Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstraudstyr?
Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstraudstyr?
Hej alle,
Jeg har været ude og prøve en del forskellige biler på det sidste, og jeg er ret sikker på at der skal bestilles en Audi A3 (8V) 1.6 TDI. Men her stopper beslutsomheden, for jeg synes det er lidt en jungle med hvad man skal vælge af ekstraudstyr, og hvad der er værd at vælge.
Jeg er umiddelbart kommet frem til:
- Ambiente: her medfølger bl.a. fartpilot og parkeringshjælp bag.
- Ekstraudstyr: business pakke (multifunktionslæderrat, Bluetooth interface, lys- og regnsensor, midteramlæn samt varme i forsæde), metallak, audi drive select samt lyspakke (xenon + led).
Jeg kunne også godt tænke mig indbygget navigation, da det er lidt mere lækkert end at have en Garmin i forruden på et beslag og med synlige ledninger over det hele. Men jeg synes at prisen er lidt hamper ~28K for navigationspakken? Er den noget værd egentlig?
Man kunne jo vælge Connectivity pakken, hvor man så får Bluetooth musikstreaming med, og hvorefter man så kan tilkøbe navigationsfunktionen. Men hvad koster det at få navigation efterfølgende?
Når nu man har businesspakken, der indeholder Bluetooth interface, kan man så ikke allerede der streame musik fra sin mobiltelefon til anlægget? - eller SKAL man op i en Connectivity pakke for at kunne streame musik via Bluetooth?
Er der nogle gode råd I vil dele ud med? Evt. købe en mindre udstyrs variant, og så bruge de sparede penge på eftermontering? Kan man egentlig køre sin danske bil til f.eks. autoriseret Audi værksted i Sverige eller Tyskland, og få eftermonteret udstyr billigere der?
Bagagerumsmåtten der er vendbar, er det egentlig ikke meget smart til f.eks. om vinteren? Hvis man har beskidte støvler eller andet?
På forhånd tak for hjælpen.
Jeg har været ude og prøve en del forskellige biler på det sidste, og jeg er ret sikker på at der skal bestilles en Audi A3 (8V) 1.6 TDI. Men her stopper beslutsomheden, for jeg synes det er lidt en jungle med hvad man skal vælge af ekstraudstyr, og hvad der er værd at vælge.
Jeg er umiddelbart kommet frem til:
- Ambiente: her medfølger bl.a. fartpilot og parkeringshjælp bag.
- Ekstraudstyr: business pakke (multifunktionslæderrat, Bluetooth interface, lys- og regnsensor, midteramlæn samt varme i forsæde), metallak, audi drive select samt lyspakke (xenon + led).
Jeg kunne også godt tænke mig indbygget navigation, da det er lidt mere lækkert end at have en Garmin i forruden på et beslag og med synlige ledninger over det hele. Men jeg synes at prisen er lidt hamper ~28K for navigationspakken? Er den noget værd egentlig?
Man kunne jo vælge Connectivity pakken, hvor man så får Bluetooth musikstreaming med, og hvorefter man så kan tilkøbe navigationsfunktionen. Men hvad koster det at få navigation efterfølgende?
Når nu man har businesspakken, der indeholder Bluetooth interface, kan man så ikke allerede der streame musik fra sin mobiltelefon til anlægget? - eller SKAL man op i en Connectivity pakke for at kunne streame musik via Bluetooth?
Er der nogle gode råd I vil dele ud med? Evt. købe en mindre udstyrs variant, og så bruge de sparede penge på eftermontering? Kan man egentlig køre sin danske bil til f.eks. autoriseret Audi værksted i Sverige eller Tyskland, og få eftermonteret udstyr billigere der?
Bagagerumsmåtten der er vendbar, er det egentlig ikke meget smart til f.eks. om vinteren? Hvis man har beskidte støvler eller andet?
På forhånd tak for hjælpen.
