En del spørgsmål, til en audi-nybegynder

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
mads229i
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26/11/2016 20:16

En del spørgsmål, til en audi-nybegynder

Indlæg af mads229i »

Hej Audiclub

Jeg har fået anskaffet mig min første bil, nemlig en Audi A3, 1.6, 101hk fra 1997.
Jeg er super glad for den, og nu er juletiden kommet, og jeg kunne godt ønske mig at forkæle den lidt yderligere end det jeg gør i forvejen

Jeg har derfor nogen enkelte spørgsmål, og det meste af det gik under elektronik delen, derfor valgte jeg netop denne forum afdeling, men hvis det er helt forkert må i lige sige til, er også ny her ;)

Men først og fremmest, så den bil jeg har fået anskaffet mig mangler side blink, og det kunne jeg egentlig godt tænke mig den havde, idét det også er et lovkrav ifølge det jeg kan læse mig frem til. Jeg har så overvejet at finde et par sidespejle hvori der sidder blinklys, men har ikke kunnet finde ud af de ville passe på, og om der overhovedet findes forskellige pas-former eller om det er universel? Har hørt noget om at passatens sidespejle vidst skulle passe, men er lidt i tvivl.

Næste punkt, fjernlås. Da bilen er lige så gammel som jeg er, er den ikke udstyret med fjernlås, og det er jeg ærlig talt ved at være lidt træt af, og har derfor kigget rundt omkring, og har fundet frem til sættet her: http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=477, og ville høre om der er nogen som har prøvet kræfter med lidt samme problemstilling? Eller om man evt. kunne finde et billigere sæt, idet jeg syntes det er lidt peberet.


Og en sidste ting, er noget så moderne som fartpilot en realitet i en lidt ældre sag som jeg har fået fat i? :)

Håber i kan hjælpe en grønskolling som mig

Siger på forhånd tusinde tak,

Mads.
Brugeravatar
Sass
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15/08/2006 20:24
Geografisk sted: Roskilde

Re: En del spørgsmål, til en audi-nybegynder

Indlæg af Sass »

Fjernbetjent centrallås: Cobra 1046 fjernbetjent findes med ledningsnet til Audi så det er "plug and play" (y) (y) (y) - har vist været monteret af Audi i Danmark før i tiden :-

Fartpilot: Jeg har gode erfaninger med Waeco(dog i elektroniks udgave) ses i vacum udgave: http://www.conrad.com/ce/en/product/851 ... se-Control
AUDI A4 Limousine 1.8T AEB '96 + AUDI A4 Avant 1.8 ADR ´96 RIP.
VCDS 15.7.0
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"