netop skiftet fra Q7 til A6

Indlæg om alt det andet
Besvar
Rasmus V
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 18/12/2014 17:22

netop skiftet fra Q7 til A6

Indlæg af Rasmus V »

Hejsa

Jeg hentede vores nye bil igår en A6 avant 245 hk, vi fik for godt et år siden en Q7 men den blev jeg aldrig rigtig tilpas med så den røg igen til fordel for en A6 hvilken vi også har haft før

er der nogen der ved hvor langt sådan en basse bør gå på literen, jeg kan se de er opgivet til 16,9 i snit men det synes jeg umiddelbart kniber en del, kan det passe den ikke går længere end end 6 år gammel Q7

Mvh Rasmus
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: netop skiftet fra Q7 til A6

Indlæg af Ivan »

Øh - gætter på, det er 3.0TDI, der er tale om...

Er det samme kørsel, du sammenligner? :)
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
pach
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 11/05/2012 23:12
Geografisk sted: Jylland

Re: netop skiftet fra Q7 til A6

Indlæg af pach »

Hej

Har selv lige købt en a6 245 hk. 4g

Som du siger er den opgivet til 16,9 km/l det skal du nok ikke regne med. Det er jo afhængig af målemetode.

Vores kører ca. 10-12% længere end den gamle 3,0 4f vi har, fra 2005 som er opgivet til ca. 11,5, hvilket den sagtens kan køre og lidt mere til.

Der skal listes forsigtigt rundt i den nye incl. start/stop for at få forbruget lidt ned.

Men på den anden side, kører man 3,0 TDI quattro er det nok ikke fordi det skal være økonomisk, så er der masser af andre alternativer.

Der er ikke noget som en lækker Audi, det skulle da lige være k...... så smil og nyd det, det gør jeg :mrgreen:

vh Palle
Besvar

Tilbage til "Andet"