Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg om karosseri
Besvar
NickFloyd
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9/04/2013 08:43

Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg af NickFloyd »

Hejsa! Jeg blev lidt bekymret i dag, har haft min audi a3 1997 i en uge, og efter regnvejret i nat, da jeg åbnede bagklappen kom der en masse vand ud af det sted jeg har omkredset på billedet her; http://i.imgur.com/FX0S46M.jpg

Der var ingen vand i bagagerummet eller nogen steder, det kom bare ud der. Er det normalt dræn ?

Er det normalt? Har jeg en utæt liste? I så fald er det et easy fix? :(
CHG
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11/10/2009 20:30
Geografisk sted: København

Re: Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg af CHG »

Måske det er en idé at prøve at bruge en haveslange til at pøse vand på bagenden indtil du finder hvor det kommer ind.

Jeg er ret sikker på at det ikke er det normale sted for dræn. Det er normalt i siderne og bliver ikke samlet op så det først løber ud når man åbner bagklappen.

Har du checket for blade og andet som kan blokere de normale dræn fra toppen af bilen?
Christoffer Grønfeldt

Audi A6 Avant 2013, 3,0 TDI Multitronic
NickFloyd
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9/04/2013 08:43

Re: Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg af NickFloyd »

CHG skrev:Måske det er en idé at prøve at bruge en haveslange til at pøse vand på bagenden indtil du finder hvor det kommer ind.

Jeg er ret sikker på at det ikke er det normale sted for dræn. Det er normalt i siderne og bliver ikke samlet op så det først løber ud når man åbner bagklappen.

Har du checket for blade og andet som kan blokere de normale dræn fra toppen af bilen?


Tak for svaret. Der er umiddelbart intet der blokerer deroppe. Jeg prøver lige det med haveslangen i weekenden.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg af SorenR »

NickFloyd skrev:
CHG skrev:Måske det er en idé at prøve at bruge en haveslange til at pøse vand på bagenden indtil du finder hvor det kommer ind.

Jeg er ret sikker på at det ikke er det normale sted for dræn. Det er normalt i siderne og bliver ikke samlet op så det først løber ud når man åbner bagklappen.

Har du checket for blade og andet som kan blokere de normale dræn fra toppen af bilen?


Tak for svaret. Der er umiddelbart intet der blokerer deroppe. Jeg prøver lige det med haveslangen i weekenden.

Virker bagrudesprinkleren som den skal ? ;)
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
audi5e
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 251
Tilmeldt: 30/12/2004 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg af audi5e »

Hej

Hælder også til SørenR - Jeg havde ligne problem på min er A4 Avant...det viste sig at pakning(bagrunden) ved viskeren samt selve røret med sprinkler væske der var detffekt...ifølge Audi den gang, en "normal/kendt" fejl
Venlig Hilsen Martin

2012-???? Audi Q7 3.0 TDI - Årgang 2008 - Fuld afgift :)
2000-2012 Audi A4 Avant 2.4 - Årgang 2000
2003-2007 Audi 100 Avant 2.3E - Årgang 1992
1998-2000 Audi A4 Avant 1.8 - Årgang 1998
1996-1998 Audi 100 2.0 5E - Årgang 1989

Elsawin 4.0 UK
ETKA 7.3 DK
NickFloyd
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9/04/2013 08:43

Re: Vand i bagklap? Audi A3 L8

Indlæg af NickFloyd »

Hej! Sprinkler + visker virker som de skal. Jeg prøvede lige igen i morges efter nattens regn, og jeg tror ikke vandet kommer ud af det hul alligevel, det ser vist bare sådan ud.. Jeg undrer mig meget over at der ikke er vand i bagagerummet overhovedet.

KAN det være overskudsvand fra listerne, eller skal der slet ikke falde det der ligner en kop vand derfra efter regnvejr?
Besvar

Tilbage til "Karosseri"