Udstyr A3 Ambition Sportsback:

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
Schibbye
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30/05/2016 11:13

Udstyr A3 Ambition Sportsback:

Indlæg af Schibbye »

Hej

Er lidt ny i Audi verdenen. Jeg er ved og indkøbe en 2.0 TDI Ambition. Det er en 8V model fra 2014.

Ifølge audi skulle den have følgende udstyr:
el-sidespejle, alufælge, el-ruder, fjernbetjent centrallås, tågeforlygter, splitbagsæde, 1N3 SERVOTRONIC, sportsundervogn, P16 LÆDERSPORTSRAT, 9AK Klimaanlæg, automatisk, 1MR 4-eget læderrat, 3S1 Tagræling, blank, 4ZB BLANKE RUDELISTER, 6NQ Loftbeklædning i sort stof, WBO BUSINESSPAKKE PLUS, WDC Lyspakke, PNV Connectivitypakke (ikke
dansk tekst/tale), 0E METALLIC

Dog siger forhandleren at bilen også besidder optikpakke og belysningspakke i kabinen. Er der nogen som tjekke det via stelnummer inden jeg kører 3 timer for at se den?

Eventuelt også hvad den ellers har :)
Data er taget fra my audi.. Stelnummer = WAUZZZ8V7FA011742

WSC Lyspakke betyder jo Xenon/ledpakken..... Der skrives også 3 Egeret Læderrat, og Lædersportsrat under samme bil, så noget stemmer ikke...

Mvh. Søren
Brugeravatar
Fredrik84
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 181
Tilmeldt: 20/05/2013 15:32
Geografisk sted: Charlottenlund
Kontakt:

Re: Udstyr A3 Ambition Sportsback:

Indlæg af Fredrik84 »

Bare lige til info, så kommer der et facelift her i Juni. Har selv gået med tanken om en A3 8V, men skal jeg ligge så mange penge, så skal det være nyeste model.
Mvh
Fredrik

- Audi A3 8V Sportback 1.4 TFSI 150HK COD [2017] NUVÆRENDE
- Audi A3 8P Sportback 1.4 TFSI 125HK [2008] SOLGT
- Audi A3 8L Hatchback 1.8 125HK [1997] SOLGT

Retrofit Hjemmeside
http://www.lightnings.dk
Schibbye
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30/05/2016 11:13

Re: Udstyr A3 Ambition Sportsback:

Indlæg af Schibbye »

Fredrik84 skrev:Bare lige til info, så kommer der et facelift her i Juni. Har selv gået med tanken om en A3 8V, men skal jeg ligge så mange penge, så skal det være nyeste model.


Hej

Tak for info, men det er en brugt bil jeg skal kigge på.

Mvh.
Søren
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"