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Jeg går selv med tanker om at købe en ny A3, så har været i gang med lidt research og også snakket med min lokale Audi forhandler. Vælger du Connectivity pakken kan du til enhver tid kører ned til din forhandler, og få opgraderet til navigation. Det koster ca. 6000kr, og tager ingen tid, da det bare er et SD kort med navi som bliver installeret og registeret. Han anbefaler alle at købe connectivity, da brugtprisen bliver højere når der er mulighed for navigation
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Først og fremmest, så prøv lige at sætte dig ind i en ambition med sportssæder, før du bliver helt forelsket i en ambiente
Jeg tror de fleste audi-sælgere vil råde dig til at købe connectivity-pakken og så installere navigation efterfølge (det er "bare" software der skal indlæses i bilen).
De 28k er pga. den danske afgiftsfælde - 6000kr for connectivity-pakken og ca 6000kr + 180% for navigations-software og kort
amkleist skrev:Jeg kunne også godt tænke mig indbygget navigation, da det er lidt mere lækkert end at have en Garmin i forruden på et beslag og med synlige ledninger over det hele. Men jeg synes at prisen er lidt hamper ~28K for navigationspakken? Er den noget værd egentlig?
Man kunne jo vælge Connectivity pakken, hvor man så får Bluetooth musikstreaming med, og hvorefter man så kan tilkøbe navigationsfunktionen. Men hvad koster det at få navigation efterfølgende?
Jeg tror de fleste audi-sælgere vil råde dig til at købe connectivity-pakken og så installere navigation efterfølge (det er "bare" software der skal indlæses i bilen).
De 28k er pga. den danske afgiftsfælde - 6000kr for connectivity-pakken og ca 6000kr + 180% for navigations-software og kort
Sagtens - jeg har spurgt på fartpilot og installation af navigation - det koster ca 8000kr i Tyskland, og ca 12000kr i Danmark.amkleist skrev:Kan man egentlig køre sin danske bil til f.eks. autoriseret Audi værksted i Sverige eller Tyskland, og få eftermonteret udstyr billigere der?
Audi A3 8V, Ambition, 1.6 TDI (05/2013)
Audi A3 8P, Attraction, 1.9TDIe (12/2007)
Audi A3 8P, Attraction, 1.9TDIe (12/2007)
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
SKG skrev:Først og fremmest, så prøv lige at sætte dig ind i en ambition med sportssæder, før du bliver helt forelsket i en ambiente
Jeg har testet 1.6 TDI Attraction og 2.0 TDI Ambition - jeg synes ikke de +45K retfærdiggjorde de ekstra heste, og jeg lod ikke mærke til sidekomforten i sportssæderne. Men jeg har planer om endnu en prøvetur inden køb, for at være helt sikker.
SKG skrev:Jeg tror de fleste audi-sælgere vil råde dig til at købe connectivity-pakken og så installere navigation efterfølge (det er "bare" software der skal indlæses i bilen).
De 28k er pga. den danske afgiftsfælde - 6000kr for connectivity-pakken og ca 6000kr + 180% for navigations-software og kort
Jeg kunne også være fristet til at tage pakken med, for at have muligheden for at installere navigationen efterfølgende.
SKG skrev:Sagtens - jeg har spurgt på fartpilot og installation af navigation - det koster ca 8000kr i Tyskland, og ca 12000kr i Danmark.amkleist skrev:Kan man egentlig køre sin danske bil til f.eks. autoriseret Audi værksted i Sverige eller Tyskland, og få eftermonteret udstyr billigere der?
Det er alligevel noget der er værd at tage med. Er der nogen ulemper ved at få eftermonteret udstyr i udlandet? Jeg tænker på servicebog, når bilen engang skal sælges, garanti, osv.?
Hvad kan man ikke få eftermonteret? - altså hvad skal fabriksmonteres fra start af, af de ting jeg har listet?
På forhånd tak for hjælpen.
