Aktivering af Fader kontrol i Chorus radio

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
Hesselager
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2/03/2012 10:53
Geografisk sted: Fyn

Aktivering af Fader kontrol i Chorus radio

Indlæg af Hesselager »

Hejsa.

Hvordan får jeg aktiveret min fader kontrol i min radio så jeg får lyd i baghøjttalerene igen?

Bilen er en A3 Van så derfor er funktionen deaktiveret (tror jeg)

den er fra Nov 2010.

Hvad kan jeg evt bruge et VCDS kabel til hvis jeg fandt på at købe sådan et? Eller er der nogen i Odense omegn der ligger inde med et og evt kan give nogle fif til hvad jeg kan bruge det til. Om jeg skal spendere penge på det eller bare sige "Det kan jeg leve uden"


SteF.
Brugeravatar
Claus Jensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 272
Tilmeldt: 3/02/2011 10:40
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Aktivering af Fader kontrol i Chorus radio

Indlæg af Claus Jensen »

Hesselager skrev:Hejsa.

Hvordan får jeg aktiveret min fader kontrol i min radio så jeg får lyd i baghøjttalerene igen?

Bilen er en A3 Van så derfor er funktionen deaktiveret (tror jeg)

den er fra Nov 2010.

Hvad kan jeg evt bruge et VCDS kabel til hvis jeg fandt på at købe sådan et? Eller er der nogen i Odense omegn der ligger inde med et og evt kan give nogle fif til hvad jeg kan bruge det til. Om jeg skal spendere penge på det eller bare sige "Det kan jeg leve uden"


SteF.

Hvis du har Chorus radio i den, tror jeg ikke højttalerne er monteret overhovedet. Det er kun fra Concert.
Hvis du vil høre med højttalere bagi, kommer du bare forbi 8)

...og velkommen til i øvrigt - godt at se du hører efter :mrgreen:

PS: VCDS kabel kan du f.eks. bruge til at 0-stille, hver gang oliebrænderen går på nødprogram :-
'16 A3 8V Ambition 1.6 TDI S-Tronic Van
Ab fabrik:
ACC, Lane Assist, FLA, Navigation, lyspakke, Adaptive Xenon Plus, LED baglygter, Audi Sound System, Audi Phone Box, APS+
'08 A3 8P 1.6 SOLGT
Hesselager
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2/03/2012 10:53
Geografisk sted: Fyn

Re: Aktivering af Fader kontrol i Chorus radio

Indlæg af Hesselager »

Claus Jensen skrev:
Hesselager skrev:Hejsa.

Hvordan får jeg aktiveret min fader kontrol i min radio så jeg får lyd i baghøjttalerene igen?

Bilen er en A3 Van så derfor er funktionen deaktiveret (tror jeg)

den er fra Nov 2010.

Hvad kan jeg evt bruge et VCDS kabel til hvis jeg fandt på at købe sådan et? Eller er der nogen i Odense omegn der ligger inde med et og evt kan give nogle fif til hvad jeg kan bruge det til. Om jeg skal spendere penge på det eller bare sige "Det kan jeg leve uden"


SteF.

Hvis du har Chorus radio i den, tror jeg ikke højttalerne er monteret overhovedet. Det er kun fra Concert.
Hvis du vil høre med højttalere bagi, kommer du bare forbi 8)

...og velkommen til i øvrigt - godt at se du hører efter :mrgreen:

PS: VCDS kabel kan du f.eks. bruge til at 0-stille, hver gang oliebrænderen går på nødprogram :-



NU skal du ikke være fræk... Det klær dig ikke. :mrgreen: Og er du ikke det sladrer jeg til din bedre halvdel.
Må lige kigge om der er højttalere i døren. Har hørt det når jeg har lånebil fordi den er gået i stykker.. Møgspand...
Jeg kan ikke gøre for at jeg ikke har råd til at fodre bilen med Benzin når jeg kører 60.000 om året.

Kan man bruge det til at justere på brændstofstallene så den regner rigtigt i stedet for ca 1.5-2km forkert pr km.?
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"