jbac skrev:PEB skrev:jbac skrev:Hej Søren
Fed vogn..
Det er fuldstændigt magen til det jeg havde i min Golf 5. Virker fortrindligt, da du selv kan bestemme hastighed på blæser osv. Modsat det fuld aut. klima jeg har nu. Hvor blæseren kører op ned i hastighed, med mindre du slår aircon fra.
De smarte bilsælgere kalder det koldblæs..
Man kan også selv bestemme ALT i et fuldautomatisk anlæg. Blæserhastighed, hvor luften skal komme ud, temp, og meget mere.
No way José aka PEB
Fortæl mig så hvordan jeg vælger f.eks. "3 streger" blæs kun på frontruden med 21 grader? Og de 3 streger skal beholdes hele tiden. Jeg har SELV valgt 3 streger, og skal derfor ikke ændres.
Kom frisk..
Tryk på +/- til blæser har 3 streger- det har du gjort.
Tryk på pil op.
tryk på +/- på temp. knappen til der står "21" i displayet.
Så vil anlægget gøre sit bedste for at holde 21 gr. i bilen. Problemet kan være, at det er umuligt, at holde temperaturen i denne kulde.
Jeg ved så ikke om anlægget selv overtager styrringen, fordi opgaven er umulig.
Og det vil jeg påstå den er, med den udendørstemperatur vi har for øjeblikket.
Tænk på at du blæser al den varm luft op på en iskold forrude.
PS. Jeg vil under ingen omstændigheder bytte mit fuldautom klimaanlæg med et manuelt anlæg.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.