Tilslutning af indbygget aux stik

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
schildberg1967
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9/05/2016 20:04

Tilslutning af indbygget aux stik

Indlæg af schildberg1967 »

Jeg har skiftet fra Audi Concert 2 til Audi Navigation Plus RNS-E
Desværre fik jeg pillet ved nogle ledninger og kan nu ikke bruge
det indbygget AUX udtag (se billed). Jeg tror det er en af ledningerne i det grønne
stik som sidder forkert og nu ved jeg ikke hvilken farve ledningen har og hvor
den skal sættes ind i stikket?. Jeg har også vedhæftet et billede af det blå stik og
hele stikket samlet hvis det er til nogen hjælp?.
Jeg håber nogen kan guide mig :? :D
Vedhæftede filer
blå.jpg
blå.jpg (60.15 KiB) Vist 5769 gange
grøn.jpg
grøn.jpg (65.27 KiB) Vist 5769 gange
box.jpg
box.jpg (66.19 KiB) Vist 5769 gange
aux.jpg
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Tilslutning af indbygget aux stik

Indlæg af 8PJ »

På RNS-E er AUX tilsluttet på det vandrette 32-polede stik. Her skal ledningerne forbindes, som det står beskrevet på klistermærket under stikket. Du kan se hvilke ledninger, som skal til hvilke pins ved at se på klistermærket på din cooncert. Ud over dette, skal du også have kodet RNS-E'en, så du kan vælge AUX som kilde, da AUX defalt er deektiveret. Kan du se "AUX" ved at trække gentagne gange på "source", er enheden dog kodet.

Du skal altså flytte AUX-ledningerne fra din Concert 2 til et 32-polet stik (partnummer 1J0 972 977 G, hvis du ikke har et stik i forvejen) og kode enheden.





schildberg1967 skrev:Jeg har skiftet fra Audi Concert 2 til Audi Navigation Plus RNS-E
Desværre fik jeg pillet ved nogle ledninger og kan nu ikke bruge
det indbygget AUX udtag (se billed). Jeg tror det er en af ledningerne i det grønne
stik som sidder forkert og nu ved jeg ikke hvilken farve ledningen har og hvor
den skal sættes ind i stikket?. Jeg har også vedhæftet et billede af det blå stik og
hele stikket samlet hvis det er til nogen hjælp?.
Jeg håber nogen kan guide mig :? :D
schildberg1967
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9/05/2016 20:04

Re: Tilslutning af indbygget aux stik

Indlæg af schildberg1967 »

8PJ skrev:På RNS-E er AUX tilsluttet på det vandrette 32-polede stik. Her skal ledningerne forbindes, som det står beskrevet på klistermærket under stikket. Du kan se hvilke ledninger, som skal til hvilke pins ved at se på klistermærket på din cooncert. Ud over dette, skal du også have kodet RNS-E'en, så du kan vælge AUX som kilde, da AUX defalt er deektiveret. Kan du se "AUX" ved at trække gentagne gange på "source", er enheden dog kodet.

Du skal altså flytte AUX-ledningerne fra din Concert 2 til et 32-polet stik (partnummer 1J0 972 977 G, hvis du ikke har et stik i forvejen) og kode enheden.


Tak for dit svar. Lidt omstændigt men det skal nok lykkes at få det til at virker.


schildberg1967 skrev:Jeg har skiftet fra Audi Concert 2 til Audi Navigation Plus RNS-E
Desværre fik jeg pillet ved nogle ledninger og kan nu ikke bruge
det indbygget AUX udtag (se billed). Jeg tror det er en af ledningerne i det grønne
stik som sidder forkert og nu ved jeg ikke hvilken farve ledningen har og hvor
den skal sættes ind i stikket?. Jeg har også vedhæftet et billede af det blå stik og
hele stikket samlet hvis det er til nogen hjælp?.
Jeg håber nogen kan guide mig :? :D
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"