Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige sidespej

Indlæg om dine projekter
Besvar
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige sidespej

Indlæg af 8PJ »

Så kom der stumper hjem til lidt weekendsyslen.

Har fået fingre i et par spritnye S3 spejle med "alu-kapper" og klapfunktion samt aut. nedblændelige glas.
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige side

Indlæg af 8PJ »

Ville have uploaded billeder, men får den gamle fejl ("mindst 2 afstemning.....")

Vandt en auktion på eBay og fik to spritnye (og de er vitterlig spritnye) S3 spejle med klapfunktion samt aut. nedblændelig glas.

Fik dem monteret i dag, men måtte konstatere, at jeg skal have skiftet dørelektronikmoduler, da der ikke er de nødvendige pins i mine. Det ser også ud til, at jeg skal have helt ny dørbeklædning, hvis jeg vil have monteret den rigtige spejlkontakt, da armlænet ikke kan afmonteres (som på 8P-modellen) (det er "nittet" sammen med plastic smeltenitter, men de kan vel fjernes :-k )

Hvis nogen skulle have et par styreenheder til A3 (8V) med understøttelse for klapspejle, hører jeg gerne om det - ellers er der vel 100-vis på eBay.




8PJ skrev:Så kom der stumper hjem til lidt weekendsyslen.

Har fået fingre i et par spritnye S3 spejle med "alu-kapper" og klapfunktion samt aut. nedblændelige glas.
Vedhæftede filer
Så blev spejlene monteret.
Så blev spejlene monteret.
IMG_0576.JPG (59.74 KiB) Vist 18442 gange
Spritnye S3 spejle
Spritnye S3 spejle
Brugeravatar
HPO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1344
Tilmeldt: 18/11/2006 18:53
Geografisk sted: København

Re: Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige side

Indlæg af HPO »

8PJ skrev:Ville have uploaded billeder, men får den gamle fejl ("mindst 2 afstemning.....")

Vandt en auktion på eBay og fik to spritnye (og de er vitterlig spritnye) S3 spejle med klapfunktion samt aut. nedblændelig glas.

Fik dem monteret i dag, men måtte konstatere, at jeg skal have skiftet dørelektronikmoduler, da der ikke er de nødvendige pins i mine. Det ser også ud til, at jeg skal have helt ny dørbeklædning, hvis jeg vil have monteret den rigtige spejlkontakt, da armlænet ikke kan afmonteres (som på 8P-modellen) (det er "nittet" sammen med plastic smeltenitter, men de kan vel fjernes :-k )

Hvis nogen skulle have et par styreenheder til A3 (8V) med understøttelse for klapspejle, hører jeg gerne om det - ellers er der vel 100-vis på eBay.



8PJ skrev:Så kom der stumper hjem til lidt weekendsyslen.

Har fået fingre i et par spritnye S3 spejle med "alu-kapper" og klapfunktion samt aut. nedblændelige glas.



Kender du partnr på styre enheden,har nogen til at ligge der kan klappe,men de passer ikke til min 8P1
Lille ny på vej hjem

http://www.audiclub.dk/biler/bil.php?id=192
---------------------------------

Ford Transit 300M 2,2 tdci 2007

Jeep Grand Cherokee 2,7 crd 2003
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige side

Indlæg af 8PJ »

Hej HPO

Jeg mener, at eksempelvis 5Q0 959 593A og 5Q0 959 593B burde passe, men også flere andre andre modeller. Hvilke partnummre har dine?


Hilsen Per J







HPO skrev:
Kender du partnr på styre enheden,har nogen til at ligge der kan klappe,men de passer ikke til min 8P1
Brugeravatar
HPO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1344
Tilmeldt: 18/11/2006 18:53
Geografisk sted: København

Re: Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige side

Indlæg af HPO »

8PJ skrev:Hej HPO

Jeg mener, at eksempelvis 5Q0 959 593A og 5Q0 959 593B burde passe, men også flere andre andre modeller. Hvilke partnummre har dine?


Hilsen Per J

8P0 959 801J og 802J






HPO skrev:
Kender du partnr på styre enheden,har nogen til at ligge der kan klappe,men de passer ikke til min 8P1
Lille ny på vej hjem

http://www.audiclub.dk/biler/bil.php?id=192
---------------------------------

Ford Transit 300M 2,2 tdci 2007

Jeep Grand Cherokee 2,7 crd 2003
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige side

Indlæg af 8PJ »

Nej, de passer desværre kun til 8P. Må nok ty til eBay, men tak for forsøget.



HPO skrev:
8PJ skrev:Hej HPO

Jeg mener, at eksempelvis 5Q0 959 593A og 5Q0 959 593B burde passe, men også flere andre andre modeller. Hvilke partnummre har dine?


Hilsen Per J

8P0 959 801J og 802J






HPO skrev:
Kender du partnr på styre enheden,har nogen til at ligge der kan klappe,men de passer ikke til min 8P1
Brugeravatar
Wahlstrøm
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 365
Tilmeldt: 6/04/2012 18:53

Re: Eftermontering af EL-klapbare og aut. nedblændelige side

Indlæg af Wahlstrøm »

Har selv lavet samme opgradering på min A4 B6’er...
Lækkert at sidespejlene nu blænder ned sammen med bakspejlet...

Og at man kan klappe spejlene ind ved trænge parkeringer..

Desværre skal jeg selv gøre det manuelt..

Og

Skal sidespejlene automatisk pege ned ved bak, skal jeg eftermontere elektriske forsæder...

Så nøjes med bakkamera...
Besvar

Tilbage til "Projekter og teknisk informationer"