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Inside skrev:Jeg går selv med tanker om at købe en ny A3, så har været i gang med lidt research og også snakket med min lokale Audi forhandler. Vælger du Connectivity pakken kan du til enhver tid kører ned til din forhandler, og få opgraderet til navigation. Det koster ca. 6000kr, og tager ingen tid, da det bare er et SD kort med navi som bliver installeret og registeret. Han anbefaler alle at købe connectivity, da brugtprisen bliver højere når der er mulighed for navigation
Det er også lidt det jeg har i tankerne. Man skal jo af med den igen på et tidspunkt, og hvis man kan få noget med der kan forhøje brugtprisen ved salg, så er det værd at overveje, synes jeg.
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Du skal tage en Ambition. De sølle 11.000 det koster er måske det bedste tilbud på bilmarkedet i dag, og højner bilen massivt: 17" alu, sportsundervogn, sportssæder, sportsrat, driving select, farvedisplay mm.
Det SKAL du tage!
Det SKAL du tage!
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
amkleist skrev:SKG skrev:Først og fremmest, så prøv lige at sætte dig ind i en ambition med sportssæder, før du bliver helt forelsket i en ambiente
Jeg har testet 1.6 TDI Attraction og 2.0 TDI Ambition - jeg synes ikke de +45K retfærdiggjorde de ekstra heste, og jeg lod ikke mærke til sidekomforten i sportssæderne. Men jeg har planer om endnu en prøvetur inden køb, for at være helt sikker.
du behøver jo ikke købe en 2.0 bare for at få en ambition.
Priserne for 1.6 TDI Sportback er:
308.698 A3 Sportback Attraction 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
319.879 A3 Sportback Ambition 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
324.583 A3 Sportback Ambiente 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
amkleist skrev:SKG skrev:amkleist skrev:Kan man egentlig køre sin danske bil til f.eks. autoriseret Audi værksted i Sverige eller Tyskland, og få eftermonteret udstyr billigere der?
Sagtens - jeg har spurgt på fartpilot og installation af navigation - det koster ca 8000kr i Tyskland, og ca 12000kr i Danmark.
Det er alligevel noget der er værd at tage med. Er der nogen ulemper ved at få eftermonteret udstyr i udlandet? Jeg tænker på servicebog, når bilen engang skal sælges, garanti, osv.?
Så længe værkstedet er et autoriseret audi værksted, så burde det være ligemeget om det ligger i Danmark eller Damaskus.
amkleist skrev:Hvad kan man ikke få eftermonteret? - altså hvad skal fabriksmonteres fra start af, af de ting jeg har listet?
Metallak er ikke så let at eftermontere
Xenon (lyspakke/xenon plus), FIS, GPS-antenne (connectivity pakke) osv. kræver alle enten ændringer i bilen (f.eks at bore hul i taget eller større mængder ledninger/sensorer der skal monteres), så disse vil være opportune at få med fra starten hvis du overvejer at få dem.
Audi A3 8V, Ambition, 1.6 TDI (05/2013)
Audi A3 8P, Attraction, 1.9TDIe (12/2007)
Audi A3 8P, Attraction, 1.9TDIe (12/2007)
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Tekker skrev:Du skal tage en Ambition. De sølle 11.000 det koster er måske det bedste tilbud på bilmarkedet i dag, og højner bilen massivt: 17" alu, sportsundervogn, sportssæder, sportsrat, driving select, farvedisplay mm.
Det SKAL du tage!
Hmm..men i Ambiente får man noget andet udstyr med, som man ikke gør i Ambition - som fartpilot og parkeringshjælp (bag). Farvedisplay får man også med i Ambiente, så vidt jeg husker?
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
SKG skrev:amkleist skrev:SKG skrev:Først og fremmest, så prøv lige at sætte dig ind i en ambition med sportssæder, før du bliver helt forelsket i en ambiente
Jeg har testet 1.6 TDI Attraction og 2.0 TDI Ambition - jeg synes ikke de +45K retfærdiggjorde de ekstra heste, og jeg lod ikke mærke til sidekomforten i sportssæderne. Men jeg har planer om endnu en prøvetur inden køb, for at være helt sikker.
du behøver jo ikke købe en 2.0 bare for at få en ambition.
