Audi Sound System til ny A3

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
thg
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 128
Tilmeldt: 11/03/2012 11:03

Audi Sound System til ny A3

Indlæg af thg »

Ved at vælge Businesspakke Plus til 5000,- ekstra (i forhold til den normale Businesspakke) får man Audi Sound System.

Det org. anlæg er på i alt 80W og med 8 højttalere.
Audi Sound System er på i alt 180W og er med 10 højttalere (inkl. centerhøjttaler og subwoofer).

B&O er selvfølgelig det optimale valg, men det koster 13.000 kr. foruden at det kræver Businesspakke Plus - dvs. 18000 kr. kontra 5000 kr. for Audi Sound System.

Nogen som har hørt Audi Sound System i en ny A3 og som kan sige hvordan det spiller i forhold til standard anlægget og måske også i forhold til B&O anlægget?
Audi A4 Limousine 8K/B8 12/2008 2.0 TFSI
thg
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 128
Tilmeldt: 11/03/2012 11:03

Re: Audi Sound System til ny A3

Indlæg af thg »

Slet ingen der har hørt Audi Sound System i en ny model A3 og kan sammenligne med standard anlægget :) ?
Audi A4 Limousine 8K/B8 12/2008 2.0 TFSI
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Audi Sound System til ny A3

Indlæg af 8PJ »

Jeg har ikke hørt B&O anlægget i A3, men det skulle efter sigende være imponerende (og så får du også det blærede lys ved højtalerpanelet i dørsiderne). I forhold til at vælge businesspakke plus ville jeg dog bestemt ikke betænke mig.

Du får både Soundsystem og "phonebox". Jeg har sammenlignet alm. anlæg med soundsystem, og selv om det ikke får træerne til at vokse ind i himmelen, er lyden dog langt, langt bedre end basis.

Phonebox benytter jeg så godt som aldrig, men har dog oplevet, at det lige kan sikre signal, hvor dette er svagt på telefonen alene.




thg skrev:Ved at vælge Businesspakke Plus til 5000,- ekstra (i forhold til den normale Businesspakke) får man Audi Sound System.

Det org. anlæg er på i alt 80W og med 8 højttalere.
Audi Sound System er på i alt 180W og er med 10 højttalere (inkl. centerhøjttaler og subwoofer).

B&O er selvfølgelig det optimale valg, men det koster 13.000 kr. foruden at det kræver Businesspakke Plus - dvs. 18000 kr. kontra 5000 kr. for Audi Sound System.

Nogen som har hørt Audi Sound System i en ny A3 og som kan sige hvordan det spiller i forhold til standard anlægget og måske også i forhold til B&O anlægget?
Skywalker
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 10/02/2015 08:25

Re: Audi Sound System til ny A3

Indlæg af Skywalker »

Har selv Audi Sound system i min A3. Synes det gir en rigtig god lyd. Subwoofer giver lige det sidste. [THUMBS UP SIGN]


Sent from my iPhone using Tapatalk
jazzman
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19/09/2012 07:10

Re: Audi Sound System til ny A3

Indlæg af jazzman »

Jeg er overordentlig tilfreds med Audi Sound System i vores sportback, og vil vælge det næste gang. Det kan spille meget højt og rent, og klangen er neutral.
A3 Sportback 8va 1.8tfsi s-tronic
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"