Installering af navi i 8L

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Installering af navi i 8L

Indlæg af rofl »

- så kom tiden, hvor fruen ikke mere synes det er fedt med en tomtom i vinduet, ledningen hængende ned i cigar-tænder-stikket, og som er længe om at starte op, når nu jeg altid har fortalt hende, at hun har den fedeste pigebil (y) (læs Thomas "pigebil") hæhæhæ (2001/S3/8L)

Har derfor længe været på jagt efter en uoriginal DIN2 navi, da jeg synes mulighederne er lagt større - og billigere - end hvis jeg fandt en god brugt original, som ikke rigtig kan det samme, som de "billige"

Har nu brugt et par måneder på projektet, og har fundet ud af de udfordringerne ved DIN2 i en 8L bil, som jeg godt kunne tænke mig at dele med jer. Alting er nu indkøbt og efter hånden som jeg kommer længere hen i projektet, lægger jeg lidt billeder op her på forum.

Men, har nogen af jer prøvet det selv på jeres 8L eller 8P bil, vil jeg gerne høre lidt om det, inden jeg selv skal til at gøre mine egne erfaringer, har aldrig prøvet at montere navi før, men hr fundet en del læsestof om det.

rofl
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Installering af navi i 8L

Indlæg af rofl »

- så kom uoriginal navi hjem, men den er ikke pengene værd, så prøver at finde en anden original istedet for.
Senest rettet af rofl 26/03/2014 06:51, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
ullum
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2729
Tilmeldt: 25/12/2006 15:20
Geografisk sted: Fredericia

Re: Installering af navi i 8L

Indlæg af ullum »

Øv
Har du brugt ebay / pay pal ?
mvh Ullum
________________
Volvo V40, '15
D3 5 cyl, 150 hk
Dragstar Classic 1100 ´07 custom
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Installering af navi i 8L

Indlæg af rofl »

Sorry jeg har slettet rettet, men uoriginal er ikke værd at bruge skriverier oå (y)
Senest rettet af rofl 26/03/2014 06:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Installering af navi i 8L

Indlæg af rofl »

Så er der lidt opdatering.
Efter lang tids venten, kom min nye DIN2 konsol og aircon controller endelig hjem.
Til dem, der ikke er klar over det, så "findes" det ikke til 8L bilerne, men på et tidspunkt kom de som faceliftet model, så man kan være heldig - meget heldig - at finde et :P

Billede

..men for at det ikke skal være nemt, så er aircon controller heller ikke den samme og her skal også bruges held for at finde en ny :roll:

Billede

Men nu er jeg klar, og venter bare på at den nye navi kommer hjem, så det kan blive monteret.

Ønsker nogen af jer reservedels nummerene, eller måske hjælp til at finde et sæt (konsol/airconkontroler) må I lige sige til. Kan også være nogen af jer ønsker en original S3 DIN1 konsol, som jeg nok får til overs :D

rofl
Senest rettet af rofl 26/03/2014 06:55, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Installering af navi i 8L

Indlæg af rofl »

..venter stadig
Senest rettet af rofl 26/03/2014 06:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Installering af navi i 8L

Indlæg af rofl »

Så der lidt updates...

Efter en lang kamp, har jeg nu fundet ud af at jeg mangler ledningsdiagram over radio tilslutningen.

Nogen der ved hvor jeg finder oplysninger på hvilket ledningfarver der skal bruges hvor. ?
Alle stik er klippet, da der har været monteret anden radio .

Webmaster, jeg er lidt i tvivl om det er det rigtige sted at poste indlæg om navi, synes der er rigtig mange steder på forum om navi. Synes du jeg skal fortsætte her ?
Ellers tak for et super godt forum.
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"