2.5 V6 TDI BDG
-
- Ny forumbruger
- Indlæg: 8
- Tilmeldt: 25/08/2016 20:00
2.5 V6 TDI BDG
Jeg har været hos Audi service i dag ang min motor som ryster når den står i tomgang den gør det fra tid til anden. de sagde det muligvis var knastakslerne så ville høre nogle her inde om det er til og skifte selv for audi DK vil have 60.000 kr for at gøre det og de sagde nye knaster kostede 20.000 kr jeg har fundet dem på Ebay til 5.000 kr. eller kan det være min motorophæng den er gal med ? nogle forslag. plus den ryster når jeg fks køre på motorvej 110 km/t og skal accelerer for at overhæle så ryster den. håber der er en eller flere kloge hoveder her inde der kan hjælpe mig
Re: 2.5 V6 TDI BDG
Targan1983 skrev:Jeg har været hos Audi service i dag ang min motor som ryster når den står i tomgang den gør det fra tid til anden. de sagde det muligvis var knastakslerne så ville høre nogle her inde om det er til og skifte selv for audi DK vil have 60.000 kr for at gøre det og de sagde nye knaster kostede 20.000 kr jeg har fundet dem på Ebay til 5.000 kr. eller kan det være min motorophæng den er gal med ? nogle forslag. plus den ryster når jeg fks køre på motorvej 110 km/t og skal accelerer for at overhæle så ryster den. håber der er en eller flere kloge hoveder her inde der kan hjælpe mig
Kan du ikke liste lidt mere op om den, om den har man eller aut gear, quattro eller fwd. Det vil hjælpe lidt for dem der kan hjælpe dig
Mvh. Morten
Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White
Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White
Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
-
- Ny forumbruger
- Indlæg: 8
- Tilmeldt: 25/08/2016 20:00
Re: 2.5 V6 TDI BDG
jo du har ret den er forhjulstrukket og med tiptronic 6 gear det er en s-line model
Re: 2.5 V6 TDI BDG
Få udlæst koder. Motorophængene er med luftpuder. De virker ved, at i tomgang bliver de bløde og under kørsel bliver de hårde.
Hvis der er fejl på dem vil en udlæsning sige:
01375 - Ventiler til motorophæng trin 1
31-10 Afbrydelse eller kortslutning til stel - Periodisk.
Hvis der er fejl på dem vil en udlæsning sige:
01375 - Ventiler til motorophæng trin 1
31-10 Afbrydelse eller kortslutning til stel - Periodisk.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
-
- Ny forumbruger
- Indlæg: 8
- Tilmeldt: 25/08/2016 20:00
Re: 2.5 V6 TDI BDG
Bjørn T skrev:Få udlæst koder. Motorophængene er med luftpuder. De virker ved, at i tomgang bliver de bløde og under kørsel bliver de hårde.
Hvis der er fejl på dem vil en udlæsning sige:
01375 - Ventiler til motorophæng trin 1
31-10 Afbrydelse eller kortslutning til stel - Periodisk.
ja det siger den også men Audi amager siger det nok er knasterne der skal udskiftes fordi den har en ujævn tomgang
Re: 2.5 V6 TDI BDG
Targan1983 skrev:Bjørn T skrev:Få udlæst koder. Motorophængene er med luftpuder. De virker ved, at i tomgang bliver de bløde og under kørsel bliver de hårde.
Hvis der er fejl på dem vil en udlæsning sige:
01375 - Ventiler til motorophæng trin 1
31-10 Afbrydelse eller kortslutning til stel - Periodisk.
ja det siger den også men Audi amager siger det nok er knasterne der skal udskiftes fordi den har en ujævn tomgang
Se denne tråd.:
viewtopic.php?f=19&t=9031&hilit=Sticky
Hvis du tager oliedækslet af, kan du se om knasten lige under er slidt/revet.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Re: 2.5 V6 TDI BDG
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
-
- Ny forumbruger
- Indlæg: 8
- Tilmeldt: 25/08/2016 20:00
Re: 2.5 V6 TDI BDG
Targan1983 skrev:Bjørn T skrev:Få udlæst koder. Motorophængene er med luftpuder. De virker ved, at i tomgang bliver de bløde og under kørsel bliver de hårde.
Hvis der er fejl på dem vil en udlæsning sige:
01375 - Ventiler til motorophæng trin 1
31-10 Afbrydelse eller kortslutning til stel - Periodisk.
ja det siger den også men Audi amager siger det nok er knasterne der skal udskiftes fordi den har en ujævn tomgang
100000 tak så det er muligvis olien