Lys i kurvelygterne

Indlæg om dine projekter
Besvar
Jens Steffensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 44
Tilmeldt: 2/11/2004 23:46

Lys i kurvelygterne

Indlæg af Jens Steffensen »

Jeg har nu fået lys i mine nye lygter, det viser sig at det er lygter med kurvelys jeg har købt. Der er kommet en ny boks på og nogle ledninger monteret så nu er der lys i led pærerne, kan man sætte fjern lys til kurvelygterne, for nogle år siden ville jeg bare have taget relæ og sat ind men det kan man nok ikke uden at der går koks i elektronikken, nogen der har en løsning.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Lys i kurvelygterne

Indlæg af SorenR »

Det lyder spændende ... Kunne du måske løfte sløret for hvilken bil, årgang og hvilke lygter det drejer sig om?

Det gør det lidt lettere at svare på spørgsmål, når man ikke skal have fat i Darren Brown eller Jan Hellesøe hver gang.
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Jens Steffensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 44
Tilmeldt: 2/11/2004 23:46

Re: Lys i kurvelygterne

Indlæg af Jens Steffensen »

Ja selvfølgelig. Det er en audi a6 fra 2007 hvor lygterne er xenon med det knap så pæne kørerlys i den inderste parrepol, jeg har så købt nye lygter med xenon og 6 led lys forneden og kurvelys, men da min ikke født med kurve lys mangler der noget styrring, har så købt en boks og der er monteret et par ledninger så led lysene kan tænde som kørerlys det er ikke noget jeg selv har gjort, har kun sat lygterne på og fik at vide at når de var sat på skulle den bare kodes ind, det var ikke muligt uden den boks der blev monteret, så jeg ville bare vide om man kunne sætte kurve lyset til sammen med det lange lys, på en nem måde.
Besvar

Tilbage til "Projekter og teknisk informationer"