kalesche lampe lyser og den siger at den ikke er ordentligt

Indlæg om dine projekter
Besvar
Flemming G
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9/09/2009 19:34
Geografisk sted: københavn

kalesche lampe lyser og den siger at den ikke er ordentligt

Indlæg af Flemming G »

Hej
Jeg har brug for hjælp til min a4 cab hvor kaleschen er gået i fejl. Under lukning skiftede jeg desværre til at åbne den igen og derefter var den ikke til at styre automatisk. har forsøgt med manuel nulstilling ved at gøre hele processen åbne og lukke. det virker som om det er selve spændebøjledelen som ikke kan komme op når den skal åbne og lukke bagerummet til kaleschen.
nogen der har en ide til hvor fejlen er og hvor det evt. kan løses (herunder værksted).

På forhånd tak.

flemming Graabek
Rings4me
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 425
Tilmeldt: 16/10/2007 09:59

Re: kalesche lampe lyser og den siger at den ikke er ordentl

Indlæg af Rings4me »

Skal lige forstå dig ret: Ved nulstilling har du manuelt trukket kalechen tilbage og op - og den gule kalechelampe står fortsat og lyser/ skriver fejl i FIS?

Som jeg også har skrevet for nyligt andetsteds i formum:

Det kan være boksen som kalechen ligger i, som driller - prøv at banke med let hånd på pladen under boksen, inde fra bagagerummet...
Din beskrivelse af fejlen svarer lidt til, at du eks. har en taske eller kuffert stående under boksen og denne berører boksen, så vil kaleche automatikken registrerer, at kalechen ikke må køre ned...
Rings4me
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 425
Tilmeldt: 16/10/2007 09:59

Re: kalesche lampe lyser og den siger at den ikke er ordentl

Indlæg af Rings4me »

Hej flemming

Fandt du ud af hvad fejlen var - og hvad der skulle til at afhjælpe den?
Flemming G
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9/09/2009 19:34
Geografisk sted: københavn

Re: kalesche lampe lyser og den siger at den ikke er ordentl

Indlæg af Flemming G »

hej

Jeg har fundet ud af hvad fejlen var. det var defekte ledninger i kaleschen som næsten var revet over. Nogle gange virkede de andre ikke og til sidst knækkede de helt.

MVh
Flemming
Besvar

Tilbage til "Projekter og teknisk informationer"