Business pakke

Indlæg om alt det andet
Besvar
Brugeravatar
CSSO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 160
Tilmeldt: 23/04/2008 23:11
Geografisk sted: Aabybro

Business pakke

Indlæg af CSSO »

Efter 6 års pause, er jeg så småt hjemme i Audi land igen - jeg skal hente køremaskinen på torsdag. Bilen er i øvrigt bygget den 4. juli 2012.

Det er en tysk import, og jeg har fået en lang liste over specs tilsendt.

Jeg kan ikke regne ud, hvad forskellen på en alm business pakke, og en business pakke grosskunden er. Mon der nogen herinde der ved lidt om det?

Jeg søger samtidig efaringer, i forhold til opdatering af både mmi og navi, her i Nordjylland - hvem er bedst, og hvem er billigst?

Slutteligt er der lidt ting jeg gerne vil have programeret via "den hemmelige menu". Her søger jeg også støtte.

På forhånd tak for input!
Med Venlig hilsen

Casper Steen

2013 Audi A6 Avant

Man who run in front of car get tired - Man who run behind car get exhausted.......
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Business pakke

Indlæg af diskoboy »

CSSO skrev:Slutteligt er der lidt ting jeg gerne vil have programeret via "den hemmelige menu". Her søger jeg også støtte.

Hvad skal du da have lavet?
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Brugeravatar
CSSO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 160
Tilmeldt: 23/04/2008 23:11
Geografisk sted: Aabybro

Re: Business pakke

Indlæg af CSSO »

diskoboy skrev:
CSSO skrev:Slutteligt er der lidt ting jeg gerne vil have programeret via "den hemmelige menu". Her søger jeg også støtte.

Hvad skal du da have lavet?


Det er faktisk bare lidt ting jeg gerne vil have kodet via VCDS - bla. Højre sidespejls tip ved bak, baglygter rændt ved kørelys, kurvelys etc.

Jeg har en hel liste og instruktioner fra nettet - mangler bare en der kan udføre for mig :D

Jeg betaler selvfølgelig for ulejligheden.
Med Venlig hilsen

Casper Steen

2013 Audi A6 Avant

Man who run in front of car get tired - Man who run behind car get exhausted.......
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Business pakke

Indlæg af rlarsen »

CSSO skrev:
diskoboy skrev:
CSSO skrev:Slutteligt er der lidt ting jeg gerne vil have programeret via "den hemmelige menu". Her søger jeg også støtte.

Hvad skal du da have lavet?


Det er faktisk bare lidt ting jeg gerne vil have kodet via VCDS - bla. Højre sidespejls tip ved bak, baglygter rændt ved kørelys, kurvelys etc.

Jeg har en hel liste og instruktioner fra nettet - mangler bare en der kan udføre for mig :D

Jeg betaler selvfølgelig for ulejligheden.

Men ingen af de nævnte ting kan klares alene med "Hidden Menu" - ja, de nævnte ingen af dem benytter denne menu.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Brugeravatar
CSSO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 160
Tilmeldt: 23/04/2008 23:11
Geografisk sted: Aabybro

Re: Business pakke

Indlæg af CSSO »

Jeps - fandt ud af, at der var forskel på VCDS kodning og hidden menu.

Så støtten er, som det så tydeligt fremgår, nødvendig :D
Med Venlig hilsen

Casper Steen

2013 Audi A6 Avant

Man who run in front of car get tired - Man who run behind car get exhausted.......
Brugeravatar
CSSO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 160
Tilmeldt: 23/04/2008 23:11
Geografisk sted: Aabybro

Re: Business pakke

Indlæg af CSSO »

Er der slet ingen her i Nordjyland, der har lyst til, at tjene lidt ved at kode min bil lidt om? :) :)

Hvis det er muligt at opdatere MMI systemet til nyeste firmware, så har det også stor interesse.

Meld endelig ind, jeg bider ikke - til gengæld er jeg meget taknemlig for at få hjælp.
Med Venlig hilsen

Casper Steen

2013 Audi A6 Avant

Man who run in front of car get tired - Man who run behind car get exhausted.......
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Business pakke

Indlæg af diskoboy »

Jeg ville spørge på vagcars.dk i stedet. Derinde er der også et kort over hvem der har VCDS.

Her er lidt dødt herinde desværre.
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Brugeravatar
CSSO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 160
Tilmeldt: 23/04/2008 23:11
Geografisk sted: Aabybro

Re: Business pakke

Indlæg af CSSO »

diskoboy skrev:Jeg ville spørge på vagcars.dk i stedet. Derinde er der også et kort over hvem der har VCDS.

Her er lidt dødt herinde desværre.


Tak for tippet.

Tråden er oprettet, dog uden held endnu.
Med Venlig hilsen

Casper Steen

2013 Audi A6 Avant

Man who run in front of car get tired - Man who run behind car get exhausted.......
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Re: Business pakke

Indlæg af PEB »

diskoboy skrev:Jeg ville spørge på vagcars.dk i stedet. Derinde er der også et kort over hvem der har VCDS.


VCDS Oversigt
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Besvar

Tilbage til "Andet"