Tågelygter

indlæg om lys & lygter.
Besvar
amkleist
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13/07/2013 11:26

Tågelygter

Indlæg af amkleist »

Hej,

Jeg står og er ret sikker på at min første bil skal være en Audi A3 1.6 TDI Sportback Ambient.

Jeg er dog kommet i tvivl om tågelygter er en god ting at have? - jeg troede egentlig det var en del af lyspakken, men det har jeg fundet ud af at det ikke er.

Har I erfaringer med om det er muligt at presse priserne hos de forskellige forhandlere? - det skal lige siges at der skal proppes en del ekstra udstyr i bilen.

På forhånd tak for hjælpen.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Tågelygter

Indlæg af SorenR »

amkleist skrev:Hej,

Jeg står og er ret sikker på at min første bil skal være en Audi A3 1.6 TDI Sportback Ambient.

Jeg er dog kommet i tvivl om tågelygter er en god ting at have? - jeg troede egentlig det var en del af lyspakken, men det har jeg fundet ud af at det ikke er.

Har I erfaringer med om det er muligt at presse priserne hos de forskellige forhandlere? - det skal lige siges at der skal proppes en del ekstra udstyr i bilen.

På forhånd tak for hjælpen.

I Danmark er tågelys kun optisk bling... Men de fuldender "billedet" :mrgreen:
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
ReneD
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 28/07/2013 00:05

Re: Tågelygter

Indlæg af ReneD »

Det er mig lidt ubegribeligt, hvorfor tågelygter er i ambition pakken, men ikke i ambiente.

Hvis du gerne vil have tågelygter, så kan du jo vælge ambition istedet? - eller hvad er begrundelsen for du gerne vil have ambiente ?

Mvh
René
Tekker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 18
Tilmeldt: 15/07/2013 22:37

Re: Tågelygter

Indlæg af Tekker »

Tågelygter er vel passé?

Og særligt sammen med Xenon/ILS/AFL lygter er det jo helt godnat.

Så nej - spring dem over. Meget over.
amkleist
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13/07/2013 11:26

Re: Tågelygter

Indlæg af amkleist »

ReneD skrev:Det er mig lidt ubegribeligt, hvorfor tågelygter er i ambition pakken, men ikke i ambiente.

Hvis du gerne vil have tågelygter, så kan du jo vælge ambition istedet? - eller hvad er begrundelsen for du gerne vil have ambiente ?

Mvh
René


I ambiente vægter blankerudelister, farpilot, lyspakke og parkeringshjælp bagpå højere end det udstyr der fås i ambition. Dog ved jeg ikke helt med det der 3D-design LUV i dørbeklædninger og på instrumentpanel - jeg har kun set det i brochuren skal det lige siges, da de ikke havde en ambiente udgave da jeg var ude og prøvekøre.

Man kan selvfølgelig vælge det differentierede ekstra udstyr fra embiente til ambition, men det løber op i mere end hvad ambitiente koster - hvad jeg har regnet med frem til. Dog er 17" alu fra ambition heller ikke helt tosset :)
Hesseldahl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 13
Tilmeldt: 22/02/2008 05:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tågelygter

Indlæg af Hesseldahl »

Hej

Jeg har lige bestilt en A6. I denne model er tågelygterne integreret i Xenon og FULL LED lygterne, men ikke i forbindelse med Halogen.. Ved ikke om det er det samme for en A3.

God fornøjelse med din kommende vogn :-)

/Thomas
--------------------------------------------------
Audi A6 Avant 3,0 BiTDI quattro, 2013
amkleist
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13/07/2013 11:26

Re: Tågelygter

Indlæg af amkleist »

Hesseldahl skrev:Hej

Jeg har lige bestilt en A6. I denne model er tågelygterne integreret i Xenon og FULL LED lygterne, men ikke i forbindelse med Halogen.. Ved ikke om det er det samme for en A3.

God fornøjelse med din kommende vogn :-)

/Thomas


Hej Thomas,

Det lyder interessant :) - tak for input, og god fornøjelse med din A6'er :mrgreen:
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"