Hej Thomas
Jeg fik første orienteringsbrev (sikkert det du refererer til) i sensommeren 2016, og fik den endelige indkaldelse her i starten af 2017.
Var inde og få den opdateret den 23. januar. Forinden kørte jeg sammen med min gode ven, der har et AutoMesterværksted, en tur med tester på og nedskrev diverse værdier (forbrænding, ydeevne, luftgennemstrømning mv.) men har desværre ikke haft tid til at få kørt en tur endnu for at teste værdierne efter opdateringen. Synes dog at jeg oplever et svagt ydelsestab, men det kan jo i lige så høj grad være indbildning/psykisk, så kan ikke konkludere endeligt på det førend at vi har fået målt værdierne igen.
Dog kan jeg berette om elendig behandling i forbindelse med opdateringen. Som altid oplevede jeg enormt venlig modtagelse af 'pigerne ved døren' men en småarrogant attitude så snart man kommer til værkførerne og sælgerne, når man 'kun' kommer i en A4 og ikke i RS5 eller Q7 og skal bestille en ny Q5'er til konen, hvilket også er årsagen til at jeg aldrig har fået - og aldrig kommer til - at få serviceret bil på et Audi-værksted.
Udover det havde de også pillet ved mit xenonlys, så bilen var ubrugelig i mørke (i januar måned i Danmark). Alt i alt har min livslange kærlighed til Audi fået en ridse i lakken, og det piner mig lidt (meget).
Du kan læse hele min oplevelse her, om opdateringen der gik helt galt:
https://saelgfrasjaelen.dk/udnyt-en-moegsag-til-at-oege-kundetilfredsheden-og-loyaliteten/