Pumpet Audi A3 1,8T

motor, gearkasse, kardan, differentialer, aksler.
Besvar
PumpetAudi
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17/09/2015 14:02

Pumpet Audi A3 1,8T

Indlæg af PumpetAudi »

Hej gutter...

Tak for medlemskab, er ny her, er også inde på vagcars, men synes ikke der er mange der kan hjælpe med mine spørgsmål, eller får i hvert fald ikke mange svar, så vil prøve her :)

Jeg vil starte med at skrive opsætningen på min bil:

S3 blok med S3 krumtap, S3 stempler, knaster fra sugemotor
Garrett GT2871 400hk turbo med intern westgate
Garrett stor støbejern manifold
Simons udstødning hele vejen med racer kat
Forstærket racer kobling til 600nm
Opgraderet højtryks benzinpumpe anlæg
HKS proammerbar styrboks med to trins ladetryk
Stor intercooler, større end den alm motorkøler
støre oliekøler monteret i front
Green luftfilter

Yder 280hk ved første trin, knap 1 bar, alm gadebrug, og 360hk i anden program med knap 1,6 bar.

Jeg har en flækket turbo manifold, hvilket vist er en svaghed på disse motorer, og vi kan se den er lappet før med svejsning, hvor den så er blevet lidt utæt igen.

Mit spørgsmål er, om hvis jeg nu køber et nyt, ville jeg så opleve dette problem igen ?
Og er jeg helt forkert på den, hvis jeg vælger at bestille denne fra RSP.

http://www.ebay.com/itm/Audi-A3-A4-S3-T ... 43dc83b142

På forhånd tak

MVH

Solak
Besvar

Tilbage til "Drivlinje"