Priserne for 1.6 TDI Sportback er:
308.698 A3 Sportback Attraction 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
319.879 A3 Sportback Ambition 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
324.583 A3 Sportback Ambiente 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
Det er rigtigt, jeg mente bare at jeg ikke synes de +45k en 2.0 TDI'er koster ifht. 1.6 TDI'er, uanset udstyrsniveau, er pengene værd og udover det, så lod jeg ikke mærke til at sportssæderne var noget særligt men jeg vil klart ud og prøvekøre begge modeller igen, inden jeg smider en masse penge efter en ny bil.
SKG skrev:amkleist skrev:Hvad kan man ikke få eftermonteret? - altså hvad skal fabriksmonteres fra start af, af de ting jeg har listet?
Metallak er ikke så let at eftermontere
Xenon (lyspakke/xenon plus), FIS, GPS-antenne (connectivity pakke) osv. kræver alle enten ændringer i bilen (f.eks at bore hul i taget eller større mængder ledninger/sensorer der skal monteres), så disse vil være opportune at få med fra starten hvis du overvejer at få dem.
Hvad er FIS?
Hehe jeg havde en anelse om at metallak ikke var til at eftermontere, men var ikke helt sikker
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Elsæder og solarsoltag.
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
amkleist skrev:SKG skrev:amkleist skrev:SKG skrev:Først og fremmest, så prøv lige at sætte dig ind i en ambition med sportssæder, før du bliver helt forelsket i en ambiente
Jeg har testet 1.6 TDI Attraction og 2.0 TDI Ambition - jeg synes ikke de +45K retfærdiggjorde de ekstra heste, og jeg lod ikke mærke til sidekomforten i sportssæderne. Men jeg har planer om endnu en prøvetur inden køb, for at være helt sikker.
du behøver jo ikke købe en 2.0 bare for at få en ambition.
Priserne for 1.6 TDI Sportback er:
308.698 A3 Sportback Attraction 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
319.879 A3 Sportback Ambition 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
324.583 A3 Sportback Ambiente 1.6 TDI 105 HK 5-dørs 6 gear
Det er rigtigt, jeg mente bare at jeg ikke synes de +45k en 2.0 TDI'er koster ifht. 1.6 TDI'er, uanset udstyrsniveau, er pengene værd og udover det, så lod jeg ikke mærke til at sportssæderne var noget særligt men jeg vil klart ud og prøvekøre begge modeller igen, inden jeg smider en masse penge efter en ny bil.SKG skrev:amkleist skrev:Hvad kan man ikke få eftermonteret? - altså hvad skal fabriksmonteres fra start af, af de ting jeg har listet?
Metallak er ikke så let at eftermontere
Xenon (lyspakke/xenon plus), FIS, GPS-antenne (connectivity pakke) osv. kræver alle enten ændringer i bilen (f.eks at bore hul i taget eller større mængder ledninger/sensorer der skal monteres), så disse vil være opportune at få med fra starten hvis du overvejer at få dem.
Hvad er FIS?
Hehe jeg havde en anelse om at metallak ikke var til at eftermontere, men var ikke helt sikker
Metallak kan sagtens eftermonteres... Koster ca. 50.000 kr hos din lokale maler
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
amkleist skrev:Hvad er FIS?
Fører Informations System. Display'et foran rattet.
FIS er standard, men det i attraction er i en tarvelig rød farve, og viser ikke så meget information. Ambition og ambiente har farveskærm, og kan vise hvad der foregår på på MMI-skærmen - pile fra navigation, hvad der bliver afspillet, hvem man ringer/har ringet til osv.
