Bluetooth håndfri i Audi A3 Ambition

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
ivja
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3/04/2012 12:51
Geografisk sted: Sjælland

Bluetooth håndfri i Audi A3 Ambition

Indlæg af ivja »

Hej

Jeg har en A3 fra 2011, og der er håndfrit Bluetooth anlæg i bilen. Det fungerer overraskende godt, incl. overførsel af kontakter til bilens rat-fjernbetjening.

Dog er der en enkelt ting der irriterer. Når man sætter telefonen til og den connecter med Audi'ens udstyr, så kommer der en meget høj ding-tone. Ret irriterende, specielt hvis man har passagerer i bilen der ønsker at hvile sig. Kan det slås fra?

Næste spørgsmål: Skal sådan noget udstyr ikke opdateres en gang imellem?

Ellers virker det fint. Kunne dog godt ønske mig at den havde Bluetooth A2DP profil så man kunne streame sin musik over bilradioen, men det må man så klare med jack-stikket.
Brugeravatar
espeedy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 98
Tilmeldt: 10/09/2009 17:36
Geografisk sted: Århus

Re: Bluetooth håndfri i Audi A3 Ambition

Indlæg af espeedy »

ivja skrev:Dog er der en enkelt ting der irriterer. Når man sætter telefonen til og den connecter med Audi'ens udstyr, så kommer der en meget høj ding-tone. Ret irriterende, specielt hvis man har passagerer i bilen der ønsker at hvile sig. Kan det slås fra?


I min A3 fra 2009 kunne jeg ikke få denne irriterende ding-lyd slået helt fra...Til gengæld kunne jeg skrue ned for den, så den ikke var helt så høj.

Måden jeg gjorde det på var at lige i det øjeblik du hører lyden, skal du skrue ned via volume-drejeknappen på multifunktionsrattet (eller måske radioen...tror det giver det samme).
Rasmus Beuchert
Nuværende:
2006 - Seat Leon 2,0 TFSI

Tidligere:
2000 - Seat Leon 1,8T
2009 - Audi A3 Sportback 1,8 TFSI
2003 - Seat Ibiza 1,4 16V
1998 - Seat Cordoba 1,6 MPI
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"