ 321x30 (ventileret) og 2 @ 245x10 (massiv).

Zimmermann hullede sportsskiver med "coating" og her 1 1/2 år senere ser de stadig flotte ud..

Og hvis de kan holde til Sørens kørsel så længe...Så er det VIRKELIG kram :P (y)
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
pma
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1/02/2013 23:14
Geografisk sted: Klampenborg

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af pma »

SorenR skrev:
Jeg købte bremseskiver til min S4 2.7T her http://www.bremsen-heinz.de/ og betalte € 311,02 incl. fragt. for 2 @ 321x30 (ventileret) og 2 @ 245x10 (massiv).

Zimmermann hullede sportsskiver med "coating" og her 1 1/2 år senere ser de stadig flotte ud..


Det var billigt. Kaim skal have 421,52€ for klodser og skiver bag og 524,81€ for
Bremseskiver og KLødser foran. Begge dele inkl montering.

Hvem kan montere dem i dk (sjl) hvis du køber hos http://www.bremsen-heinz.de? Og hvad koster det? Kan det svarer sig?
MVH PMA

Kører: Audi A6 Avant 3,0 TDI quattro Tiptronic, 2009, bi-xenon, MMI Navigation 3G, læder/alcantare, fuld S-line pakke og...og...
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af SorenR »

pma skrev:
SorenR skrev:
Jeg købte bremseskiver til min S4 2.7T her http://www.bremsen-heinz.de/ og betalte € 311,02 incl. fragt. for 2 @ 321x30 (ventileret) og 2 @ 245x10 (massiv).

Zimmermann hullede sportsskiver med "coating" og her 1 1/2 år senere ser de stadig flotte ud..


Det var billigt. Kaim skal have 421,52€ for klodser og skiver bag og 524,81€ for
Bremseskiver og KLødser foran. Begge dele inkl montering.

Hvem kan montere dem i dk (sjl) hvis du køber hos http://www.bremsen-heinz.de? Og hvad koster det? Kan det svarer sig?

Det tager et par timer i carporten ;-)
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
pma
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1/02/2013 23:14
Geografisk sted: Klampenborg

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af pma »

SorenR skrev:Det tager et par timer i carporten ;-)


Hahaha....måske for dig, men ikke for mig. Det er ikke der mine evner ligger :-k

Men hvis du kender en der kan fikse det, så sig endelig til :D :D
MVH PMA

Kører: Audi A6 Avant 3,0 TDI quattro Tiptronic, 2009, bi-xenon, MMI Navigation 3G, læder/alcantare, fuld S-line pakke og...og...
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af SorenR »

pma skrev:
SorenR skrev:Det tager et par timer i carporten ;-)


Hahaha....måske for dig, men ikke for mig. Det er ikke der mine evner ligger :-k

Men hvis du kender en der kan fikse det, så sig endelig til :D :D

Ole Rydal (bor ved Englerup) ???

Han er "senior" medlem i klubben, men jeg tror ikke rigtigt han læser så meget herinde... Jeg ved han laver bil for andre... Sidst jeg snakkede med ham havde han lige skiftet motor i en Opel (?) - i frostvejr - og lavet lidt på et par andre Audi'er... Han har selv en RS2 (eller to?) og et par andre Audi'er...

Jeg har vist et telefonnummer et eller andet sted... :-k
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
pma
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 48
Tilmeldt: 1/02/2013 23:14
Geografisk sted: Klampenborg

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af pma »

SorenR skrev:Ole Rydal (bor ved Englerup) ???

Han er "senior" medlem i klubben, men jeg tror ikke rigtigt han læser så meget herinde... Jeg ved han laver bil for andre... Sidst jeg snakkede med ham havde han lige skiftet motor i en Opel (?) - i frostvejr - og lavet lidt på et par andre Audi'er... Han har selv en RS2 (eller to?) og et par andre Audi'er...

Jeg har vist et telefonnummer et eller andet sted... :-k


Hvis du har nummeret og jeg må prøve at kontakte ham, så vil jeg meget gerne det. Du kan jo skrive en privat besked til mig. :)
MVH PMA

Kører: Audi A6 Avant 3,0 TDI quattro Tiptronic, 2009, bi-xenon, MMI Navigation 3G, læder/alcantare, fuld S-line pakke og...og...
tyskbilhuset
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17/02/2011 17:47

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af tyskbilhuset »

Hos os (bilhuset kaim) få du 3 % rabatt på reservedelene.
Brugeravatar
RS2Jesper
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 197
Tilmeldt: 9/05/2011 21:50
Geografisk sted: Køge

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af RS2Jesper »

Har en dygtig mekaniker i Køge hvis det er?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venlig hilsen
Jesper Larsen

1995 - Audi RS2 (CRB) - (LZ5M) RS-Blau/Nogaroblau Perleffect
1995 - Audi Cabriolet 2,0E - (LY9B) Brilliantschwarz
1999 - Audi Cabriolet 2.8 V6 - (LZ9U) Vulkanschwarz Perleffect
Brugeravatar
Frank
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 446
Tilmeldt: 21/01/2003 16:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Club rabat hos AZF og Kaim?

Indlæg af Frank »

pma skrev:Hahaha....måske for dig, men ikke for mig. Det er ikke der mine evner ligger :-k


Det er aldrig for sent at lære noget nyt ;) :D
MVH Frank

http://audiclub.dk/biler/bil.php?id=256
Audi S6 4.2l Avant 290Hk 1995
Audi A6 2.6l Limousine 150Hk 1995
Besvar

Tilbage til "Service, Værktøj eller Gør Det Selv!"