Service hos AZF i Flensborg

Indlæg om service- på værksted eller Gør Det Selv (GDS), samt værktøj og andre spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
pepto
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 18
Tilmeldt: 19/04/2011 18:19
Geografisk sted: 6710 Esbjerg V

Service hos AZF i Flensborg

Indlæg af pepto »

Jeg har haft min bil til 60000km eftersyn hos AZF idag i Flensborg og jeg må sige, jeg er fuld tilfreds. Gratis taxi til midt Flensborg og tilbage til AZF, da bilen var færdig.

De gik bilen igennem sammen med mig inden påbegyndelse af service og du får en grundig gennemgang af fakturaen ved afhentning af bilen.

Jeg fik udover normal service skiftet glasset i begge sidespejle til nogle med varme i, samt koding af dette. Udskifning af alle vinduesviskere.

Pris ialt for ovennævnte inkl. service. 530,- EURO.
mvh

Henrik Kristensen

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Audi A3 1,6 TDI Attraction Sportback årg 12/2010.
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Service hos AZF i Flensborg

Indlæg af Ivan »

pepto skrev:Jeg har haft min bil til 60000km eftersyn hos AZF idag i Flensborg og jeg må sige, jeg er fuld tilfreds. Gratis taxi til midt Flensborg og tilbage til AZF, da bilen var færdig.

De gik bilen igennem sammen med mig inden påbegyndelse af service og du får en grundig gennemgang af fakturaen ved afhentning af bilen.

Jeg fik udover normal service skiftet glasset i begge sidespejle til nogle med varme i, samt koding af dette. Udskifning af alle vinduesviskere.

Pris ialt for ovennævnte inkl. service. 530,- EURO.


Ved ikke, hvad 60K service indbefatter, men ellers lyder det som niveau, service og pris er gået op i en højere enhed. :)
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Service hos AZF i Flensborg

Indlæg af TC »

Det er også den service jeg altid (gennem de sidste 12 år) har fået hos AZF. :D Jeg kan kun varmt anbefale AZF. (y)
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
Allan_A4
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 183
Tilmeldt: 30/01/2008 07:59

Re: Service hos AZF i Flensborg

Indlæg af Allan_A4 »

Hej
Her må jeg lige skrive lidt.
Mit første møde med AZF ,var også rigtig positivt, men der efter er det godt nok gået ned af Bakken .

Sidste møde for 3 uger siden havde de bilen i 2 dage uden at røre den, de skulle kigge på den på nat holdet, og ringe kl 0800 hvis de fandt noget ud over det vi havde aftalt. Da kl blev 9 og de stadig ikke havde ringet, kørte jeg der ud, havde hotel. Blev igen modtaget af en sur service modtager, han havde ingen opdateringer på bilen og ham der havde med den at gøre kom først senere. Og så jeg kørte igen, nu blev kl så 14 og de havde stadig ikke ringet som igen aftalt. Så jeg gjorde endnu et forsøg og kørte der ud, der var han så kommet, ham som havde med bilen at gøre, de var slet ikke startet endnu, så hvis jeg lige kunne undværedes i endnu 2 dage ville de starte med det samme. Det havde jeg så ikke lige tid til.

Det eneste de skulle var at skifte anhænger stikket fra 7 til 13 pol.
Og kigge på lidt røg udvikling ved lave omd og vægt på trækket.

Jeg kan ikke lige tilslutte mig at det er go service der nede.
Da det er 2 gang det sker
Besvar

Tilbage til "Service, Værktøj eller Gør Det Selv!"