Stik til ekstern CD Boks i handskerum eller bagagerum?

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
Moose
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21/09/2015 12:42

Stik til ekstern CD Boks i handskerum eller bagagerum?

Indlæg af Moose »

Hej

Jeg har lige købt en A3 2012 P8 Attraction og vil gerne finde ud af hvor det eksterne CD stik som sidder i Quad Lock stikket bag i AB-2 Europa concert anlæget?

Jeg har handlet en lille GROM BT3 BlueTooth modtager som jeg gerne vil montere i CD exkstern stikket.
sådan det er muligt at spillet musik i Concert anlæget via A2DP uden at skifte hele kassen ud.

nogen der ved om det ender bag handskerummet eller om det ligger i den ene hjulkasse?

mvh Jesper
Brugeravatar
Claus Jensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 272
Tilmeldt: 3/02/2011 10:40
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Stik til ekstern CD Boks i handskerum eller bagagerum?

Indlæg af Claus Jensen »

Moose skrev:Hej

Jeg har lige købt en A3 2012 P8 Attraction og vil gerne finde ud af hvor det eksterne CD stik som sidder i Quad Lock stikket bag i AB-2 Europa concert anlæget?

Jeg har handlet en lille GROM BT3 BlueTooth modtager som jeg gerne vil montere i CD exkstern stikket.
sådan det er muligt at spillet musik i Concert anlæget via A2DP uden at skifte hele kassen ud.

nogen der ved om det ender bag handskerummet eller om det ligger i den ene hjulkasse?

mvh Jesper

Hvis du har CD-skifter, er den placeret i handskerummet - hvis ikke, er kablet næppe monteret i radioen (men det er nu en nem operation)
'16 A3 8V Ambition 1.6 TDI S-Tronic Van
Ab fabrik:
ACC, Lane Assist, FLA, Navigation, lyspakke, Adaptive Xenon Plus, LED baglygter, Audi Sound System, Audi Phone Box, APS+
'08 A3 8P 1.6 SOLGT
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"