Audi A3 8V, Ambition, 1.6 TDI (05/2013)
Audi A3 8P, Attraction, 1.9TDIe (12/2007)
Audi A3 8P, Attraction, 1.9TDIe (12/2007)
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
SKG skrev:amkleist skrev:Hvad er FIS?
Fører Informations System. Display'et foran rattet.
FIS er standard, men det i attraction er i en tarvelig rød farve, og viser ikke så meget information. Ambition og ambiente har farveskærm, og kan vise hvad der foregår på på MMI-skærmen - pile fra navigation, hvad der bliver afspillet, hvem man ringer/har ringet til osv.
Jeg har ikke intentioner om at købe en Attraction udgave
Men jeg har lidt svært at vurdere hvad der er "mest værd" hhv. Ambition eller Ambiente.
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Hvor langt er du nået og ikke mindst, hvad er prisen summet op til?
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Ivan skrev:Hvor langt er du nået og ikke mindst, hvad er prisen summet op til?
Jeg er nået frem til at kontakte en svensk forhandler og høre hvad de tager for hhv. fartpilot, parkeringshjælp plus med selektiv visning samt oplåsning af navigation.
- Audi A3 1.6 TDI Sportback Ambition: 319.879,-
- Aluminiumslook i interiøret: 1.697,-
- Blankerudelister: 3.881,-
- Businesspakke plus: 10.007,-
- Connectivity pakke: 6.003,-
- Igangsætningsassistent: 1.932,-
- Lyspakke: 17.004,-
- Metallak: 7.498,-
- Levering: 3.680,-
- Total: 371.581,-
eller
- Audi A3 1.6 TDI Sportback Ambiente: 324.583,-
- Aluminiumslook i interiøret: 1.697,-
- Audi drive select: 4.844,-
- Businesspakke plus: 10.007,-
- Connectivity pakke: 6.003,-
- Igangsætningsassistent: 1.932,-
- Lyspakke: 17.004,-
- Metallak: 7.498,-
- Levering: 3.680,-
- Total: 377.248,-
Opgradering til parkeringshjælp plus er formentlig billigere i Ambiente modellen, da denne allerede har parkeringssensor bagpå.
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Jeg ville også vælge en Ambition. Syntes bl.a. det 3-eget sportsrat er væsentlig pænere end det 4-eget.
Ambition har så ikke fartpilot, men jeg mener den bør kunne eftermonteres for ca. 4000 kr.
Ambition har heller ikke midterarmlæn og lyspakke (lys- og regnsensor), men det medfølger alligevel Businesspakken!
Så er der parkeringssensoren som er ret dyr org. fra fabrik og vist også som eftermontering. Alternativt kan man montere en uorg. parkeringssensor som koster ca. 3000 kr. som dog kun signalerer via lyd og ikke via display. Alternativt kan man nok også undvære den
Ambition har så mange andre ting af meget stor værdi som Ambiente ikke har: Sportsundervogn, sportssæder, 17" alufælge, tågeforlygter og Drive Select!
Derudover ville jeg kraftig overveje dette udstyr fra fabrikken:
Businesspakke
Blanke rudelister
Igangsætningsassistent
Aluminiumslook i interiøret
Belysningspakke
B&O
Lyspakke (xenon plus inkl. LED baglygter)
Glidende lyslængderegulering
Læder/alcantara
Ambition har så ikke fartpilot, men jeg mener den bør kunne eftermonteres for ca. 4000 kr.
Ambition har heller ikke midterarmlæn og lyspakke (lys- og regnsensor), men det medfølger alligevel Businesspakken!
Så er der parkeringssensoren som er ret dyr org. fra fabrik og vist også som eftermontering. Alternativt kan man montere en uorg. parkeringssensor som koster ca. 3000 kr. som dog kun signalerer via lyd og ikke via display. Alternativt kan man nok også undvære den
Ambition har så mange andre ting af meget stor værdi som Ambiente ikke har: Sportsundervogn, sportssæder, 17" alufælge, tågeforlygter og Drive Select!
Derudover ville jeg kraftig overveje dette udstyr fra fabrikken:
Businesspakke
Blanke rudelister
Igangsætningsassistent
Aluminiumslook i interiøret
Belysningspakke
B&O
Lyspakke (xenon plus inkl. LED baglygter)
Glidende lyslængderegulering
Læder/alcantara
Audi A4 Limousine 8K/B8 12/2008 2.0 TFSI
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
thg skrev:Jeg ville også vælge en Ambition. Syntes bl.a. det 3-eget sportsrat er væsentlig pænere end det 4-eget.
Ambition har så ikke fartpilot, men jeg mener den bør kunne eftermonteres for ca. 4000 kr.
Jeg har det lige omvendt, jeg kan bedst lige det 4-eget rat - til gengæld bryder jeg mig mindre om Ambiente's 3D-look Luv dekorindlæg.
thg skrev:Ambition har heller ikke midterarmlæn og lyspakke (lys- og regnsensor), men det medfølger alligevel Businesspakken!
Så er der parkeringssensoren som er ret dyr org. fra fabrik og vist også som eftermontering. Alternativt kan man montere en uorg. parkeringssensor som koster ca. 3000 kr. som dog kun signalerer via lyd og ikke via display. Alternativt kan man nok også undvære den
Er det ikke kun Parkeringshjælp Plus der har visning i MMI-skærmen?
thg skrev:Ambition har så mange andre ting af meget stor værdi som Ambiente ikke har: Sportsundervogn, sportssæder, 17" alufælge, tågeforlygter og Drive Select!
Her er det egentlig kun Drive Select jeg finder interessant bevares de 17" fælge er da lækre.
thg skrev:Derudover ville jeg kraftig overveje dette udstyr fra fabrikken:
Businesspakke
Blanke rudelister
Igangsætningsassistent
Aluminiumslook i interiøret
Belysningspakke
B&O
Lyspakke (xenon plus inkl. LED baglygter)
Glidende lyslængderegulering
Læder/alcantara
Det er nogle lækkerier du har fundet dig - er glidende lyslængderegulering noget du har erfaring med?
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
[/quote]
Det er nogle lækkerier du har fundet dig - er glidende lyslængderegulering noget du har erfaring med?[/quote]
Nej dog ikke. Min kammerat har det i hans Opel Insignia og det fungerer ret godt, men vist ikke helt på samme måde som i en A3!
Det er nogle lækkerier du har fundet dig - er glidende lyslængderegulering noget du har erfaring med?[/quote]
Nej dog ikke. Min kammerat har det i hans Opel Insignia og det fungerer ret godt, men vist ikke helt på samme måde som i en A3!
Audi A4 Limousine 8K/B8 12/2008 2.0 TFSI
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
amkleist skrev:Ivan skrev:Hvor langt er du nået og ikke mindst, hvad er prisen summet op til?
Jeg er nået frem til at kontakte en svensk forhandler og høre hvad de tager for hhv. fartpilot, parkeringshjælp plus med selektiv visning samt oplåsning af navigation
Du må meget gerne dele priserne med os andre når du får svar er nemlig også interesseret i lige præcis de 3 ting
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
Re: Gode råd til køb af Audi A3 (8V) 1.6 TDI, div. ekstrauds
Inside skrev:amkleist skrev:Ivan skrev:Hvor langt er du nået og ikke mindst, hvad er prisen summet op til?
Jeg er nået frem til at kontakte en svensk forhandler og høre hvad de tager for hhv. fartpilot, parkeringshjælp plus med selektiv visning samt oplåsning af navigation
Du må meget gerne dele priserne med os andre når du får svar er nemlig også interesseret i lige præcis de 3 ting
Det skal jeg gøre
Jeg kan se du selv er ved at hoppe på en A3'er - hvilke tanker har du gjort dig mht. udstyr? Hvad er dine prioriteter? Hvilke andre modeller har du prøvet, Audi som ikke-Audi?